معرفی بهترین مدل های سرخ کن نوتریکوک در بازار

سرخ کن نوتریکوک (Nutricook) یکی از برندهای پرفروش و باکیفیت سرخ کن بدون روغن موجود در بازار است که در کشور آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. سرخ کن نوتریکوک مدل‌های متعددی دارد که در ادامه به معرفی مختصر 3 مدل پرفروش از این برند خواهیم پرداخت.

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن نوتریکوک

سرخ کن نوتریکوک AF205

سرخ کن نوتریکوک AF205 یکی از سرخ کن‌های تک سبد نوتریکوک است. طراحی این محصول ساده و کلاسیک است و نظر مخاطبان خاص پسند را به خود جلب کرده است. جنس بدنه این محصول از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و ابعاد آن 38 * 31.4 * 32.6 سانتی‌متر است و به راحتی در هر فضایی قابل استقرار است. سرخ کن نوتریکوک AF205 با ظرفیت 5.5 لیتر مناسب برای خانواده‌های 2 تا 7 نفر است. همچنین این مدل از سرخ کن نوتریکوک مجهز به تکنولوژی RapidAir با قدرت 1700 وات است. این تکنولوژی با جریان هوای داغ باعث طبخ موادغذایی بدون نیاز به روغن می‌‌شود. سرخ کن نوتریکوک AF205 مجهز به پنل تنظیمات دیجیتال و 10 برنامه پخت اتوماتیک است که آشپزی را برای شما لذت بخش و سریع خواهد کرد. همچنین این سرخ مجهز به Shake Reminder است و پس از شروع فرآیند سرخ کردن به شما هشدار می‌دهد تا موادغذایی داخل سبد را تکان دهید تا بهتر سرخ شوند.

سرخ کن نوتریکوک AF357

سرخ کن نوتریکوک AF357

سرخ کن نوتریکوک AF357 یکی دیگر از سرخ کن‌های تک سبد برند نوتریکوک است که از طراحی خاص و خلاقانه برخودار است. جنس بدنه این محصول از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و نیمه جلویی درب آن به صورت شیشه‌ای طراحی شده است. سرخ کن نوتریکوک AF357 با ابعاد 30.9 * 33 * 40.4 سانتی‌متر، نیاز به فضای اختصاصی برای استقرار ندارد. ظرفیت سرخ کن نوتریکوک AF357 برابر با 5.7 لیتر است که به کمک آن می‌توانید برای 2 تا 7 نفر موادغذایی را طبخ و سرو کنید. همچنین این سرخ کن با قدرت 1700 وات مجهز به تکنولوژی کانوکشن است و به کمک چرخش هوای گرم موادغذایی را بدون نیاز به روغن سرخ می‌کند. از دیگر امکانات این سرخ کن بی‌نظیر می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتال و 6 برنامه پخت اتوماتیک است.

سرخ کن نوتریکوک AFD185

سرخ کن نوتریکوک AFD185

سرخ کن نوتریکوک AFD185 یکی دیگر از سرخ کن‌های جذاب و خوش ساخت نوتریکوک است که در دسته سرخ کن‌های دوقلو قرار گرفته است. طراحی این سرخ کن هر مخاطب سخت پسندی را به خود جذب می‌کند. جنس بدنه این سرخ کن نوتریکوک از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و مجهز به دو سبد جداگانه است. ابعاد سرخ کن نوتریکوک AFD185 برابر با 40.5 * 39 * 32 سانتی‌متر است و در مقایسه با سرخ کن‌های تک سبد نیاز به فضای بیشتری دارد. سرخ کن دوقلو نوتریکوک AFD185 برابر با 8.5 لیتر است و برای خانواده‌های 2 تا 10 نفره گزینه منابی برای خرید است. یکی از نکات ویژه این سرخ کن را می‌توان پخت همزمان دوغذای متفاوت دانست که به شما این امکان را می‌دهد را دوغذای متفاوت با دو دستور پخت متفاوت را به صورت همزمان تهیه و نوش جان کنید. قدرت سرخ کن دوقلو نوتریکوک AFD185 برابر با 2400 وات است که در مقایسه با سرخ کن‌های مشابه در سایر برندها، قدرت بالاتری دارد. از دیگر امکانات این دستگاه میتوان به پنل تنظیمات دیجیتال و 6 برنامه پخت اتوماتیک آن اشاره کرد.

جمع بندی

سرخ کن‌های نوتریکوک مدل‌های متعددی دارد که هر کدام دارای ظرفیت و امکانات متفاتی هستند. سرخ کن‌هایی که در این مطلب آورده شده است در لیست بهترین و پرفروش‌ترین سرخ کن‌های نوتریکوک قرار گرفته‌اند. همچنین اگر قصد خرید سرخ کن نوتریکوک و یا سایر برندهای مطرح هواپز را دارید می‌توانید به فروشگاه لوازم خانگی ردکارت به آدرس redcart.ir مراجعه کنید و خرید خود را به صورت آنلاین و به راحتی ثبت کنید.

دکمه بازگشت به بالا