چگونه دستمال کاغذی بفروشیم

خط تولید خانگی – تولید دستمال کاغذی در منزل ((( هشدار هشدار ))) در بعضی از سایت ها و تبلیغات مطالبی تحت عنوان فروش دستگاه با تضمین خرید محصولات و یا با سود تظمینی ۰۰۰۰ ریال به چشم می خورد جهت اطلاع عزیزان مطالب همانند مطالب فوق فقط جهت تبلیغات می باشد و وجود خارجی ندارد و در این موارد شخص سود و… با فروش دستگاه دست دوم یا رنگ شده مدل قدیمی به ارزش واقعی حدود ۸ میلیون تومان را به مبلغ حدود ۲۰ تا ۳۰میلیون تومان که حدود نصف مبلغ را نقد دریافت می کند و مابقی را چک ، خریدار هم خوشحال هست که دستگاه را قسطی خریداری نموده است غافل از اینکه بیش از سه برابر قیمت خریده است . عزیزانی که وارد تولید دستمال کاغذی می شوند مرحله اول تحقیق تحقیق ، سرمایه ، بازار یابی و فروش تولید دستمال سرمایه زیاد می خواهد و بازار یابی و فروش هم خیلی مهم هست تبلیغات تضمین خرید تولیدات = دروغ سود تظمینی …. = دروغ یک سوال ! آیا میتوان در منزل اقدام به راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی نمود و تولید دستمال کاغذی در منزل را شروع کرد؟ پاسخ این پرسش مطمئنا بله است. چرا که در در میان ماشین آلات تولیدی ما، دستگاه های اقتصادی تولید دستمال کاغذی وجود دارند که هم از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند و هم می توانند با برق تک فاز خانگی کار کنند. اما سوال مهمتر شاید این باشد، آیا تولید خانگی دستمال کاغذی سوددهی مناسبی دارد؟! جواب دادن به این پرسش آسان نیست، چرا که ما از استعدادها و داشته های شما مطلع نیستیم. جواب این پرسش نزد خودتان است. اما تا آنجایی که به ما مربوط است و از آنجایی که سیاست و اخلاق حرفه ای مجموعه ما بنا را بر صداقت و مقابله با اغراق و بزرگ نمایی نهاده است نکاتی که کمتر از دیگر تولید کنندگان ماشین آلات دستمال کاغذی خواهید شنید را متذکر می شویم: وجود و بقای هر واحد تولیدی بسته به بازار محصول تولید شده است. قبل از پاسخ به پرسش مذکور لازم است به این پرسش ها پاسخ دهید: آیا بازار مناسبی برای فروش محصولات تولیدی خود سراغ دارید؟ اگر بازار مناسبی دارید، که خیلی خوب است و شما اصلی ترین شاخصه را دارید ، اما اگر پاسختان به این پرسش “نه” است باید کمی محتاط باشید و عمیقا در مورد پرسش بعدی کنکاش کنید. پرسش بعدی این است : آیا استعداد این را دارید که در صورت محدودیت بازار با نوآوری ها و تعریف نیازهای جدید برای مشتریان، بازارِ جدیدی برای خود ایجاد کنید؟! در واقع پاسخ این سوال تعیین می کند شما به چه اندازه در نوآوری و بازاریابی محصولات استعداد دارید. توصیه ما به شما در این زمینه این است : تحقیق کنید; ابتدا با کار تولید دستمال کاغذی آشنا شوید قبل از هر اقدامی وارد بازار شوید و احاطه به شرایط بازار پیدا کنید حتی اگر می توانید قبل از شروع تولید برای خود مشتری دست و پا کنید! نیاز بازار را بشناسید و سلایق مصرف کننده نهایی را در نظر بگیرید. رقبا را دست کم نگیرید. با نقاط قوت و ضعف رقبا آشنایی پیدا کنید. نکته بعدی این است: یک دست صدا ندارد البته زیاد در این مورد مطمئن نیستم! اما به این نکته توجه کنید که شما نمی توانید هم به عنوان یک تولید کننده خط تولید خود را مدیریت کنید و هم جای نیروی کار خط تولید را بگیرید و در نهایت نقش بازاریاب و پخش کننده محصولات خود را هم ایفا کنید مگر آنکه یک ابر انسان باشید! پس در مورد نیروی کار مورد اطمینان و مجرب و نو اندیش خود فکر کنید و به فکر هزینه های آن هم باشید. و پرسش بعدی می تواند این باشد: آیا می توانید رقیب مناسبی در قیمت و کیفیت برای رقبای موجود در بازار باشید؟ البته پاسخ به این پرسش کمی سخت است و نیاز به تحقیق و کنکاش دارد، اما به عنوان مجموعه ای که سابقه تولید محصولات دستمال کاغذی را داریم می توانیم در مورد این پرسش بیشتر کمکتان کنیم: وضعیت ماشین آلات خط تولید باید برای خط تولیدیتان ماشین آلات با کیفیتی تهیه کنید که هم کیفیت محصول نهایی در بالاترین حد ممکن باشد و هم از هدر رفتن منابع جلوگیری نماید. بدون ماشین آلات به روز و کارآمد نخواهید توانست در قیمت و کیفیت با رقبا رقابت کنید و نکته اساسی دیگر آن است که ظرفیت تولید ماشین آلات در هر شیفت کاری را در عمل بسنجید. استفاده از مواد اولیه مرغوب مطمئنا یکی از فاکتورهای اساسی تولید محصول نهایی با کیفیت است. در کشور ما تولید کنندگان زیادی اقدام به تولید تیشو می کنند. در مورد آنها و محصولاتشان تحقیق کنید و بهترین را انتخاب کنید البته یادتان نرود هزینه حمل و نقل مواد اولیه را هم در نظر بگیرید. اما کیست که از اهمیت بسته بندی محصولات و تاثیر آن بر فروش محصول بی خبر باشد؟! یک بسته بندی جدید و یک نو آوری جدید در بسته بندی می تواند بازارهای جدیدی برای شما به ارمغان بیاورد، نوآوری و ایده پردازی در این زمینه خیلی به کارتان خواهد آمد. خود شما هم وقتی یک محصول جدید در بازار می بینید به اعتبار بسته بندی آن تصمیم به خریدن یا نخریدن آن محصول میگیرید. پس مطمئنا یک بسته بندی خوب و با کیفیت علارغم اینکه قدری هزینه های شما را بالاتر میبرد اما میتواند تاثیر بسزایی در فروش محصولاتتان داشته باشد. لازم است در انتخاب تولید کننده مواد بسته بندی و چاپ خانه ها هم دقت لازم را داشته باشید. و نکته ی اساسی دیگر : هزینه های تولید را پایین بکشید! برای این منظور راههای متعددی پیش رو دارید، به فکر راههایی برای جلوگیری از هدر رفت منابع باشید. ماشین آلات به روز می توانند بسیار به شما کمک کنند. تا می توانید بازدهی نیروی کار را بالا ببرید. هزینه های جاری را پایین بیاورید. به فکر راهکارهایی برای کاهش هزینه های مربوط به حمل و نقل باشید. می توانید شیفت های کاری را افزایش دهید. و اما سوال پایانی ما برای بخش راه اندازی خط تولید خانگی دستمال کاغذی این است: آیا قادر به تامین سرمایه در گردش کافی هستید؟ هر تولیدی مطمئنا دوران پر فراز و نشیبی را در مسیر تکامل خود طی میکند. یکی از مهمترین ابزارهایی که در مسیر تکامل خط تولیدتان نیاز دارید سرمایه در گردش مناسب است. شما سرمایه در گردش را برای مدیریت فرآیندهای تولید نیاز دارید ، پیش بینی شرایط آینده بازار خیلی وقتها بسیار دشوار است. سرمایه در گردش مناسب، پشت گرمی مناسبی برای شماست و اجازه نخواهد داد شرایط گذرای بازار شما را از میدان به در کند. خلاصه خلاصه آنکه، در مسیر شروع یک فعالیت کاری ، چالش های زیادی را پیش رو دارید ، بهتر آن است که قبل از شروع هر فعالیتی بسیار تحقیق و بررسی کنید و به صورت جدی و بدون رودروایسی داشتن با خودتان! خود را به چالش بکشید. خوب است که توان خود را بیازمایید در مسیر تولید متغییرهای اساسی زیادی وجود دارد اما از مهمترین آنها متغییرهای زیر هستند: نوآوری ، تبلیغات و بازاریابی ، کیفیت محصول نهایی ، سرمایه در گردش و قیمت در نهایت توصیه ما به شما این است: اگر با تحقیق، بررسی و مشاوره وارد کار شدید ، توکل کنید و نترسید و با همت تمام و استوار در مسیری که انتخاب کرده اید گام بردارید.

از کجا دستمال کاغذی عمده بخرم |بازار عمده فروشی دستمال کاغذی در تهران

محکم باشید! به نتیجه رسیدن در هر کاری نیاز به تلاش، همت و ایستادگی دارد. اگر سوالی دارید ، ماشین آلات مناسب برای راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی خانگی: توانایی کار با برق تک فاز خانگی ، قیمت مقرون به صرفه و ارزش بالای خرید در مقابل هزینه از مهمترین ویژگی هایی است که دستگاه های تولید خانگی می بایست آن ها را داشته باشند. اینکه چه دستگاههایی نیاز دارید وابسته به پاسخ این سوال که،“چه محصولاتی می خواهید تولید کنید؟” است. برای تولید دستمال کاغذی نیاز به خرید یک دستگاه فول کات دارید، اما بسته به خواست شما برای بسته بندی نیازمند ماشین آلات جداگانه ای هستید: برای بسته بندی جعبه ای نیازمند یک دستگاه بسته بندی جعبه ای و برای بسته بندی سلفون و نایلونی ( همان سیگاری یا اقتصادی ) نیازمند یک دستگاه بسته بندی جداگانه هستید. اگر خواهان تولید دستمال حوله ای و توالت هم باشید، ما برای شما دستگاه تولید دستمال کاغذی و توالت دو رول را آماده کرده ایم که همچنین برای برش زدن لوله دستمال حوله ای و توالت نیاز به یک دستگاه کوچک دیگر نیز خواهید داشت. در جدول زیر دستگاه های مناسب برای راه اندازی یک خط تولید دستمال کاغذی در منزل را آورده ایم: ردیف ۱ و ۲ جهت تولید انواع دستمال جعبه ای ردیف ۳ و ۴ تولید دستمال حوله ای و توالت ردیف ۵ و ۶ بسته بندی دستمال فله ای و اقتصادی (( ردیفهای فوق به انتخاب مشتری قابل انتخاب می باشد و همه ضروری نمی باشد )) ( توجه کنید که انتخاب از جدول زیر آزادانه، به عهده و خواست شماست و بستگی به خط تولیدتمام برندها همواره تلاش می کنند در ذهن مشتریان جایگاه بهتر و بالاتری پیدا کنند، بنابراین استراتژی های مختلفی را برای ایجاد تمایز میان برند خود با سایر رقبا به کار می برند. برند پاپیا نیز با درگیرکردن ذهن مصرف کننده به جذابیت های بسته بندی محصول دستمال کاغذی خود و استفاده از بازاریابی ویروسی سعی کرده تا مشتریان بیشتری را جذب کند و این کار را از طریق ارائه آموزش هایی متناسب با عکس بسته بندی در پشت جعبه های دستمال کاغذی انجام داده است.

اینکه چقدر این استراتژی می تواند موفق باشد و چه نقاط قوت و ضعفی دارد موضوعی است که «فرصت امروز» در گفت وگو با سیدعلی ناظم زاده، كارشناس و پژوهشگر ماركتینگ و برندینگ و دانش پژوه دكترای مدیریت كسب و كار به آن پرداخته که در ادامه می خوانید.

بازی آفرینی  و  بازاریابی  ویروسی

علی ناظم زاده می گوید: در استراتژی این محصول دو موضوع مورد توجه واقع شده است. یکی موضوع بازی آفرینی است که در حوزه مارکتینگ و تبلیغات جایگاه بسیار مهمی دارد و امروزه در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از جذابیت های تبلیغات و مارکتینگ این است که ما ذهن مصرف کننده را درگیر بازی و جذابیت های بصری، هیجانی و… کنیم. این کار تا حدودی می تواند براساس موضوع بازی آفرینی باشد که ذهن مصرف کننده را به چیزی که می خواهد معطوف می کند. در عین حال خدماتی را در کنار آن ارائه می دهد که شخص علاوه بر اینکه محصولی را خریداری می کند، خدماتی هم دریافت می کند.

موضوع دیگری که در این استراتژی به کار رفته است بازاریابی ویروسی یا مسری است که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و مفید واقع شود. هرگاه محصول یا برندی، کاری منحصر به فرد انجام دهد که هیچ برند دیگری تاکنون انجام نداده یا ربطی به آن محصول نداشته باشد، این کار به خودی خود می تواند به نوعی بازاریابی تبدیل شود زیرا افراد مختلف و مصرف کننده ها موضوع را به افراد دیگر منتقل می کنند و به صورت مسری آن موضوع را پخش می کنند، بنابراین در این نوع بازاریابی خود مصرف کننده، تبلیغ کننده محصولات است و می تواند آن محصول را به دیگران معرفی و تبلیغ کند.

بازار هدف

وی می افزاید: به طور کلی مخاطبان این محصول عام هستند و در بخش بندی بازار که برای یک محصول اتفاق می افتد، این محصول جزو کالاهایی است که مخاطبان عام دارد و تمام خانواده ها چه قشر فقیر و چه غنی را در هر شهر، هر مکان و هر جنسیتی شامل می شود و بیشتر برای سنین تقریبا بالغ به بالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

اما به صورت جزئی تر بیشتر مخاطبان این محصول را زنان خانه دار که عمدتا آشپزی می کنند تشکیل می دهند. بنابراین ارائه چنین آموزش هایی تا حدودی می تواند مفید باشد زیرا بخش اعظمی از مشتریانش افرادی هستند که این موضوع برای شان کاربردی است.

نوآوری در بسته بندی محصولات

به عقیده ناظم زاده، این برند روی نوع بسته بندی تمرکز زیادی نداشته و می تواند طراحی و بسته بندی این محصول را حرفه ای تر انجام دهد اما به طور کلی نوع بسته بندی این محصول قابل قبول است و به گونه ای نیست که ضربه ای به کار وارد شود.

وی می افزاید: در صورتی که برند پاپیا تصمیم داشته باشد که در این حوزه به فعالیت خود ادامه دهد بهتر است که نوع بسته بندی محصول را چه به لحاظ شکل ظاهری و چه سایز جعبه تغییر دهد و چنانچه با توجه به الگوهای خارجی که وجود دارد، در نوع بسته بندی محصول نوآوری داشته باشد، موثر خواهد بود.

در حالی که اغلب برندها بسته بندی محصولات را به یک شکل ارائه می دهند و فقط رنگ بندی آنها متفاوت است، ایجاد سایز و شکل متفاوت می تواند بسیار جذاب تر و موثر تر باشد. به عنوان مثال اگر در بسته بندی این محصول آموزش شکلات به شکل قلب ارائه شده است، بهتر است جعبه آن را هم به شکل قلب طراحی کنند. در صورتی که این برند به سمت طراحی جدیدی برای بسته بندی محصولاتش حرکت کند، قطعا نسبت به سایر رقبا متمایز خواهد بود و اهداف برندینگ آن بیش از پیش محقق خواهد شد.

نقش اینترنت و فضای مجازی در موفقیت برندها

این کارشناس مارکتینگ و برندینگ می گوید: برای اینکه برند پاپیا بتواند محصول جدیدی ارائه دهد باید تحقیقات بازار انجام دهد. نکته قابل توجه این است که با توجه به نفوذ فضای مجازی و اینترنت در خانه ها و خانواده ها، نمی توان به راحتی محصول جدیدی را از این طریق عرضه کرد زیرا اینترنت دسترسی را به همه چیز آسان تر کرده و افراد می توانند چنین آموزش هایی را به راحتی، بهتر و کامل تر، از طریق اینترنت دریافت کنند. اما درگیر کردن خانواده ها و اینکه این موضوع را همراه با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبلیغ کنند، می تواند بسیارموثر و کاربردی باشد.

به طوری که به عنوان مثال این بازی ادامه پیدا کند و این بازاریابی ویروسی و تبلیغاتی که انجام می شود به گونه ای باشد که جوایزی برای افرادی که این دستورالعمل و آموزش ها را اجرا می کنند، تعیین شود. مثلا افراد عکسی از نمونه کارهای خود را در شبکه های اجتماعی برای این مجموعه ارسال کنند و بهترین نمونه ها انتخاب یا قرعه کشی شود و جوایزی اهدا شود.

وی می افزاید: باید توجه داشت که درصورتی چنین اقداماتی می تواند موفق و مفید باشد که تعاملی دو طرفه میان مجموعه و مخاطبان به وجود  آید و مخاطبان بتوانند حرف بزنند و حضور داشته باشند که البته فضای مجازی این کار را بسیار آسان کرده است. نکته مهم دیگر این است که ارائه کنندگان این محصول می توانند از طریق ارسال عکس های مخاطبان از اجرای دستورالعمل ها، از کار خود بازخورد بگیرند که این کار مستلزم این است که ارتباطی دو طرفه ایجاد شود و جوایزی اهدا شود تا برد این کار و تعامل دو طرفه کار بیشتر و بهتر از قبل انجام پذیرد.

ایجاد تمایز با تعامل دو طرفه

این پژوهشگر با بیان اینکه عصر حاضر، عصر اینترنت است، می افزاید: ارائه کارهایی از قبیل آموزش، مواد غذایی، شیرینی جات، دستور تهیه نوعی شکلات، نکات روانشناسی و شناختی یا رفتار با کودک، نمی تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای محصول به شمار رود.

البته تمام این اقدامات خوب هستند اما در فضای امروزی نمی تواند کاربردی باشد زیرا دسترسی به این موارد بسیار راحت است. اما با این حال در مقایسه با سایر تولیدکننده های دستمال کاغذی این اقدام می تواند برای پایپا ایجاد تمایز کند. زیرا در فضای رقابتی که محصولات شباهت زیادی به هم دارند تمایز حرف اول را می زند.

اغلب شرکت ها و برندهایی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند سعی کرده اند با تنوع بسته بندی، رنگ آمیزی مختلف یا افزایش یا کاهش برخی از آپشن ها تغییراتی ایجاد و با سایر برندها رقابت کنند. چنین اقداماتی باعث می شود که مشتری شگفت زده شود و خدماتی بیشتر از آنچه که قرار است، دریافت کند.

برندهای مختلفی وجود دارند که چنین اقداماتی را انجام می دهند و اکثرا با جایزه، قرعه کشی یا بسته بندی طلایی و نقره ای و شیوه های مختلف دیگر فعالیت می کنند. این موضوع و استفاده از این فضاها اگر به صورت تعامل دو طرفه باشد حتما می تواند ایجاد تمایز کند و به برندینگ مجموعه و اینکه مشتری حس تعلق بیشتری به آن برند کند کمک می کند.

بهترین روش معرفی و تبلیغات

وی در خصوص نحوه تبلیغات این گونه محصولات می گوید: از آنجا که این محصولات مخاطب عام دارند، استفاده از رسانه های جمعی و تلویزیون برای تبلیغات آنها موثر تر است. همچنین در صورتی که به توزیع کنندگان و پخش ها به خوبی اطلاع رسانی شود و خود مغازه دار هم بتواند به طریقی به مصرف کنندگان بگوید که مثلا اگر این محصول را خریداری کنید، جایزه هم دریافت خواهید کرد یا خرید این محصول یک آموزش هم دارد، این بهترین طریق تبلیغ و اطلاع رسانی است و در صورتی که در کنار آن از رسانه های دسته جمعی، اینترنت و شبکه های اجتماعی هم استفاده شود، می تواند موثر واقع شود.

در برندهای مختلف خارجی نیز بحث بازی آفرینی وجود دارد و در حوزه های مختلف غذایی، مصرفی، دیجیتال و… از این برنامه ها به وفور استفاده می شود.

تبلیغات موثر با کمترین هزینه

وی ضمن تبریک برای رویکرد جدید این برند می افزاید: اینکه در کشور فرهنگ سازی شود تا برای تبلیغات تنها سراغ تبلیغات محیطی و رسانه ای نرویم بسیار خوب است. سالانه هزاران میلیارد هزینه صرف این گونه فضا ها با تبلیغات تکراری و بدون ایده پردازی می شود که متاسفانه بازخورد زیادی هم گرفته نمی شود.

برندها فکر می کنند با گرفتن مشاور و ایده پردازی های جدید، با الگو برداری از نمونه های تبلیغاتی خارجی موفق خواهند شد. هنر این است که با هزینه کمتری در دید مشتریان ماندگار شویم و محصولات مان مورد توجه مشتری قرار بگیرد. ابتکاری که این مجموعه انجام داده نیز می تواند موفق باشد و اگر بتواند در این حوزه با ایده های جدید تری فعالیت کند، با هزینه کمتر به صورت واقعی به برندینگ خود دست پیدا خواهد کرد.

ارتباط با نویسنده: comتمام برندها همواره تلاش می کنند در ذهن مشتریان جایگاه بهتر و بالاتری پیدا کنند، بنابراین استراتژی های مختلفی را برای ایجاد تمایز میان برند خود با سایر رقبا به کار می برند. برند پاپیا نیز با درگیرکردن ذهن مصرف کننده به جذابیت های بسته بندی محصول دستمال کاغذی خود و استفاده از بازاریابی ویروسی سعی کرده تا مشتریان بیشتری را جذب کند و این کار را از طریق ارائه آموزش هایی متناسب با عکس بسته بندی در پشت جعبه های دستمال کاغذی انجام داده است. اینکه چقدر این استراتژی می تواند موفق باشد و چه نقاط قوت و ضعفی دارد موضوعی است که «فرصت امروز» در گفت وگو با سیدعلی ناظم زاده، كارشناس و پژوهشگر ماركتینگ و برندینگ و دانش پژوه دكترای مدیریت كسب و كار به آن پرداخته که در ادامه می خوانید. بازی آفرینی و بازاریابی ویروسی علی ناظم زاده می گوید: در استراتژی این محصول دو موضوع مورد توجه واقع شده است. یکی موضوع بازی آفرینی است که در حوزه مارکتینگ و تبلیغات جایگاه بسیار مهمی دارد و امروزه در تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از جذابیت های تبلیغات و مارکتینگ این است که ما ذهن مصرف کننده را درگیر بازی و جذابیت های بصری، هیجانی و… کنیم. این کار تا حدودی می تواند براساس موضوع بازی آفرینی باشد که ذهن مصرف کننده را به چیزی که می خواهد معطوف می کند. در عین حال خدماتی را در کنار آن ارائه می دهد که شخص علاوه بر اینکه محصولی را خریداری می کند، خدماتی هم دریافت می کند. موضوع دیگری که در این استراتژی به کار رفته است بازاریابی ویروسی یا مسری است که می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و مفید واقع شود. هرگاه محصول یا برندی، کاری منحصر به فرد انجام دهد که هیچ برند دیگری تاکنون انجام نداده یا ربطی به آن محصول نداشته باشد، این کار به خودی خود می تواند به نوعی بازاریابی تبدیل شود زیرا افراد مختلف و مصرف کننده ها موضوع را به افراد دیگر منتقل می کنند و به صورت مسری آن موضوع را پخش می کنند، بنابراین در این نوع بازاریابی خود مصرف کننده، تبلیغ کننده محصولات است و می تواند آن محصول را به دیگران معرفی و تبلیغ کند. بازار هدف وی می افزاید: به طور کلی مخاطبان این محصول عام هستند و در بخش بندی بازار که برای یک محصول اتفاق می افتد، این محصول جزو کالاهایی است که مخاطبان عام دارد و تمام خانواده ها چه قشر فقیر و چه غنی را در هر شهر، هر مکان و هر جنسیتی شامل می شود و بیشتر برای سنین تقریبا بالغ به بالا می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اما به صورت جزئی تر بیشتر مخاطبان این محصول را زنان خانه دار که عمدتا آشپزی می کنند تشکیل می دهند. بنابراین ارائه چنین آموزش هایی تا حدودی می تواند مفید باشد زیرا بخش اعظمی از مشتریانش افرادی هستند که این موضوع برای شان کاربردی است. نوآوری در بسته بندی محصولات به عقیده ناظم زاده، این برند روی نوع بسته بندی تمرکز زیادی نداشته و می تواند طراحی و بسته بندی این محصول را حرفه ای تر انجام دهد اما به طور کلی نوع بسته بندی این محصول قابل قبول است و به گونه ای نیست که ضربه ای به کار وارد شود. وی می افزاید: در صورتی که برند پاپیا تصمیم داشته باشد که در این حوزه به فعالیت خود ادامه دهد بهتر است که نوع بسته بندی محصول را چه به لحاظ شکل ظاهری و چه سایز جعبه تغییر دهد و چنانچه با توجه به الگوهای خارجی که وجود دارد، در نوع بسته بندی محصول نوآوری داشته باشد، موثر خواهد بود. در حالی که اغلب برندها بسته بندی محصولات را به یک شکل ارائه می دهند و فقط رنگ بندی آنها متفاوت است، ایجاد سایز و شکل متفاوت می تواند بسیار جذاب تر و موثر تر باشد. به عنوان مثال اگر در بسته بندی این محصول آموزش شکلات به شکل قلب ارائه شده است، بهتر است جعبه آن را هم به شکل قلب طراحی کنند. در صورتی که این برند به سمت طراحی جدیدی برای بسته بندی محصولاتش حرکت کند، قطعا نسبت به سایر رقبا متمایز خواهد بود و اهداف برندینگ آن بیش از پیش محقق خواهد شد. نقش اینترنت و فضای مجازی در موفقیت برندها این کارشناس مارکتینگ و برندینگ می گوید: برای اینکه برند پاپیا بتواند محصول جدیدی ارائه دهد باید تحقیقات بازار انجام دهد. نکته قابل توجه این است که با توجه به نفوذ فضای مجازی و اینترنت در خانه ها و خانواده ها، نمی توان به راحتی محصول جدیدی را از این طریق عرضه کرد زیرا اینترنت دسترسی را به همه چیز آسان تر کرده و افراد می توانند چنین آموزش هایی را به راحتی، بهتر و کامل تر، از طریق اینترنت دریافت کنند. اما درگیر کردن خانواده ها و اینکه این موضوع را همراه با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تبلیغ کنند، می تواند بسیارموثر و کاربردی باشد. به طوری که به عنوان مثال این بازی ادامه پیدا کند و این بازاریابی ویروسی و تبلیغاتی که انجام می شود به گونه ای باشد که جوایزی برای افرادی که این دستورالعمل و آموزش ها را اجرا می کنند، تعیین شود. مثلا افراد عکسی از نمونه کارهای خود را در شبکه های اجتماعی برای این مجموعه ارسال کنند و بهترین نمونه ها انتخاب یا قرعه کشی شود و جوایزی اهدا شود. وی می افزاید: باید توجه داشت که درصورتی چنین اقداماتی می تواند موفق و مفید باشد که تعاملی دو طرفه میان مجموعه و مخاطبان به وجود آید و مخاطبان بتوانند حرف بزنند و حضور داشته باشند که البته فضای مجازی این کار را بسیار آسان کرده است. نکته مهم دیگر این است که ارائه کنندگان این محصول می توانند از طریق ارسال عکس های مخاطبان از اجرای دستورالعمل ها، از کار خود بازخورد بگیرند که این کار مستلزم این است که ارتباطی دو طرفه ایجاد شود و جوایزی اهدا شود تا برد این کار و تعامل دو طرفه کار بیشتر و بهتر از قبل انجام پذیرد. ایجاد تمایز با تعامل دو طرفه این پژوهشگر با بیان اینکه عصر حاضر، عصر اینترنت است، می افزاید: ارائه کارهایی از قبیل آموزش، مواد غذایی، شیرینی جات، دستور تهیه نوعی شکلات، نکات روانشناسی و شناختی یا رفتار با کودک، نمی تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای محصول به شمار رود. البته تمام این اقدامات خوب هستند اما در فضای امروزی نمی تواند کاربردی باشد زیرا دسترسی به این موارد بسیار راحت است. اما با این حال در مقایسه با سایر تولیدکننده های دستمال کاغذی این اقدام می تواند برای پایپا ایجاد تمایز کند. زیرا در فضای رقابتی که محصولات شباهت زیادی به هم دارند تمایز حرف اول را می زند. اغلب شرکت ها و برندهایی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند سعی کرده اند با تنوع بسته بندی، رنگ آمیزی مختلف یا افزایش یا کاهش برخی از آپشن ها تغییراتی ایجاد و با سایر برندها رقابت کنند. چنین اقداماتی باعث می شود که مشتری شگفت زده شود و خدماتی بیشتر از آنچه که قرار است، دریافت کند. برندهای مختلفی وجود دارند که چنین اقداماتی را انجام می دهند و اکثرا با جایزه، قرعه کشی یا بسته بندی طلایی و نقره ای و شیوه های مختلف دیگر فعالیت می کنند. این موضوع و استفاده از این فضاها اگر به صورت تعامل دو طرفه باشد حتما می تواند ایجاد تمایز کند و به برندینگ مجموعه و اینکه مشتری حس تعلق بیشتری به آن برند کند کمک می کند. بهترین روش معرفی و تبلیغات وی در خصوص نحوه تبلیغات این گونه محصولات می گوید: از آنجا که این محصولات مخاطب عام دارند، استفاده از رسانه های جمعی و تلویزیون برای تبلیغات آنها موثر تر است. همچنین در صورتی که به توزیع کنندگان و پخش ها به خوبی اطلاع رسانی شود و خود مغازه دار هم بتواند به طریقی به مصرف کنندگان بگوید که مثلا اگر این محصول را خریداری کنید، جایزه هم دریافت خواهید کرد یا خرید این محصول یک آموزش هم دارد، این بهترین طریق تبلیغ و اطلاع رسانی است و در صورتی که در کنار آن از رسانه های دسته جمعی، اینترنت و شبکه های اجتماعی هم استفاده شود، می تواند موثر واقع شود. در برندهای مختلف خارجی نیز بحث بازی آفرینی وجود دارد و در حوزه های مختلف غذایی، مصرفی، دیجیتال و… از این برنامه ها به وفور استفاده می شود. تبلیغات موثر با کمترین هزینه وی ضمن تبریک برای رویکرد جدید این برند می افزاید: اینکه در کشور فرهنگ سازی شود تا برای تبلیغات تنها سراغ تبلیغات محیطی و رسانه ای نرویم بسیار خوب است. سالانه هزاران میلیارد هزینه صرف این گونه فضا ها با تبلیغات تکراری و بدون ایده پردازی می شود که متاسفانه بازخورد زیادی هم گرفته نمی شود. برندها فکر می کنند با گرفتن مشاور و ایده پردازی های جدید، با الگو برداری از نمونه های تبلیغاتی خارجی موفق خواهند شد. هنر این است که با هزینه کمتری در دید مشتریان ماندگار شویم و محصولات مان مورد توجه مشتری قرار بگیرد. ابتکاری که این مجموعه انجام داده نیز می تواند موفق باشد و اگر بتواند در این حوزه با ایده های جدید تری فعالیت کند، با هزینه کمتر به صورت واقعی به برندینگ خود دست پیدا خواهد کرد. ارتباط با نویسنده: com

مورد نظر شما دارد ) -=(( لطفا جهت دریافت قیمت تماس حاصل فرمایید ))=- ملاحظات مبلغ به تومان مدل دستگاه تولید ۸ساعت شرح کالا ردیف با اینویتر و سیستم دیجیتال FT – A ۶۳۱ ۳۵,۰۰ دستگاه دستمال جعبه ای فول کات ساده ۱ FB – A ۶۶۲ ۱۰,۰۰۰ دستگاه جعبه چسپان ساده ۲ TT – N ۲۲۱ ۴۰۰ دستگاه تولید دستمال حوله ای و توالت دو رول ۳ TT – N ۲۶۰ ۵,۰۰۰ لوله بر حوله ای و توالت ۴ دستگاه دوخت تسمه ای اقتصادی ۵ دستگاه پر کن دو طرفه ساده ۶ ارقام به تومان جمع کــــل برای استعلام قیمت های به روز بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا