معجون چربی سوز شکم و پهلو

انواع نوشیدنی های چربی سوز ساده!

برخی از انواع نوشیدنی های چربی سوز به شکل آب میوه های چربی سوز ویا از ترکیب چند ماده تهیه می‌شوند و طرز تهیه آن‌ها آسان‌تر است. در ادامه به چند مورد از این نوشیدنی های چربی سوز اشاره می‌کنیم.

کرفس و لیمو ، بهترین چربی سوز دنیا

احتمالاً تا به حال راجع به خاصیت کرفس در لاغری و کاهش وزن شنیده‌اید. لیمو نیز مشابه همین خاصیت را در بدن دارد. کرفس و لیمو هر دو کالری و کربوهیدرات کمی دارند، اما فیبر آن‌ها بالا است. برای آن‌که یک معجون لاغری سریع شکم داشته باشید، می‌توانید کرفش، لیمو و خیار را با یکدیگر مخلوط کرده و به‌عنوان یکی از نوشیدنی های چربی سوز قوی، در بین روز ویا صبح میل کنید.

اسموتی تمشک ، نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا

احتمال شنیده‌اید که خوراکی‌های ترش می‌تواند سبب کاهش وزن شوند. تمشک آنتی اکسیدان بالایی دارد و در نتیجه به سلامت بدن کمک می‌کند، متابولیسم را افزایش داده و سبب پاکسازی و سم زدایی از کبد می‌شود. در طرز تهیه اسموتی تمشک می‌توانید ۵ عدد تمشک، ۵ عدد زغال اخته و ۵ تکه خیار را به همراه کمی آب و میزانی یخ در مخلوط کن ریخته و پس از آن‌که خوب مخلوط شدند، آن را نیم ساعت در یخچال قرار داده و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف کنید.

کدو سبز ، بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو

یکی از سبزیجات موثر در کاهش وزن که کالری بسیار کمی دارد و نه‌تنها خواص آن زیاد است، بلکه به دلیل پایین آوردن قند خون، سبب لاغری نیز می‌شود؛ کدو سبز است. برای اینکه بتوانید بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو را بسازید و پس از ورزش میل کنید، می‌توانید از ترکیب کدو سبز با خیار و سیب ترش استفاده نمایید و تمام این مواد را در مخلوط کن ریخته و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا یا پس از ورزش مصرف کنید.

غذاهایی که چربی ترانس را دارند از رژیم غذایی خود حذف کنید

چربی های ترانس مانند روغن سویا از طریق اضافه کردن هیدروژن به چربی های اشباع نشده به دست می آیند. در تولید بعضی از مواد غذایی از چربی های تراس استفاده می شود. البته در حال حاضر استفاده از چربی های تراس در بسیاری از مواد غذایی، منع شده است.

چربی های تراس در بروز بیماری های مربوط به سیستم گردش خون و قلب، انسولین، اضافه وزن     و چاقی نقش زیادی دارند. یکی از راه هایی که به وسیله آن می توانید مواد حاوی چربی تراس را تشخیص دهید خواندن برچسب موجود بر مواد غذایی است.

برنامه تمرینی ورزش آنلاین در منزل ، برنامه تمرینی ورزش در پارک و برنامه تمرینی ورزش در باشگاه از برنامه هایی است که میتوانید درخواست کنید

مصرف الکل را محدود کنید

 

مصرف محدود الکل فوایدی برای بدن دارد ولی مصرف بی رویه آن زمینه بروز بسیاری از بیماری ها را فراهم می سازد. بر اساس مطالعات انجام شده یکی از علت های مهم تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو، مصرف بی رویه الکل است.

تجمع چربی و چاقی خود زمینه ساز بروز بیماری های مختلف از جمله فشار خون و قند خون بالا است. محدود کردن الکل باید به صورت تدریجی صورت بگیرد.

اگر قصد دارید دور شکم خود و میزان چربی شکم و پهلو را کاهش دهید باید به مرور زمان مصرف الکل را محدود کنید.

۱۰ نوشیدنی چربی سوز قبل از خواب |بمب چربی سوز شکم

مقادیر زیاد پروتئین در رژیم غذایی خود بگنجانید

یکی از موارد بسیار لازم برای کنترل وزن بدن پروتئین است. در صورتی که در رژیم غذایی خود به مقدار کافی پروئین مصرف کنید، کمتر احساس گرسنگی می کنید و از این طریق میزان مصرفی مواد غذایی و کالری جذب شده کاهش می یابد.

به همین دلیل دکتر سلیمی به افرادی که به چاقی و اضافه وزن مبتلا هستند توصیه می کنند در رژیم غذایی خود پروتئین بیشتری بگنجانند.

پروتئین به همراه آب در حفظ و نگه داری عضلات نقش زیادی دارند. با مصرف پروئین کافی می توانید عضلاتی خوش فرمی داشته باشید. به طور قابل توجهی میزان چربی در افرادی که پروتئین بیشتری مصرف می کنند نسبت به سایر افراد، بسیار کمتر است.

قویترین چربی سوز شکم و پهلو ۷ کیلو در ۷ روز

برای استفاده از زیره به عنوان چربی سوز باید آن را با مواد دیگری ترکیب کنید. ۲ قاشق زیره سبز را در ۱/۲ لیوان آب ریخته و یک شب تا صبح به آن زمان دهید. بعد از سپری شدن این زمان، آن را جوشانده سپس صاف کنید. حال جوشانده را در لیوانی ریخته و کمی آبلیمو به آن بیافزایید. در صورت تمایل کمی عسل هم افزوده و میل کنید. بهتر است که این نوشیدنی را در هنگام صبح مصرف کنید

زیره و ماست

یکی دیگر از روش های مصرف زیره برای لاغری مصرف آن به همراه ماست است. برای این منظور یک قاشق چای خوری پودر زیره را با یک قاشق چای خوری ماست ترکیب کنید. ترکیب به دست آمده را هر روز بعد از وعده ناهار و شام مصرف کنید. برای تاثیر بهتر و بیشتر این روند را تا ۱۵ روز ادامه دهید.

ورزش آنلاین یک نرم افزار کامل برای علاقه‌مندان به ورزش است. تمامی اخبار و اتفاقات مهم ورزشی ایران و جهان در ورزش آنلاین پوشش داده می شود.

ورزش آنلاین در خانه و ورزش حضوری را در باشگاه فیت بادی تجربه کنید. مربی خصوصی و یا ورزش گروهی را با ما انتخاب کنید.
دکمه بازگشت به بالا