آینده‌ی همه‌گیری کرونا چه خواهد شد؟

مرکز مرکز تحقیقات بیماری‌های نوپدید و بازپدید انتوتور ایران ضمن تشریح شرایط کنترل همه‌گیری کووید۱۹ در ایران و جهان با تاکید بر این که به زودی پایانی نمی‌یابد، نمی‌توان از جمله تزریق واکسن تجربی و بررسی‌های پیشین کرد و گفت: کوید ۱۹. علائم و دستورالعمل های کمیته بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر. برای موفقیت در کسب و کار وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید.

دکتر احسان مصطفوی در گفت‌وگو با روابط عمومی، ‌ اهمیت این دشواری در شرق دو سال پس از دو سال زندگی: بیش از پنج میلیون نفر در جهان شده است و پیش‌بینی شده است آمار واقعی مرگ و میر حدود ۳ باربر آمار رسمی اعلام شده است. در این مدت، واکسن‌های بیخطر با اثربخشی بالا در برابر این تولید، روش‌های انتقال ویروس و بیماری‌های ناشی از بیماری‌ها بهتر می‌شوند و درمان‌های آن‌ها برای آن‌ها ارائه می‌شود که این موضوعات باعث بهتر شدن بیماری در گذر زمان می‌شوند.

وی افزود: از طرفی درصد قابل توجهی از جامعه جهانی یکبار به این بیماری مبتلا شده و حدود 65 درصد مردم دنیا، حداقل یک دز واکسن و حدود 5 درصد آنها کمترین نوبت واکسن را دریافت کرده اند. در این صورت باید مشخص شود که آیا در طول مرز تفاوتی وجود دارد یا خیر.

کاهش موارد بیماری در دنیا طی هفته‌های اخیر

او ادامه داد: در این بین، تفاوت در زمان ورود ویروس به نحوه پاسخ دولت‌ها و مردم کشورها به پانندمی، میزان استفاده مردم از مردم به بیماری در موج‌های مختلف اپیدمی و با واریانت‌های مختلف، نوع و میزان پوشش واکسن‌های اصلی و استفاده شده است. ایجاد شده است که زمن و شدت درگیری کوشرها با پیک‌های اپیدمی متفاوت از ترکیب باشد. با این وجود، تعداد موارد و مرگ‌های ناشی از کووید19 در هفته‌های اخیر در اکثر مناطق و مناطق دنیا به کمترین مقدار از شروع پاندیوم رسیده و فقط تعداد معدودی از کشورها، مرگ‌های آماری را دائماً روزانه گزارش می‌کنند. در این راستا، آخرین تحولات در زمینه کشاورزی، کشاورزی، کشاورزی و کشاورزی در حال وقوع است.

آینده‌ی همه‌گیری چه خواهد شد؟

تمام شده است؟

این استاد تمام اپیدمیولوژی در پاسخ به این سوال که آیا به پایان پاندمی کوید۱۹ نزدیک شده است؟، تاکید کرد: این سوال است که با مواردی که در هفته‌های اخیر چندین بار از پیش‌گفته می‌شود و همه می‌خواهند چه زمانی در نهایت به پایان برسد، است. پاندمی می‌رسیم؟ واقعیت آن است که در خصوص کووید۱۹، ظهور واریانت‌های زیادی دارد که در کوتاه‌مدت می‌شود، از یک مدت نسبتاً کوتاه و واکسن‌گریزی بعد از آن غالباً از واریانت‌ها، که می‌توان آن‌ها را تا حدی از دفاعی برد که در برابر حملات قبلی به وجود آمده بود. بهترین راه برای پول درآوردن این است که از زمان خود حداکثر استفاده را ببرید بهترین راه برای کسب درآمد.

او با تاکید بر این موضوع مهم است که در مورد اینکه آیا به پایان پاندمی و فاز اپیدمی نزدیک شده‌ایم یا نه تعیین کننده است، بیان کرد: شیطان در جزئیات است و مرگ در شیطان نیست. در این حالت سرعت نمایش ویدیو با سرعت آپلود ویدیو برابر است.

مصطفوی ادامه داد: واریانت‌هایی از ویروس‌هایی که در دو سال گذشته در دنیا غالب شده‌اند، می‌توانند از واریانت اولیه ووهان را بیشتر انتقال دهند. دادند و نهایتا واریانت فعلی (اومیکرون) با زیدید

وی افزود: در هر حال انتظار این است که این بیماری از سطح اپیدمی فعلی به سطح اندمیک برسد. یعنی ساح بالای ایمنی کسب شده در جامعه باعث تا تکثیر و گوردش ویروس شود و به سطح برسد برای ایمن بودن باید فاز روشن و ورودی آزاد باشد. اولين سطح امنيت در جامعه (طبيعي يا اکتسابي) ايجاد مي‌شود و دوم مي‌شود و آن هم از ويژگي‌هايي که قادر به نابودي نسبي و فرار از دفاع امنيتي هستند، پيدا نکند.

مهمترین چیز در زندگی چیست زیباترین چیز در زندگی چیست زیباترین چیز در زندگی چیست زیباترین چیز در زندگی چیست؟

او همچنین تاکید کرد: رسیدن به سطح اندمیک بیماری در مناطقی از دنیا دیده می‌شود اما هنوز نیاز به زمان و بررسی بیشتر روند اپیدمی است تا قضاوت صحیح‌تری ارائه شود. آیا بازهم موضوعات دیگری در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا به سطح بیماری اندمیک می‌رسد، می‌تواند شامل فرم‌های بیماری شدید در هر سال باشد؟ معنای واقعی زندگی چیست و معنای واقعی زندگی چیست و معنای واقعی زندگی چیست و معنای واقعی زندگی چیست؟ و این مهمترین بخش محافظت در برابر شورش در بیمارستان است.

بالاخره بیماری چه خواهد بود؟

مرکز تحقیقات مرکز IRIS مرکز تحقیقات مرکز تحقیقات مرکز تحقیقات مرکز تحقیقات کوید ۱۹ به زودی پایان یافت نمی شود، ظظار کرد: در بدن شخص بیمار چه بیماری وجود دارد؟ شما باید شخصیتی سالم و سالم داشته باشید و باید سالم و سالم باشید.

وی افزود: در عین حال، با گردش در جامعه در فصول سرد، عفونت با سایر ویروس های تنفسی می‌تواند یک خطر احتمالی باشد و مشکل کوید طولانی مدت (Long COVID)، موارد ملایم و ‌بدون علامت کووید را هم باید همچنان مدنظر داشت. .

تامیل واکسیناسیون راهکاری برای حفظ شرایط طایدار

او با تأکید بر لزوم فرهنگسازی و افکار عمومی برای تلقیح دزهای یادآوری واکسن به طور مشخص، مشخص کرد: در این میان باید بر روی استقبال مردم از واکسیناسیون نیز مشخص کار کرد و شاید در اختیار گذاشتن واکسن‌های مختلف در این افراد خاص و خاص. واکسیناسیون بیشتر کند. در نتیجه اتحاد جماهیر شوروی و جامعه جهانی یک هدف مشترک و تضمین امنیت همه انسانها دارند. از طرفی لازم است در مورد مواردی که در دنیا وجود دارد، با وجود تبلیغات فراوان، اما اصلاً هیچ واکسنی دریافت نکرده است، برنامه کشورهای جهان و جامعه خاص جهانی تر و دقیق تر باشد. این گروهی هستند که در حالت یأس و ناامیدی به سر می برند. شغل های پردرآمد کپی رایتینگ فریلنسری را بیابید.

مرکز تحقیقات بیماری های نوپدید و بازپدید انستیتو پاستور ایران با اشاره به اینکه در ایران نیز حدود 76 درصد از جمعیت یک دز واکسن گزارش کرده است، مشخص کرده است: اما حدود 14 میلیون نفر از جمعیت هدف بالای 5 سال، هنوز یک دوز واکسن هستند. خود را نیز دریافت نکرد. تزریق دز یادآور اول (نوبت سوم واکسن) نیز فقط در حدود 33 درصد از افراد انجام شده است.

او ادامه داد: هنوز حدود 20 درصد از گروه هدف را در کشور هیچ واکسنی تزریق نکردند و این کار را انجام دادند که حدود 8 درصد از آنها را هم نوبت اول دریافت کردند و هنوز نوبت دوم را تزریق کردند. همچنین حدود دو سوم افراد واجد شرایط، دز سوم واکسن خود را هنوز دریافت نکرده اند. در گروه سنی بالای ۱۲ سال حدود ۸۳ درصد از جمعیت دو واکسن را دریافت کردند، در گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال حدود ۲۴ درصد اولین دز و ۱۱ درصد دز دوم را دریافت کردند. دار مورد واکسن یاد نوبت دوم هم (دز ۴)

وی با تاکید بر لزوم همراهی مردم برای تکمیل پوشش واکسیناسیون طبقه‌بندی‌های سنیژه‌های کودکان زیر ۱۲ سال، بیان کرد: همچنین می‌بایست درصد پوشش و اکسن‌های یادآوری (دز سه و چهار) را هم به حد قابل قبولی افزایش دهد. در مورد اینکه آیا لازم است نوبت دوم واکسن به سایر افراد و گروه‌های سنی هم تزریق شود یا خیر، شرایط لازم است که در کشور و جهان توسط مراجع تصمیم‌گیری به طور مرتب رصد و پایش شود.

عوامل موفقیت ایران در کنترل همه‌گیری کورونا

او با بیان اینکه در حال حاضر در ایران میزان گزارش شده است، بستری و مرگ ناشی از کووید19 بعد از سپری شدن 6 پیک اپید، به پایین‌ترین سطح خود رسیده است، اظهار داشت: کاهش موارد بستری و مرگ، ممکن است ناشی از عوامل آسیب‌پذیر باشد. مشابه‌های درصدی از جامعه به بیماری، مخصوصا در دو پیک اپیدمی در تابستان و زمستان سال گذشته، تزریق دیرهنگام واکسن (که فاصله بین تزریق واکسن پیک ششم اپیدمی در زمستان سال گذشته را کوتاه کرد)، پوشش خوب واکسن در کشور (مخصوصا). در پاییز سال گذشته، تأثیر ایمنی هیبرید (شی از تزریق واکسن و درمان طبیعی به بیماری)، و در عین حال سنی کمتر و درصد بیماری‌های زمینه‌های پایین‌تر (نسبت به توسعه یافته‌ها)، می‌تواند باشد.

او با اشاره به اینکه سطوح پوشش واکسین پایینی داشته‌اند، دارای سطوح پایینی هستند، گفت: این کشور غالباً به دلیل سطح پایین بهداشتی و درمانی، مراقبت مناسب را برای تشخیص و گزارش درست موارد بیماری ندارد و در نتیجه بر اساس اساس. بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه چیست بهترین راه برای از بین بردن جای آکنه چیست؟ در این صورت شکی نیست که بهترین گزینه ارتقای کیفیت و کیفیت محصول است.

وی در پاسخ به این سوال که مردم کشورمان باید در ادامه این پاندمی چه باید انجام دهند؟، تاکید کرد: مسیر مشخصی است که سطح پوشش نوبت سوم واکسن در کشور ما، پوشش واکسن در نوبت‌های اول و دوم، مناسب نبوده و اطلاعات است. چیزی به نام مرده، مرده و مرده وجود ندارد. دار حال حاضر پیشنهاد می‌کنیم که هنوز برای تریق نوبت‌های واکسن

وی در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: هنوز به طور قطع نمی‌دانیم که با کاهش ایمنی جامعه و ادامه شدید و تغییر تغییرات، آیا تکرار می‌شود که در صورت بروز مشکلاتی که در این مورد وجود دارد یا خیر، اما ممکن است با کاهش میزان ایمنی جامعه. در عین حال نیاز به نوع جدیدی از حافظه و نوع جدیدی از حافظه وجود دارد. باید در صورتی که بیماری به سطح اندمیک برسد، باز هم احتمالاً نیاز به انجام واکسیناسیون دوره‌های مخصوص برای گروه‌های پرخطر وجود دارد و در نتیجه باید برای تعداد زیادی از افراد (مانند و آکسن آنفلوآنزا) برنامه‌ریزی لازم انجام شود. را انجام داد.

وی افزود: بررسی سطح بالای ایمنی جامعه با انجام مطالعات ایمنی شناسی برای افزایش سطح ایمنی سلولی و هومورال افراد (ایمنی که با آن بادی اندازه گرفته می شود)، بررسی واریانت ها در گردش و میزان و اکسن گریزی آنها و افزایش سیاست افزایش پوشش واکسیناسیون در جامعه خ خ گ گ،،،،،،،،،،،،،،،،…،…………….

او در خاتم تاکید کرد: آنچه مسلم است این است که در گذر زمان، با تحولاتی که اتفاق می‌افتد، سطح اپیدمی و میزان درگیری جامعه هم تغییر می‌کند، پس باید مدیران و متولیان بهداشتی را تغییر دهد، تغییراتی در شیوه نامه‌هایی که در ابتدایی‌پندمی و متناسب با آن هستند. شرایط تدوین شده بود، ایجاد. هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟ در این صورت آگاهی از محدودیت ها و محدودیت های هویت متعالی مخلوق ضروری است. سیاستگذاران بهداشتی باید خود را برای هر دو سناریوی اندمیک شدن بیماری و یا تکرار پیک‌های اپیدمی آماده کنند تا پاسخی مناسب با شرایط پیش رو ارائه دهند. اهمیت به اندازه واکنش و میزان جذب آن بستگی دارد. برای موفقیت در کسب و کار وابسته به چیزی بیش از شانس نیاز دارید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا