مدرک icdl از کجا بگیریم ؟ + با کمترین هزینه

دریافت مدرک icdl بدون کلاس

یکی از معتبرترین بوده و به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش مهارت‌های هفتگانه ICDL در غرب تهران شناخته شده است. مجتمع فنی ما علاوه بر برگزاری دوره های آموزش کامل ICDL ، دوره های فشره ICDL را بصورت کاربردی و بازار کاری در تهران بصورت حضوری و مجازی برگزار می کند. برای و اطلاع از با ما تماس بگیرید. در ادامه به سرفصل های آموزش ICDL توجه کنید.

 مدرک icdl فنی حرفه ای | گواهینامه icdl بین المللی

نمونه هایی از گواهی نامه های icdl مجتمع فنی آریا تهران

 دریافت مدرک ICDL رایگان و معتبر

خبر خوب این است که شما می توانید اقدام به دریافت مدرک icdl به صورت رایگان نمایید.

شرایط دریافت این مدرک به صورت رایگان این است که شما باید اقدام به جذب سه مشتری که می توانند از دوستان و آشنایان شما باشند برای خرید این مدرک نمایید تا شما بتوانید به صورت رایگان از آموزشگاه آریا تهران مدرک icdl دریافت نمایید علاوه بر آن دوستان شما نیز از تخفیف ویژه دریافت این مدرک بهره مند می شوند.

اما اگر شما نتوانید سه نفر را برای دریافت مدرک icdl به آریا تهران معرفی نمایید بابت معرفی هر نفر ۲۰ درصد تخفیف برای دریافت این مدرک هدیه می گیرید.

نکته مهم در خصوص مدرک رایگان icdl این است که مدرک معتبر می باشد و شما می توانید آن را برای سازمان ها و شرکت های مختلف برای استخدام ارائه دهید.

شما می توانید همین حالا برای استفاده از این طرح با آریا تهران تماس بگیرید

یکی از مهمترین مزایای در کنار یادگیری مهارت های هفتگانه کامپیوتری کمک به اشتغال افراد جویای کار است. این مهم ترین کاربرد مدرک icdl است.

مدرک معتبر ای سی دی ال به مدیران و کارفرمایان شرکت های مختلف این اطمینان را می دهد که داوطلبان استخدام، حتما توانایی های کامپیوتری لازم برای پیشبرد کارهای روزانه شرکت را دارند. بنابراین ارائه مدرک ICDL بین المللی در حین استخدام می تواند کمک بزرگی به شما بکند.

از دیگر مزایای اخذ گواهینامه ICDL توانایی پیدا کردن افراد کم تجربه در زمینه امور کامپیوتری است.

اموری که امروزه با سرعت هرچه بیشتر در حال فراگیر تر شدن است و برای آینده ای نه چندان دور بدون یادگیری آنها نمی توان کارهای روزمره را نیز انجام داد.

قبل از ، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله را در بخش آموزشگاه مجازی ما مطالعه کنید.

شایان به ذکر است که یادگیری icdl و همچنین اقدام برای  در رواقع زمینه ساز ورود به دنیای کامپیوتر می باشد. تمامی بخش های فنی و مهندسی و همچنین سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر نیازمند فراگیری icdl می باشد.

شما با شرکت در دوره های icdl آریاتهران می توانید به خوبی و به صورت کامل توسط اساتید باتجربه اقدام به یادگیری مهارت های هفتگانه icdl کنید و با دریافت گواهینامه icdl کلید ورود به بازار کار شرکت های صنعتی را به دست گیرید.

اگر نمی دانید مدرک کامپیوتر icdl چیست، برای دریافت اطلاعات بیشتر حتما برگه  را مشاهده فرمایید.

خوب است بدانید که مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران به عنوان یکی از می تواند با توجه به نیاز شما پس از اقدام آموزشی لازمی و… را برای شما ارسال کند.

مدرک icdl چیست

برای بسیاری افراد سوال است که مدرک icdl چیست ؟ در جواب سوال مدرک ای سی دی ال چیست باید گفت که ICDL مجموعه از تمام دوره های زیر است.

 شما در ابتدا به صورت کامل با بخش های مختلف کامپیوتر و کارکرد هر کدام از آن ها آشنا شده، سپس به فراگیری تنظیمات و مفاهیم جزئی تر یعنی کار با ویندوز خواهید پرداخت. در این قسمت کاملا با محیط Windows آشنا شده و شیوه کار با آن را خواهد آموخت.

 پس از یادگیری دو مرحله اول، یعنی مبانی کامپیوتر و کار با ویندوز، حال نوبت آن رسیده که اصول و مفاهیم دنیای بزرگ اینترنت را فرابگیرید. در این بخش با انواع ابزار ها، تنظیمات و اصول اساسی جستجو در اینترنت در دوره icdl مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران آشنا خواهید شد.

 در این بخش شما وارد دنیای نرم افزار های آفیس می شوید. در ابتدا به صورت کامل با نرم افزار معروف ورد آشنا می شوید و شیوه کار با آن را فرا خواهید گرفت. علاوه بر آن می توانید برای هرچه سریع تر تایپ کردن در این نرم افزار مبانی تایپ ده انگشتی را نیز فرا بگیرید.

 نرم افزار اکسل به عنوان یکی از مهمترین نرم افزار های داده پردازی برای مدیریت انواع امور حسابداری و گزارشگیری جزء مهمی از مهارت های هفتگانه ICDL است و هر کارمند امو اداری می بایست کاملا با آن آشنا باشد.

 شاید کسی نباشد که دیگر نام نرم افزار مجبوب پاورپوینت – PowerPoint را نشنیده باشد. شما در دوره icdl آریا تهران به صورت کامل آموزش ساخت اسلاید ها و ارائه گزارش تصویری را با پاورپوینت فراخواهید گرفت.

 در پایان شما با پایگاه داده اکسس آشنا خواهید شد و شیوه کار و ذخیره اطلاعات و مدیریت آنها را در این نرم افزار برنامه نویسی فرا خواهید گرفت.

ثبت نام اولیه  رایگان است!

با ارسال شماره ۱ به شماره تماس ما از هزینه مدرک icdl اطلاع پیدا کنید.

برای دریافت سریع مدرک ICDL فنی حرفه ای ، آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران را انتخاب کنید

ویژگی های دورهای آموزش ICDL

از مهمترین ویژگی های دوره های آموزشی ICDL در آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز می توان به موارد زیر اشاره کرد. فراموش نکنید که در مجتمع فنی آریا تهران برای نیز راهکارهایی تدارک دیده شده است.

برای دریافت مدرک Icdl غیر حضوری و فوری می توانید از مشاوره بخش آزمون آنلاین آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران استفاده کنید.

از آنجا که آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران زیر نظر سازمان فنی حرفه ای مشغول به فعالیت است، مدرک icdl این مجموعه برای تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی معتبر است

از آن جا که برای اخذ مدرک فوری icdl در سایت باید فرایند ثبت نام و آزمون آنلاین برگزار شود، هزینه اخذ مدرک icdl بدون کلاس براساس هزینه های ثبت نام آنلاین خواهد بود

مدت زمان اخذ مدرک icdl فوری پس از آزمون ۲ روز خواهد بود

پرداخت اقساطی

هرچند هزینه دوره های ICDL آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران بسیار پایین تر از سایر آموزشگاه های تهران است. اما برای راحتی کارآموزان، آموزشگاه آریا تهران امکان پرداخت شهریه در سه قسط را برای کارآموزان خود فراهم کرده است.

فیلم آموزش و جزوات با کیفیت

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برای ارتقاء سطح کیفی دوره های ICDL  خود، و ایجاد تسهیل در  تمام جلسات عملی کلاس ICDL را در  تقدیم می کند. برای دریافت  همین حالا اقدام کنید.

دریافت سریع مدرک ICDL فنی حرفه ای

یکی از مهمترین مزایای شرکت در دوره های آموزش ICDL مجتمع فنی آریا تهران، دریافت سریع مدرک ICDL فنی حرفه ای است. مدرکی که علاوه بر اعتبار داخلی دارای اعتبار بین المللی بوده و قابل ترجمه است. شما پس از اتمام دوره به راحتی می توانید مدرک ICDL را دریافت کنید. برای شرکت در  بهترین آموزشگاه را انتخاب کنید.

دوره های پروژه محور

از آنجا که هدف بسیاری از  کارآموزن برای شرکت در دورهای ICDL اشتغال است، در آخر هر دوره خروجی یادگیری شما یک پروژه خواهد بود که شما با استفاده از  می توانید پروژه های مربوطه را انجام بدهید.

دوره های موثر و کاربردی

از آنجا که دوره های آموزش ICDL تحت نظر اساتید با تجربه در عرصه بازار کار آموزش داده خواهند شد. این دوره ها با توجه به سرفصل های  فنی و حرفه ای و نیاز بازار تدوین شده اند تا در اشتغال کارآموزان موثر واقع شوند.

سیستم و ابزارهای آموزشی بروز

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برای افزایش سطح یادگیری کارآموزان دوره های آموزشی ICDL خود را با کمک سیستم ها و ابزار های کامپیوتری به روز، و بر اساس تعامل دو طرفه استاد و کارآموز، پرسش و پاسخ در هر جلسه طراحی کرده است. همچنین کاراموزآن پس از خروج از کلاس و یا پس از اتمام دوره می توانند از طریق  با آموزشگاه در ارتباط بوده و مشکلات یادگیری خود را برطرف نمایند.

آزمون های آنلاین

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برای به چالش کشیدن کارآموزان و سنجش سطح یادگیری کلاس و دواطلبان دوره ICDL یک سری آزمون های آنلاین و کتبی مروبط به هر جلسه را تهیه کرده که در اختیار کارآموزان قرار خواهد داد. این آزمون ها برای افراد متقاضی  بسیار مهم است.

دریافت مدرک icdl به صورت آنلاین

متقاضیان  می توانند به صورت آنلاین اقدام به دریافت مدرک icdl نمایید.

متقاضی برای دریافت مدرک icdl آنلاین ابتدا می بایست هزینه ای را برای خرید آزمون آنلاین icdl پرداخت نمایید. سپس مراحل آزمون آنلاین ICDL در آموزشگاه آریا تهران طی کرده و اگر بتوانید در آزمون آنلاین icdl نمره قبولی را کسب نماید می تواند از این مرکز اقدام به دریافت مدرک icdl کند.

برای قبولی در این آزمون می توانید نمونه سوالات فنی و حرفه ای icdl  و فیلم های آموزشی را از مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران خریداری کنید.

تضمین آینده شغلی شما!

مدرک ICDL برای استخدام

همانطور که گفته شد از الزامات و مدارک مورد نیاز استخدام در شرکت ها و ادارات دولتی است. هرچند شرکت های خصوصی نیز نسبت به این امر بسیار سخت گیر تر هستند.

البته باید بدانید که گرفتن گواهینامه icdl به تنهایی رکن استخدام در بسیاری از شرکت ها نمی باشد و عموما داشتن تخصص هایی در زمینه های دیگر نیز  واجب است.

برای کسب اطلاعات در مورد نحوه دریافت مدرک ICDL همین الان با مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرد

دریافت مدرک icdl فوری دریافت سریع مدرک icdl در تهران اصفهان مشهد شیراز کرج و

نحوه دریافت مدرک icdl بین الملی از مجتمع فنی و حرفه ای آریا تهران به این صورت است که شما بر اساس نیاز خود در یکی از دوره های آموزش icdl جامع شرکت می نمایید و پس از اتمام دوره، مدرک آی سی دی ال مورد تایید آموزش و پرورش، بانک ها، وزارت نفت و… دریافت می کنید.

آریا تهران دارای سیستم تعیین سطح و آزمون آنلاین برای کارآموزان مختلف است که درصورت دارا بودن اطلاعات و دانش کافی در مورد آی سی دی ال شما می توانید با پرداخت هزینه ای معین اقدام به نموده و از مزایای مدرک icdl فنی حرفه ای استفاده کنید.

 از مزیت های مهم گواهینامه مجتمع فنی آریا تهران نسبت به مدرک ICDL مجتمع فنی تهران و جهاد دانشگاهی امکان دریافت سریع مدرک icdl بین المللی (فنی و حر فه ای) و قابل ترجمه طی یک بازه فشرده بازارکاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حتما با شماره تماسارتباط برقرار نمایید.

اگر به دنبال ارگان های دولتی و خصوصی هستید فرصت را از دست ندهید همین حالا تماس بگیرید. ارائه و .

مدرک icdl مورد تایید سازمان اداری و استخدامی

 دوره های مراکز مورد تایید سازمان امور اداری و استخدامی icdl

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران یکی از خوش نام ترین مراکز آموزش ICDL در غرب تهران است. ما بر اساس استاندارد های روز دنیا و با توجه به نیاز افراد، اقدام به برگزاری  در تهران نموده و به تمام کارآموزان خود  اعطا می کنیم. تمام مدارک ما مورد تایید سازمان اداری و استخدامی است.

کلاس های آموزشگاه آریا تهران همگی از بهترین تجهیزات و کامپیوتر ها با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری عالی همراه با اینترنت پر سرعت را برخوردار می باشند. اساتید دوره ICDL نیز همگی باتجربه و مسلط به انواع مباحث کامپیوتر و آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان در کلاس هستند.

اگر به دنبال و بدون شرکت در کلاس هستید،همین حالا با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید.

آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران به عنوان یکی از مراکز مورد تایید سازمان امور اداری و استخدامی icdl، برگزاری کننده بهترین دوره های ای سی دی ال تهران است. آموزشگاه ما اقدام به صادر کردن ، و سایر ارگان های دولتی مثل بانک ها، قوه قضاییه، سردفتری، نیروی انتظامی و…. می کند.

دوره آموزش ICDL جامع

جامع  یا به عبارتی دوره مهارت های هفتگانه ای سی دی ال یکی از بهترین دوره های آموزشی برای افرادی است که به دنبال اخذ مدرک معتبر کامپیوتری هستند. شما با گذراندن این دوره می توانید علاوه بر یادگیری مهارت های هفتگانه، مدرک ICDL فنی و حرفه ای بگیرید. لازم به ذکر است افردای که در دوره آموزش ICDL جامع شرکت می کنند دو مدرک دریافت می کنند. مدرک ICDL درجه۱ و مدرک ICDL درجه ۲ همچنین شما علاوه بر مدرک فنی و حرفه ای می توانید مدرک داخلی و مدرک بین المللی ICDL نیز دریافت نمایید. مدت جامع بین ۴۰ تا ۱۳۰ ساعت بسته به آمادگی اولیه افراد مختلف، متفاوت است. سرفصل های دوره ICDL جامع شامل موارد: ، ، ، ،  ،

هزینه مدرک ICDL با توجه به تخفیفات آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران به شرح ذیل است. برای حتما با شماره تماس های آموزشکاه ارتباط برقرار کنید.

۶۵,۰۰۰ تومان–۸۹۹,۰۰۰ تومان

دوره آموزش ICDL درجه ۱

دوره آموزش ICDL درجه ۱ برای افرادی مناسب است که مهارت های سه گانه موجود در را فراگرفته و نسبت به آنها مسلط باشند. شما با گذراندن این دوره می توانید علاوه بر یادگیری مهارت های مهم چهارگانه کامپیوتیر و آشنایی با برخی نرم افزارهای مایکروسافت آفیس و مایکروسافت ویندوز،  مدرک ای سی دی ال بین المللی فنی و حرفه ای بگیرید. لازم به ذکر است افردای که در دوره آموزش ICDL درجه ۱ شرکت می کنند باید پیش نیاز این دوره یعنی دوره ICDL درجه ۲ را گذرانده باشند. همچنین  بسته به آمادگی اولیه افراد، مدت دوره ICDL درجه ۱ بین ۲۰ تا ۸۶ ساعت است.  مدرک ICDl درجه ۱ برای افرادی که با اصول اولیه کامپیوتر آشنا هستند بهترین مدرک برای ارائه به ادارات و شرکت های مختلف است. سرفصل های دوره ICDL درجه ۱ شامل موارد:

 دوره آموزش ICDL درجه ۲

دوره آموزش ICDL درجه ۲  برای افرادی مناسب است که آشنایی بسیار کمی با کامپیوتر و شیوه استفاده از آن دارند.  شما با گذراندن این دوره در ابتدا با مبانی کامپیوتر آشنا شده و سپس بصورت کامل شیوه استفاده از ویندوز و اینترنت را فرا خواهید گرفت. کارآموزان می توانند علاوه بر یادگیری مهارت های سه گانه کامپیوتر ، گواهینامه ICDL بین المللی فنی و حرفه ای بگیرید. لازم به ذکر است افردای که در دوره آموزش ICDL درجه ۲ شرکت می کنند لازم است برای ارتقاء مهارت های کامپیوتری خود در نیز شرکت کنند. درضمن شما علاوه بر می توانید مدرک داخلی و مدرک بین المللی  نیز دریافت نمایید. بسته به آمادگی اولیه افراد، مدت دوره ICDL درجه ۲ بین ۱۰ تا ۴۴ ساعت  است.  در کل این دوره برای شروع فراگیری کامپیوتر بسیار ضروری است و شما قبل از شروع تمام دوره های کامپیوتری باید با مفاهیم دوره ICDL درجه ۲ آشنا شوید.سرفصل های دوره ICDL درجه ۲ شامل موارد:

 قیمت مدرک ICDL

شما اگر از این صفحه برای دریافت مدرک ICDL بین المللی اقدام نمایید شامل تخفیف ویژه می شوید. برای آگاهی از در مجتمع فنی آریا تهران تماس بگیرید و یا عدد یک را به شماره ۰۹۰۲۰۰۵۵۵۰۳

یکی از سوالات مهم کاربران مختلف این است که گرفتن مدرک icdl چقدر طول میکشه ؟ در آموزشگاه ما دریافت این مدرک کمتر از ۲ روز می باشد در حالی که در آموزش گاه های دیگر حداقل ۶ تا ۷ روز زمان می برد

خروج از نسخه موبایل