آیا امکان دسترسی به شبکه اجتماعی تردز از طریق کامپیوتر وجود دارد؟

تردز یکی از زیرمجموعه‌های اینستاگرام است و اکثر کاربران با استفاده از گوشی‌های هوشمندشان از این پلتفرم استفاده می‌کنند. با این حال سوال مهمی که وجود دارد درباره امکان دسترسی به تردز از طریق کامپیوتر است که در این مطلب گجت نیوز به آن پاسخ خواهیم داد.

هر روز کاربران بیشتری سراغ استفاده از شبکه اجتماعی تردز می‌روند و کاربران این پلتفرم رو به افزایش است. آخرین پروژه متا که رقیب مستقیم توییتر است، جذابیت‌های زیادی دارد اما مانند اکثر پلتفرم‌های توسعه‌داده‌شده توسط این شرکت، در نسخه کامپیوتر ضعف‌‌های زیادی دارد. اگر می‌خواهید در کامپیوتر از تردز استفاده کنید، تا پایان این مطلب همراه گجت نیوز بمانید تا روش‌های استفاده از تردز با استفاده از کامپیوتر را با شما به اشتراک بگذاریم.

پیش از این که بخواهیم سراغ آموزش استفاده از تردز در کامپیوتر برویم بهتر است بدانید باید برای استفاده از این شبکه اجتماعی یک حساب کاربری در اینستاگرام داشته باشید. در صورتی که می‌خواهید از حساب اصلی خودتان در تردز استفاده کنید، دیگر راهی برای حذف حساب تردز نخواهید داشت چون با این کار حساب اینستاگرام شما هم برای همیشه پاک خواهد شد.

حساب تردز شما یوزرنیمی مشابه با اینستاگرام شما دارد. البته متا این امکان را به کاربران داده تا تصویر پروفایل، بیو و برخی اطلاعات دیگر را به صورت جداگانه در تردز تغییر دهند. نکته مهم دیگر این است که کاربرانی که به تردز شما دسترسی دارند، می‌توانند با یک کلیک حساب اینستاگرام شما را هم ببینند. پیشنهاد ما این است که برای استفاده از تردز، از اپ گوشی این شبکه اجتماعی استفاده کنید و بیخیال دردسرهای این برنامه در گوشی‌های هوشمند شوید.

آموزش استفاده از تردز در کامپیوتر و مروگر

آن طور که متا اعلام کرده، شبکه اجتماعی تردز در بیش از صد کشور در دسترس است و کاربران می‌توانند اپ این شبکه اجتماعی را برای اندروید و آی او اس دریافت کنند. این شرکت اطلاعاتی درباره امکان دسترسی به تردز از طریق کامپیوتر منتشر نکرده است و فعلا به صورت رسمی از نسخه مرورگر پشتیبانی نمی‌کند. با این وجود اگر شما به تردز دسترسی داشته باشید، می‌توانید لینک ترد مورد نظرتان را (ترد نام پست‌های این شبکه‌ اجتماعی است؛ چیزی شبیه به توییت) کپی کنید و آن لینک را در هر دستگاهی که به یک مرورگر اینترنت مجهز است مشاهده کنید. این یعنی با داشتن لینک یک ترد، امکان دیدن آن در کامپیوتر وجود دارد.

آیا متا داده‌های من را در تردز دریافت یا ردیابی خواهد کرد؟

تردز هم مثل ماستودون اطلاعات خصوصی شما مثل ایمیل و آدرس IP را خارج از سروری که اکانت شما روی آن ثبت شده منتشر نخواهد کرد. تردز و ماستودون بر اساس این فرض ساخته شده‌اند که به سرورهای شخص‌ثالث نمی‌توان اعتماد کرد. بنابراین، سروری که روی آن ثبت نام نکرده‌اید امکان دسترسی به داده‌های خصوصی شما را نخواهد داشت و نمی‌تواند شما را در وب ردیابی کند. تنها چیزی که می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد پروفایل عمومی و پست‌های عمومی شما است که برای همه کاربران قابل رویت است.

آیا تردز می‌تواند تبلیغات به من نشان دهد؟

در تردز و همچنین ماستودون هیچ کس نمی‌تواند تبلیغات را خارج از سروری که در آن ثبت نام کرده‌اید وارد رابط کاربری شما کند. این دو پلتفرم به طور پیش فرض هیچ گزینه‌ای برای نمایش تبلیغات ندارد. بنابراین هیچ تبلیغی در تردز نخواهید دید و هیچ سرور شخص‌ثالثی امکان انتشار تبلیغات در فید شما را نخواهد داشت، چراکه فید شما توسط سرور اصلی‌تان پشتیبانی می‌شود. همچنین اگر شخصی که او را دنبال می‌کنید تبلیغی را منتشر کند و شما نخواهید آن را مشاهده کنید می‌توانید آن را آنفالو کنید.

آیا متا با پیوستن به ماستودون سرورهای کوچکتر را تحت تأثیر قرار خواهد داد؟

ماستودون در اصل بر پایه روابط فالو کار می‌کند. بنابراین وقتی شما برای اولین بار فردی را در یک سرور دیگر فالو می‌کنید، سرور شما با آن کاربر مشترک می‌شود. به این ترتیب، حتی اگر سروری با میلیون‌ها نفر در شبکه وجود داشته باشد، شما به‌روزرسانی میلیون‌ها نفر را دریافت نخواهید کرد مگر اینکه همه این افراد را دنبال کنید. این ویژگی باعث خواهد شد تا امکان مدیریت ترافیک و حافظه در سراسر شبکه وجود داشته باشد. بنابراین به هیچ‌وجه سرورهای کوچکتر تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

با خرید فالوور تردز در عرض چند دقیقه فالوور های خود در تردز اینستاگرام به صورت انبوه افزایش دهید. دانلود تردز عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای ارتباط آسان تر با کلوز فرندز در اینستاگرام می باشد

منبع: threads.com

خروج از نسخه موبایل