آموزش خرید گیم تایم بازی wow

شاید شما تازه به جمع دوستداران بازی wow پیوسته باشید. به همین دلیل اینجا اطلاعات کاملی درمورد گیم تایم WoW بهتون میدیم و میگیم که گیم تایم چیه و چطوری از فروشگاه ما بخرید و ازش استفاده کنید.برخی بازی های کمپانی بلیزارد بصورت رایگان دردسترس گیمرها و کاربران نخواهد بود. این کاربران برای استفاده از اونها باید گیم تایم یا گیم کارت خریداری کنند. یکی از این بازی ها،‌ بازی محبوب وارکرافت هست. شارژ ماهیانه بازی وارکرافت در سرورهای بازی بلیزارد رو گیم تایم می گیم که در سایت ما با سه مدت زیر به فروش می رسه:

راهنمای گیم تایم و آموزش فعال سازی بر روی اکانت بلیزارد

  • گیم تایم 60 روزه اروپا
  • گیم تایم 90 روزه
  • گیم تایم 180 روزه

پس از خرید گیم تایم می تونید طبق آموزش بازی وارکرافت مراحل ثبت نام در اکانت بلیزارد خودتون و شروع بازی رو انجام بدید. باتوجه به مدت زمان گیم کارت که خرید کردید می تونید به بازی ورد اف وارکرافت دسترسی داشته باشید. با خرید هریک از این اکانت ها از سایت ما می تونید بازی های نسخه Classic و Buing Crusade وارکرافت رو هم تجربه کنید.

درواقع با خرید game time شما در مدت زمان خریداری شده،‌ به حساب وارکرافت خودتون دسترسی خواهید داشت. شما با این خرید می تونید اکانت بلیزارد خودتون رو در مدت زمان مشخص خریداری شده شارژ کرده و اون رو استفاده کنید.

نام های دیگر گیم تایم چیست؟

اگر اصطلاحات زیر رو شنیدید بدونید منظور همون game time هست: • تایم کارت • گیم کارت • گیم تایم WOW

روش استفاده از game time wow؟

پس از خرید گیم تایم WOW، بسرعت برای شما ارسال می شود و می توانید از اون استفاده کنید. برای استفاده از اون می تواند کد دریافت شده رو در قسمت در اکانت بلیزارد یا ورد آف کرافت خودتون، حسابتون برای مدت زمان مشخص شده شارژ میشه. هر زمان که خواستید می تونید هریک از گیم کارت ها رو خرید کنید و پس از چند دقیقا کد محصول برای شما ارسال می شه و می تونید اون را براحتی به حساب کاربری خودتون اضافه کنید.

چطوری گیم تایم رو به حساب کاربریم اضافه کنم؟

برای اضافه کردن گیم تایم WoW (یعنی گیم تایم مخصوص بازی وارکرافت) به حساب کاربری شما دو روز وجود داره:

  • اضافه کردن به کمک کلاینت بتل نت
  • اضافه کردن ازطریق سایت بتل نت

پیش از توضیح هریک از این روش ها، این رو بدونید که پس از خرید گیم تایم ها، یک کد 16 رقمی برای شما ارسال میشه. حالا به یکی از روش های زیر می تونید از اون کد استفاده کنید.

اضافه کردن گیم تایم به حساب کاربری به کمک کلاینت بتل نت

اگر دسترسی شما به این بازی به کمک کلاینت بتل نت باشه، می تونید روی نام کاربری خودتان در منوی بالا سمت چپ مشابه شکل زیر، روی گزینه Redeem a code کلیک کنید و وارد صفحه ای بشید که کد رو وارد می کنید.پیش از اینکه به راهنمای گیم تایم بپردازیم، خالی از لطف نیست که مختصری به کاربرد گیم تایم اشاره کنیم.

شما با تهیه‌ی گیم کارت یا گیم تایم، در مدت زمان تعیین شده، به امکاناتی ویژه در بازی‌ ورلد اف وارکرافت دسترسی پیدا خواهید کرد. برای مثال در World Of Warcraft می‌توانید تا لول پنجاه Level Up کنید، به بازی کلاسیک دسترسی داشته باشید و با دیگر پلیرها به چت و گفتگو بپردازید.
اگر اولین بار است که گیم کارت تهیه کرده‌اید، با ما همراه باشید چون در ادامه، آموزش فعال سازی و راهنمای گیم تایم را، با زبانی ساده در اختیارتان قرار خواهیم داد.

راهنمای گیم تایم و افزودن به اکانت بلیزارد

قابل ذکر است که اکانت بتل نت، شامل بازی‌های زیر می‌باشد و شما باید برای دستیابی به امکانات ویژه¬ی آنها، با استفاده از گیم تایم اکانت خود را شارژ کنید:

  • WoW (خرید wow)
  • Starcraft
  • Diablo
  • Overwatch
  • Destiny 2
  • Heroes Of The Storm

مرحله‌ی اول: ابتدا وارد این سایت شده و از قسمت log in، با وارد کردن ایمیل و رمزتان، به اکانت خود وارد شوید.
مرحله دوم: در قسمت بالای صفحه، منو را باز کرده و روی گزینه‌ی Account Settings کلیک کنید.
مرحله سوم: اکنون فهرستی را در سمت چپ صفحه مشاهده می‌کنید، روی گزینه‌ی Account Overview کلیک کرده و در کادر REDEEM A CODE، کد گیم تایم خریداری شده را وارد کنید و از بازی لذت ببرید. به همین سادگی!

توجه کنید که مراحل فوق برای تمام بازی‌های بلیزارد یکسان است. شما می‌توانید گیم تایم‌های مورد نظر خود را، با قیمتی مناسب و تحویل آنی، از سایت ما تهیه کنید و از امکانات ویژه¬ی بازی لذت ببرید. خرید دراگون فلایت بعنوان نسخه جدید وارکرافت را به شما پیشنهاد می دهیم.

اضافه کردن گیم تایم به حساب کاربری ازطریق سایت بتل نت

روش دیگه برای استفاده از گیم تایم بازی world of craft، فعالسازی ازطریق سایت battle.net هست. به این صورت که وقتی به سایت بتل نت وارد شدید، از منوی بالای صفحه گزینه log in رو بزنید و وارد حساب کاربری خودتون بشید. پس از وارد شدن، از منوی بالای صفحه و سمت راست،‌ گزینه Account Setting رو انتخاب کنید.

همونطور که می بینید، گزینه های مختلفی به شما نشون داده میشه که باید Account Overview رو انتخاب کنید تا وارد مرحله بعدی بشید. در این صفحه، کادر Redeem acode رو می بینید که کد 16 رقمی که با خرید گیم تایم دریافت کردید رو وارد این کادر می کنید تا ازش استفاده کنید. با این کار حساب کاربریتون شارژ می شه و می تونید بازی رو شروع کنید و لذت ببرید.خرید گیم تایم (Game time) به معنای تهیه قانونی اکانت بازی رایانه ای وارکرافت برای بازی کردن آن به صورت آنلاین و اینترنتی است…

خرید گیم تایم (Game time) به معنای تهیه قانونی اکانت بازی رایانه ای وارکرافت برای بازی کردن آن به صورت آنلاین و اینترنتی است . World Of Warcraft که به آن اختصارا wow گفته می شود ، از بازی های رایانه ای مجاز است که چندین سال است جزو بازی های محبوب گیمر (Gamer) های دنیا و همچنین ایران است . در این مقاله میخواهیم به راهنمای خرید و همچنین قیمت خرید گیم تایم  بپردازیم . پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید .

گیم تایم چیست ؟

در گذشته ، بازی های رایانه ای به صورت انفرادی و یا نهایتا به صورت گروهی اما در گیم نت ها انجام می شد . قطعا اگر جزو افراد دهه 60 و 70 باشید ، خاطره ای شیرین از بازی کردن در گیم نت های قدیمی را دارید . با گذشت زمان ، پیشرفت تکنولوژی و در نهایت افزایش سرعت اینترنت ، امکان بازی کردن آنلاین در قالب گروه های بزرگ تر از سراسر دنیا فراهم شد .

اما از آنجا که برای فراهم کردن بستر تحت شبکه و سرور برای بازی های رایانه ای همچون World Of Warcraft هزینه بر است ، این هزینه از کاربران و به صورت خرید گیم تایم انجام می شود .

قیمت خرید گیم تایم

قیمت خرید گیم تایم بازی wow  با توجه به ریجن و کشور ، فروشگاه و همچنین مدت زمان اعتبار آن متغیر است . در حال حاضر هزینه خرید گیم تایم حدود 800 الی 900 هزارتومان است .

گیم تایم ارزان قیمت

در حال حاضر اگر به دنبال خرید گیم تایم باشید ، شاهد تنوع زیاد قیمتی خواهید بود . فروشگاه های گوناگون بنا به دلایل مختلف همچون نرخ دلار و … اقدام به فروش گیم تایم با قیمت های بالا و یا پایین می کنند . در این میان برای پیشنهاد ما برای خرید گیم تایم ارزان به صورت کاملا تضمینی و قانونی فروشگاه  ما میباشد . این فروشگاه با داشتن تجربه و سابقه طولانی در خرید انواع اکانت های بازی همچون گیم تایم wow توانسته است از محبوبیت ویژه ای نسبت به سایر فروشگاه ها و همکاران بدست آورد .

خرید گیم تایم wow اروپا

باید به اطلاع شما برسانیم که گیم تایم ها برای دو ریجن اروپا و آمریکا موجود است . در میان این دو ریجن خرید گیم تایم اروپا از محبوبیت بیشتری نسبت به مورد دیگر برخوردار است . Game time های اروپا را میتوان به دو صورت 30 روزه و 60 روزه برای بازی وارکرافت خریداری و استفاده کرد

 

دکمه بازگشت به بالا