قیمت گن شکم

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

کمدا | قیمت و خرید گن لاغری ساعت شنی انچری برند آنچری، کلمبیا،آرتان،آن

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو

این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن زنانه یکسره

گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن زنانه پادار

گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد. استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

گن بازو

این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

جنس های متنوع گن زنانه

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید انواع گن و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند.

بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

رنگ های محبوب گن زنانه

گن‌های لاغری، در رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شوند. رنگ‌های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار گن زنانه است.

برندهای معروف تولید کننده گن زنانه

برای آنکه گن و شکم بند شما برای مدت‌های طولانی کار کند و سالم باقی بم؟ گن لباسی است که از قسمت شانه تا پایین کمر را می پوشاند و بسته به نوع و مدل آن، کاربرد آن نیز متفاوت می باشد. گن و هم است که برای خوش فرم نشان دادن بدن استفاده می شود. سعی کنید همیشه انتخاب شما گن هایی با استاندارد درست و با کیفیت پارچه مرغوب باشند.

زیرا ممکن است پوشیدن طولانی مدت برخی از گن ها باعث بروز بیماری شود. اغلب این لباس را در زیر لباس های دیگر می پوشند. گن انواع مختلفی دارد که هریک از آن ها کاربرد متفاوتی نیز دارند. برخی از پزشکان پس از جراحی هایی که در ناحیه شکم یا پهلو ها انجام می شود معمولا توصیه به پوشیدن این لباس می کنند. در انتخاب و خرید گن لاغری مردانه و زنانه باید به طراحی، جنس، دوخت و قیمت آن دقت نمود.

انواع گن زنانه

گن ها از انواع بسیاری برخوردار هستند که از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کاربردی باهم متفاوت می باشند. به طور کلی می توان گن را به سه دسته کلی گن لاغری، گن فرم دهنده، گن طبی تقسیم نمود. بقیه مدل های گن در زیر دسته این سه گروه قرار می گیرند. در ادامه به برخی از مدل های گن و کاربرد آن ها اشاره خواهیم کرد.

◘ گن طبی زنانه

دسته ای از گن ها وجو دارند که شما می توانید آن ها را در داروخانه ها تهیه کنید. این گن ها معمولا قسمت سینه را نمی پوشانند و فقط از ناحیه پایین سینه تا پایین کمر را نگه می دارند. اغلب برای بعد از جراحی های ناحیه کمر و شکم مناسب می باشند.

◘ گن کمر زنانه

گن کمر نیز از جمله گن های طبی می باشد. گن مناسب برای کمر معمولا از زیر سینه تا پایین کمر را می پوشاند. این گن نسبت به گن های ساعت شنی از راحتی بیشتری برخوردار هستند. برای اینکه گن های طبی کمر بتوانند پهلو ها را گرم نگه دارند، در طراحی آن ها از پشم و الیاف گرم استفاده می کنند.

◘ گن تمام بدن زنانه

گن های تمام بدن یا گن یکسره زنانه در قسمت پایین تنه دارای شلوار یا شلوارک هایی هستند و برای قسمت بالاتنه نیز دارای آستین کوتاه یا بلند می باشند. گن های تمام بدن می توانند دارای رنگ بندی های متفاوت باشند. مناسب ترین قیمت گن لاغری زنانه اصل را از ما بخواهید.

◘ گن بارداری زنانه

گن بارداری، از قسمت شانه ها تا پایین شکم را می پوشاند و در برخی اوقات نیز دارای شلوارک می باشد. این گن های بارداری می توانند بدون هیچ گونه فشاری به جنین، شکم شما را محکم و به سمت بالا نگه دارند. برای بعد از بارداری نیز پزشکان، گن های ساده را توصیه می کنند تا با محکم نگه داشتن شکم در روند بهبود بخیه ها مفید واقع شود.

◘ گن لاغری زنانه

گن های لاغری فقط بدن را خوش فرم نشان می دهند و قرار نیست باعث کاهش وزن شوند. از گن های لاغری برای تناسب اندام در محل کار و دانشگاه یا مهمانی ها می توانید استفاده کنید.

◘ گن ساعت شنی زنانه

گن ساعت شنی تولید شده از جنس لاتکس است. این گن در قسمت کمر و پهلو ها کمی تنگ تر طراحی شده تا فرم اندام ساعت شنی را به شما بدهد. لاتکس موجود در این گن، از یک نوع صمغ گیاهی تولید می شود، و از خارج شدن گرمای بدن شما جلوگیری می کند. پس توصیه می شود از گن های ساعت شنی علاوه بر زیبایی اندام، برای گرم نگه داشتن پهلو های خود در فصل های سرد سال استفاده کنید.

◘ گن فانتزی زنانه

دیگر مثل گذشته نیازی به پوشیدن گن زیر لباس های مجلسی نیست، بلکه به راحتی این گن ها را می توان به صورت جداگانه و به همراه یک دامن مجلسی پوشید. برای طراحی گن های فانتزی از پارچه های ساتن و مهره های زینتی استفاده می شود.

◘ گن شورتی

گن شورتی زنانه یا شورت گن دار یکی از محبوب ترین گن های زنانه است که بصورت شورت بوده و همانگونه نیز قابل استفاده می باشد. برای خرید گن لاغری و بررسی قیمت گن شورتی می بایست به توضیحات محصول بپردازید. از ویژگی های بارز گن شورتی زنانه، شکم بند بودن این گن می باشد.

قیمت گن

گن ها نسبت به ترفند های دیگر برای خوش فرم شدن بدن، روش کم هزینه تری هستند. همینطور استفاده از گن مردانه و زنانه باعث می شود در کمترین زمان به بهترین فرم بدنی که می خواهید برسید. انواع گن که شامل گن شکم بند، گن مجلسی زنانه و… می باشد که قیمت هر کدام با توجه به سبک و مدل و جنس آن با هم متفاوت است.

 

 

دکمه بازگشت به بالا