کرم آبرسان خوب برای پوست چرب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

آبرسانی پوست روشی مفید برای حفظ شادابی و رطوبت این عضو بدن است. برخی بر این باورند که پوست های چرب نیازی به این مراقبت پوستی ندارند، اما اینگونه نیست! پوست های چرب نیز دچار خشکی و کم آبی خواهند شد. به هر دلیلی که پوست چرب شما دچار کم آبی شود، کدر و خشن به نظر می رسد. بهترین راه حل ممکن برای رفع این مشکل، خرید یک آبرسان پوست مناسب است. برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست و خلاص شدن از شر هر گونه جوش، لک و تیرگی پوست، باید بهترین آبرسان پوست چرب را بشناسید. با مصرف این کرم در روتین روزانه مراقبت، پوستی همیشه شاداب و جوان را تجربه خواهید کرد.

بهترین آبرسان پوست چرب

دهیدراته یا کم آب شدن و ایجاد جوش و آکنه از مشکلات رایج انواع پوست از جمله پوست های چرب می باشد. عوامل متعددی چون مواد آلاینده، افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آفتاب و استفاده بیش از حد از مواد آرایشی باعث بروز این مشکلات می شوند. کم آبی ایجاد شده در نتیجه هر یک از این عوامل، ظاهری خسته، پیر و بیمار در پوست ایجاد می کند. انتخاب بهترین آبرسان های پوست چرب به شما کمک می کنند تا ضمن رطوبت رسانی، پوستی درخشنده و بدون جوش را تجربه کنید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر به دنبال بهترین مارک کرم آبرسان صورت ایرانی یا خارجی هستید، حتما گزینه ای را انتخاب کنید که بیشترین سازگاری را با پوست شما داشته باشد.

کلینیک، بهترین مارک آبرسان برای پوست چرب
با خرید کرم آبرسان کلینیک می توانید 100 ساعت آبرسانی مداوم به پوست را، حتی پس از شستن آن، تجربه کنید. آبرسان مخصوص پوست چرب بافتی ژل مانند و سبک داراست و به همین دلیل به راحتی جذب پوست می شود. با توجه به دلایل زیر می توان این کرم را بهترین مارک آبرسان برای پوست چرب معرفی کرد:

فاقد چربی است و قابلیت نفوذ بالایی به پوست دارد.
فرمولاسیون پیشرفته ای از ترکیبات آبرسان پوست (هیالورونیک اسید و آلوئه ورا) دارد. به همین دلیل در رفع خشکی و درخشندگی پوست بسیار موثر است.
در مقایسه با سایر برندهای آبرسان معتبر، قابلیت بالایی در تامین آبرسانی پوست (174%) دارد.

درصورتی که دارای پوستی هستید که در تمامی طی سال خشک می‌باشد و بافتی پوسته پوسته دارد. احتمال این وجود دارد که این موضوع به کم آبی و کاهش رطوبت پوست ارتباط داشته باشد و پوست شما در حفظ رطوبت به مشکل برمی‌خورد. شما جهت درمان این مشکل می‌توانید از کرم آبرسانی استفاده نمایید که دارای مرطوب کننده بوده و همچنین قوی و غلیظ باشد.

کرم آبرسان و مرطوب‌ کننده‌های غلیط دارای یک لایه محافظتی غلیط روی پوست شما بوده که از تبخیر شدن آب پوست جلوگیری می‌کند. چنانچه محصولی که تهیه کرده‌اید، با یک فرمول اصولی درست شده باشد، مواد معدنی و ویتامین‌های دیگری نیز به پوست شما می‌رساند.

یک کرم آبرسان با کیفیت مناسب برای پوست‌های خشک باید دارای موادی باشد که :

چنانچه مطمئن هستید که پوست شما خشک می‌باشد، بهترین انتخاب برای شما کرم وازلین است. برای پوست‌های خشک ، بیشتر از اینکه به فکر آبرسانی باشید باید به فکر حفظ رطوبت پوست خود باشید. قوی‌ترین مسدود کننده‌ رطوبت پوست وازلین است. روغن‌های دیگری مانند این روغن تولید شده که عملکردی مشابه با این روغن دارند. چند نمونه از این روغن‌ها : روغن شی باتر، روغن کونالو، روغن نارگیل، روغن مغزها و روغن سویا.

5 تا از بهترین کرم های آبرسان پوست چرب و مستعد جوش کدامند؟

1. ژل آبرسان کلارنس

این آبرسان با کمک عصاره های گیاهان گوناگون که برای ساخت آن بکار رفته است پوست را در تمام لایه ها به طور موثر می تواند آبرسانی کند. ژل آبرسان کلارنس به دلیل اثر خنک کنندگی اش، در صورت تماس با پوست به خوبی روی سطح پوست پخش می شود و به آن طراوت می بخشد. فرمولاسیون ژل آبرسان کلارنس به علت بهره گیری از عصاره انار و همچنین چوب کاتافرای، گیاهان بومی آلپ از ایجاد شدن درخشندگی در اثر گرما و رطوبت هوا روی پوست جلوگیری می کند.

مزایا:

روش استفاده:

صبح و شب آن را روی پوست صورت و گردن کاملا تمیز، با حرکات فشاری دست در جهت مرکز به سمت خارج صورت استفاده کنید.

علل چربی پوست چیست؟

چرب شدن پوست معمولا به دلایل مختلفی اتفاق می کنند که در بیشتر مواقع یکی از این دلایل باعث ترشح بیش از اندازه ی مانده ای به نام سبوم است.

در پوست غددی به نام غدد سباسه وجود دارند که سبوم را تولید می کنند. سبوم که یک نوع روغن است و در اصطلاح به آن چربی پوست گفته می شود، در سلامت پوست نقش مهمی را ایفا کرده و در محافظت و آبرسانی به آن دخالت دارد؛ اما وقتی این ماده ی مفید بیش از اندازه ترشح شود، می تواند باعث چربی پوست و عوارض بعدی مانند، بسته شدن منافذ پوست، جوش، آکنه و … گردد.

در این قسمت بررسی می کنیم که چه عواملی در تولید بیش از اندازه ی سبوم و یا چرب شدن پوست نقش دارند:

● مواد آرایشی

استفاده ی بیش از اندازه از مواد آرایشی، استفاده از لوازم آرایشی بی کیفیت و عدم شست و شوی مناسب پوست پس از استفاده از این مواد، می تواند سبب بسته شدن منافذ پوست و تولید چربی بیشتری شود، به همین جهت بهتر است هنگام خرید لوازم آرایشی مخصوصا برای پوست چرب و جوشدار، انواع فاقد چربی آن را انتخاب کنید.

● ژنتیک

گاهی اوقات پوست چرب یا در واقع پوستی که سبوم بیشتری ترشح می کند، از بدو تولد همراه افراد است. اگر پدر و مادر پوست چربی داشته باشند، احتمال چرب شدن پوست فرزندان نیز وجود دارد.

● آب و هوا

جالب است بدانید شرایط محیطی که در آن زندگی می کنید و در سلامت پوست شما نقش دارد. هوای گرم و مرطوب باعث تحریک غدد پوستی می شود، اما افرادی که در هوای سرد و خشک زندگی می کنند معمولا پوست خشکی دارند.

● رژیم غذایی ناسالم

افرادی که غذاهای چرب، خوراکی های دارای کربوهیدرات، شکر، فست فود و … را زیاد مصرف می کنند، معمولا پوست چرب و جوشداری خواهند داشت.

● شست و شوی بیش از اندازه

برخی فکر می کنند هر چه پوست صورت خود را بیشتر بشویند راحت تر از شر چربی ها خلاص می شوند، اما جالب است بدانید که شست و شوی زیاد و استفاده از شوینده های نا مناسب یکی از دلایل اصلی چرب شدن پوست به جهت اختلال در کار غده های پوستی است.

● مصرف دارو

برخی از دارو ها که توسط پزشک برای بیماری های مختلف تجویز می شود بخصوص دارو های هورمونی، استروئید ها و … باعث چرب شدن پوست می شوند.

جهت خرید بهترین آبرسان ها برای پوست چرب  اینجا کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل