قطعات دستگاه تصفیه آب شامل چه قطعاتی هستند همراه با تصویر

قطعات دستگاه تصفیه آب شامل چه قطعاتی هستند : اگر شما هم از دستگاه های تصفیه آب خانگی استفاده می کنید. احتمالا پس از مدتی متوجه خرابی برخی از قطعات دستگاه و یا کاهش کیفیت آب تصفیه شده دستگاه شده اید. در این حالت ناگزیر به خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا و تعویض آن ها هستید.

اینکه شما بتوانید قطعات با کیفیت و مرغوبی را تهیه کنید تا جایگزین قطعات اورجینال دستگاه کنید بسیار مهم است . خرید قطعات دستگاه تصفیه آب خوب در میان وفور برند های موجود در بازار کار آسانی نیست.  برای یک خرید درست و با اطمینان پیشنهاد می شود خرید خود را از مراکز معتبر دستگاه تصفیه آب انجام دهید.

خرید قطعات دستگاه تصفیه آب با بهترین کیفیت

زمانی که متوجه شدید دستگاه تصفیه اب شما نیازمند تعویض هر نوع قطعه ای است می بایست سعی کنید بهترین نوع از آن قطعه را متناسب با نوع و مدل دستگاه تصفیه آب خود بیابید.

 گاهی ارزان تر بودن برخی از قطعات وسوسه ی خرید را در شما به وجود می آورد اما یاد اوری این نکته که قصد شما از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چه بوده است احتمالا شما را از خرید هیجان زده و ارزان منصرف می کند.

 شما به دلیل سلامت آب آشامیدنی مصرفی خود اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خانگی کرده اید حال با خرید قطعات دستگاه تصفیه اب نامرغوب سلامت خود را به خطر می اندازید؟

قطعات نامرغوب دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در بازار ممکن از از مواد اولیه شیمیایی و یا بازیافتی بدون رعایت استانداردهای لازم تولید شده باشند که متاسفانه به دلیل تحریم ها فروشندگان بسیاری با نام برند های معتبر این قطعات نامرغوب را در بازار عرضه می کنند.

اگر قرار است به خاطر قیمت ارزان تر از قطعات نامرغوب و بی کیفیت دستگاه های تصفیه آب استفاده کنید بهتر است از آب لوله کشی استفاده کرده و دستگاه تصفیه آب خود را جمع کنید.

خرید قطعات دستگاه تصفیه آب بی کیفیت از فروشندگان  و برند های متفرقه علاوه بر اثرات نامطلوب و خطرناک بر سلامت خودتان باعث خرابی دستگاه تصفیه آب خانگی شما نیز خواهند شد. فراب کالا متخصص در زمینه دستگاه های تصفیه آب خانگی و قطعات آن می تواند بهترین گزینه برای خرید به صرفه و با اطمینان قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی شما باشد.

معرفی مهم ترین قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی

آگاهی از قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند شما را در عیب یابی دستگاه و خرید قطعات دستگاه تصفیه آب کمک کند.

پمپ دستگاه تصفیه آب

دستگاه های تصفیه آب خانگی از روش اسمز معکوس استفاده می کند. در روش اسمز معکوس به فشاری نیاز است تامولکول های خالص آب از ناخالص آن جدا شود. این میزان فشار توسط پمپ های دستگاه تصفیه اب تامین می شود. پمپ های دستگاه تصفیه آب خانگی در مدل های ایرانی و تایوانی وجود دارند و بسته به نظر مشتری می تواند هر نوعی را انتخاب کند.

شیر برداشت دستگاه تصفیه آب خانگی

شیر های برداشت نیمه اهرمی و اهرمی جز قطعات اصلی دستگاه تصفیه آب هستند که معمولا شما با ان ها سرو کار دارید و معمولا تنها بخشی از دستگاه تصفیه آب خانگی هستند که شما آن را مشاهده می کنید. این شیر ها ممکن است به دلیل استفاده مداوم و یا کم کیفیت بودن شیردچار خرابی شوند. شیر های برداشت طلایی و هفت رنگ با ظاهری بسیار زیبا و قیمتی مناسب در فراب کالا قابل سفارش هستند.

   

محدود کننده جریان پساب دستگاه های تصفیه آب خانگی

در روش اسمز معکوس که اساس کار دستگاه های تصفیه اب است فیلتر ممبران باعث جداسازی آب خالص از آب ناخالص می شود . مقدار آب ناخالص و دارای آلودگی از خروجی فاضلاب خارج می شود.  محدود کننده جریان پساب باعث می شود کل اب تصفیه شده وارد فاضلاب نشود.

فیلترهای دستگاه تصفیه اب خانگی

فیلتر های دستگاه تصفیه آب از مهمترین قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی هستند. دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای 6 تا 8 فیلتر جهت تصفیه اب می باشند. عمر مفید هر کدام از فیلتر های دستگاه تصفیه آب به دلایل مختلفی چون میزان اب عبوری از دستگاه ، نوع و کیفیت فیلتر ها و کیفیت آب منطقه بستگی دارد. خراب شدن هر کدام از فیلتر های دستگاه تصفیه اب مستقیما روی کسفیت اب تصفیه شده تاثیر می گذارد و شما با مشاهده کیفیت آب متوجه می شود دیگر لازم است که برای خرید قطعات دستگاه تصفیه آب اقدام کنید.

هوزینگ های دستگاه تصفیه آب

هوزینگ های دستگاه تصفیه آب خانگی محل قرار گیری فیلتر های دستگاه تصفیه اب هستند که از جنس پلاستیک های با کیفیت ساخته شده اند. اگر به هر دلیلی این هوزینگ ها دچار شکستگی شوند شما را مجبور به خرید و تعویض می کنند. بهترین و با کیفیت ترین هوزینگ های دستگاه تصفیه آب در فراب کالا قابل سفارش است.

دستگاه های تصفیه آب خانگی دارای قطعات زیادی هستند که به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کردیم. شما می­توانید به منظور خرید دستگاه  تصفیه آب به سایت فراب کالا مراجعه کرده و بهترین و مرغوب ترین قطعات را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

منبع: فراب کالا

خروج از نسخه موبایل