گروه پزشکی ایران در قله علم منطقه قرار دارد

وزیر بهداشت در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های سلامت محور در حوزه سلامت با اشاره به اینکه خوشبختانه تیم پزشکی ایران پیشتاز علم در منطقه است، خاطرنشان کرد: افراد زیادی در حوزه سلامت حضور دارند. منطقه برای معالجه به ایران می آید.»

به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام عین اللهی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت و درمان که با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در محل ستاد نمایشگاه های بین المللی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در حوزه سلامت برگزار می شود. او گفت که دیدن دستاوردهای جوانان مشتاق در این نمایشگاه شگفت انگیز است. نخبگان

وی ادامه داد: دو هفته پیش در خدمت مقام معظم رهبری بودیم و دکتر ستاری با ایراد سخنرانی به حضرت آقا توصیه کردند که از نیروی جوان غیور در امور مختلف استفاده کنند. انشاءالله با رهبری دانشمندان دانشگاه ها اقدامات مشترکی در جهت ارتقای حوزه پزشکی و خدمت به مردم انجام خواهیم داد.

وی گفت: خوشبختانه تیم پزشکی ایران در خط مقدم علم در منطقه قرار دارد. کیفیت داره؟ آماری یا نه؟ بحمدالله تلاش می شود تا خدمات پزشکی با کیفیت به ویژه پس از انقلاب در کشور ارائه شود.

دکتر عین اللهی گفت: فناوری های ارائه شده در نمایشگاه مربوط به پزشکی است. یعنی یک پزشک با تحصیلات عالی می تواند از این فناوری ها استفاده کند. ما همچنین خواستار ارتقای کیفیت دارو از سوی وزارت بهداشت هستیم و تصمیم گرفتیم این وزارتخانه را به معاونت تحقیقات فرآورده ها ارجاع دهیم. البته بهتر است در صورت رفع مشکلات مردم مقاله ارائه شود.

وی افزود: انشاالله با دکتر ستاری همکاری نزدیکتری خواهیم داشت تا محصولات دانشمندان به نظام سلامت کمک کند.

وزیر بهداشت در پاسخ به سوالی درباره آخرین جزئیات حذف ارز ترجیحی دارو گفت: در این موضوع همانطور که بارها توضیح داده ام باید از ارز ترجیحی استفاده کنیم تا سخت نشویم. برای مردم و هنوز تصمیم دیگری گرفته نشده است.

دکتر عین اللهی همچنین درباره تخلفات احتمالی در ثبت کارت واکسن ضدکرونا گفت: با مذاکره با دادستانی تخلفات به آنها اعلام می شود.

بدیع ترین و بهترین مدل مهندسی توسعه مهندسی بدن انسان است

دکتر ستاری در ادامه بازدید خود خاطرنشان کرد: بدیع ترین و بهترین مدل مهندسی توسعه مهندسی بدن انسان است. بداند.” اسرار آن را کشف کنید.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ما در حوزه های مختلف معاونت علمی حاصل تلاش شرکت هاست، گفت: شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه پزشکی هستیم. دستگاه های پیچیده زیادی مانند توموگرافی کامپیوتری که در نمایشگاه قابل مشاهده است در کشور ما تولید می شود.

به گزارش وب دا، دکتر ستاری در پایان گفت: انشاالله با حمایت های وزیر بهداشت که همیشه همراه ما بوده است، این حوزه توسعه چشمگیری خواهد داشت. دکتر عین اللهی از بدو ورود به وزارت بهداشت بسیار دلگرم کننده بوده و دستورات سریع و جهادی در زمینه واکسن کرونا داده است. امسال سه واکسن از شرکت های خصوصی وارد شده است و انشالله تا پایان سال واکسن دیگری به آن اضافه می شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل