ارسال وجه به کلیه حساب های بانکی اروپا ،آسیا و کانادا

انتقال پول به خارج کشور یا واریز ارز به خارج کشور و دریافت ارز از داخل کشور  ممکن است به منظور بسیاری از موارد مانند مسائل مالی،تجاری،تحصیلی،پرداخت شهریه یا اپیلیکیشن فی دانشگاه یا حتی برای خرید لوازم و سفارش کالا نیاز باشد.اما متاسفانه به دلیل محدودیت هایی که برای ایرانی ها وجود دارد این همواره برای ارسال پول به خارح کشور دارای مشکلات بسیاری هستند. در ادامه به توضیح بیشتر این موضوع و پیشنهاد روش های رایج پرداختی میپردازیم. به منظور از طریق شرکت پرداختی ما می‌توانید از طریق چت در واتساپ درخواست خود را ارائه دهید.

برای انتقال پول به خارج کشور، ابتدا باید قوانین و مقررات مربوط به انتقال پول به خارج کشور در کشور مبدأ و مقصد را مورد بررسی قرار دهید.این قوانین می‌توانند تحت نظارت بانک مرکزی یا دیگر مؤسسات مرتبط با امور مالی و ارزی باشند. اما به صورت کلی چندین راه برای انتقال پول به خارج کشور ممکن میباشد. روش هایی مانند صرافی ها و شرکت های پرداختی و واسطه همگی جزو روش های مرسوم انتقال پول به خارج کشور میباشند. خوشبختانه موسسه ما نیز در این زمینه ارائه دهنده خدماتی همچون انتقال پول به حساب‌های خارج، پرداخت شهریه دانشگاه‌ها و واریز ارز به حساب رولوت و حساب های اروپا و آمریکا فعال میباشد.

انتقال پول از ایران به خارج کشور چگونه ممکن است ؟

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد بسیاری از افراد به دلایل گوناگون مانند مسائل تجارتی حقوقی شخصی و دانشجویی نیاز به انتقال پول از ایران به خارج کشور دارند اما همانطور که می‌دانیم برای متقاضیان ایرانی انتقال ارز به خارج کشور مشکلاتی محدودیت‌هایی وجود دارد. قبل از بررسی راه حل های موجود برای ارسال پول به خارج از کشور مراحل کلی برای انتقال پول به خارج را با هم بررسی می‌کنیم:

تحقیق و بررسی قوانین و محدودیت ها: در ابتدا، نیاز است که قوانین و مقررات و محدودیت ها مربوط به انتقال پول به خارج کشور را در کشور مبدأ و مقصد بررسی کنید. این قوانین ممکن است شرایط مختلفی را از جمله میزان حداکثر مبلغ انتقال،مالیات،ممنوع بودن مبدا پول، منطقه‌های مجاز، اهداف مجاز و غیره محدود کنند.

نکته مهم: به دلیل شرایط و محدودیت های مالی که برای کشورمان وجود دارد ممکن است بعضی بانک ها و موسسات مالی اروپا به مبدا پول حساس باشند و حساب بانکی مورد نظر را مسدود کنند .از این رو لازم است قبل از واریز به این نکته توجه داشته باشید. همچنین شما می‌توانید برای مشاوره با کارشناسان ما از طریق چت در واتس اپ باشید.

انتخاب روش انتقال: برای انتقال پول به خارج، می‌توانید از روش‌های مختلفی مانند حواله بانکی، چک بین‌المللی، یا کارت‌های اعتباری بین‌المللی، صرافی تورنتو کارتخوان داخلی و شرکت های پرداختی و انتقال پول استفاده کنید. هر روش ممکن است هزینه‌ها، کارمزد ها و  زمان انتقال، و نرخ تبدیل ارز متفاوتی داشته باشد.

دلار کانادا کارتخوان |صرافی انتقال پول به کانادا

هزینه‌ها و نرخ تبدیل ارز: اگر ارز مبدأ و مقصد متفاوت باشند، نیاز به تبدیل ارز در صرافی تورنتو کارتخوان دارید. بانک‌ها و شرکت‌های انتقال پول معمولاً هزینه‌هایی برای انجام این تبدیل ارز و همچنین کارمزدهایی برای خدمات انتقال پول به خارج اعمال می‌کنند. این هزینه‌ها و نرخ تبدیل ارز را بهتر است از قبل مطالعه کنید.

اعلام مالی: بعضی از کشورها نیازمند اعلام منابع و مبالغ انتقال‌دهی به خارج هستند. این اعلام می‌تواند به مؤسسات مالی یا مالیاتی محلی یا به‌صورت آنلاین انجام شود.

توصیه می‌شود قبل از انجام هر نوع انتقال پول به خارج کشور، با یک صرافی تورنتو کارتخوان مشورت کنید تا شمارا در این زمینه راهنمایی کنیم.  همچنین، اطلاعات و راهنمایی‌های به‌روز بانک‌ها و مؤسسات مالی محلی نیز می‌توانند در انتخاب بهترین روش انتقال کمک کنند. برای انجام مشاوره می‌توانید از طریق قسمت چت در واتساپ با مشاورین ما در تماس باشید.

دکمه بازگشت به بالا