یک فناوری برای کمک به ترک سیگار

در زبان فرانسه در مورد چگونگی امرار معاش حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد. در مورد وضعیت جهان خورشید نیز همینطور است.

وب سایت مراکز کنترل لیزری در فرانسه اعلام کرده است که روش دنبال شده توسط آن، نتایج را در طول یک سال به نتیجه رسانده و باعث افزایش وزن نمی شود.

به شفاف، توسعه دهندگان این گزارش تاکید می‌کند که «لیزر نور» مناطقی را در گوش حرکت خارجی می‌کند که باعث کاهش میل به نیکوتین در افراد سیگاری می‌شود. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی است.

دانیل تومات، رئیس سابق بخش قلب و خانواده در بیمارستان معروف پاریس به خبرگزاری فرانسه گفته است: سیگاری‌ها زمانی که بارها سعی می‌کنند سیگار را ترک کنند با مشکلات زیادی می‌شوند، اما به راحتی به این عادت باز می‌گردند.

آسان برای این تکنیک به طور متوسط ​​​​بین 150 تا 250 یورو (بین 161 تا 269) دلار در هر جلسه است، اما وعده‌های و سوهان انگیز ترک سیگار همراه با اصطلاحات دارویی مانند «کلینیک»، «درمانگر» و «درمان» «سیگاری‌ها را به خود جلب می‌کند.

حکیمه کونیه، مدیر یکی از این مراکز در پاریس به خبرگزاری فرانسه گفته است: وظیفه من رفع نیاز بدن به وی دین حایل با اشاره به این است که هیچ روشی در این راه به نتایج مثبت نمی‌شود، کیند شید.

“فناوری برتر”

شایع ترین این بیماری ها «خطرناک ترین یا خطرناک ترین» در دنیای مدرن است.

. . .. .

“اثر دارونما”

توماس گفت در حالی که بیشتر سیگارها می‌توانند بدون کمک سیگار ترک کنند، جایگزین‌های کوتین (مانند چسب‌ها، آدامس‌ها و غیره)، و همچنین برخی داروها و رواندرمانی‌ها، «راه‌هایی هستند» برای کسانی که به کمک نیاز دارند، ثابت شده‌اند.

این متخصص توضیح می‌دهد که فرد سیگاری ممکن است بعد از بررسی لیزر خود به سیگار خلاص شود، دقیقاً به این دلیل که «داروی دارونما» بر روی فرد تأثیر می‌گذارد.

معنی کلمه «اگر ماهی پاک باشد» چیست؟

کارشناس و متخصص فرقی ندارد، این خود فرد است که اصالت راه راست را دارد. نیکول ساواگون پاپیون، متخصص بیهوشی بازنشسته که قبلا گوش درمانی را تمرین کرده است، به خبرگزاری فرانسه گفت: من جلساتی را برای بیمارانی برگزار کردند که انگیزه نداشتند که به شکست در نتایج منجر شوند. زره سه ساعت پوشیده نشد و دو ساعت هم پوشیده نشد.

رایج ترین نوع فندک رایج ترین نوع فندک است. بنابراین هرکسی که بخواهد سیگار را ترک کند سبک زندگی بهتری (ورزش، یک رژیم غذایی مناسب…) را در پیش می‌برد که به فرد کمک می‌کند تا به هدف خود برسد. بنابراین، عوامل یا عواملی که باعث ترک سیگار می‌شوند، مشکل است.

دکمه بازگشت به بالا