اقتصادی

اعلام رقم سبد معیشت کارگران تا ساعاتی دیگر

اعلام رقم سبد معیشت کارگران تا ساعاتی دیگر

فرم رسمی برنامه بر اساس پیش نمایش فرم جدید برنامه است.

به گزارش روابط عمومی، در حالی که برخی از مقامات مسئول در مصاحبه با رسانه ها از تعیین دستمزد 1401 در جلسه عصر امروز شورای عالی کار خبر داده اند، اما صورتجلسه ارسال شده از سوی معاونت روابط کار به کارفرمایان و کارفرمایی از دیگران حکایت و دارد. تصمیمی در شورای عالی دادگاه عالی جمهوری تاجیکستان اتخاذ شد.
بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار روابط عمومی به دست آورده است در چهارمین جلسه شورای عالی کار که از ساعت 18 آغاز شد، به موضوع ارائه گزارش کمیته دستمزد در عدد و رقم سبد معیشت کارگران، روش شناسی اصلاح قانون کار، بررسی آیین نامه ارسالی حق ارائه شد. زندگی دولتی و آرامش مردم خالی از ظلم نیست.
با توجه به عدد و رقم و گزارشی که اعضای کمیته مزد بر اساس اعلام اعتبار رسمی آماری از هزینه معیشت و بررسی تورم موجود و اقلام خوراکی به دست آورده شده است، به طور قطع انجمن اصلی جلسه شورای عالی کار در خصوص تعیین و اعلام هزینه های سبد. معیشت کارگر خواهد بود.
پیش از این محمدرضا تاجیک – نماینده در شورای عالی کار – به گزارش روابط عمومی، گفته بود: “تعیین رقم سبد معیشت و از آن مشخص است و ما منتظر تورم پایانی سال اثر خود را نشان دهید و بر اساس آن تصمیم بگیرید.”
بهترین راه برای از بین بردن بهم ریختگی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست بهترین راه برای از بین بردن شلوغی چیست؟ از شلوغی خلاص شوید؟ والی عالی کار به موضوع رقم سبد معیشت در بهمن ماه می پردازد.
سال گذشته کمیته دستمزد هزینه ماهانه سبد معیشت را شش میلیون و 895 هزار تومان اعلام کرد که تانها ام
پیش از این بانک مرزی هزینه ماهانه سبد معیشت خانوار را میلیون تومان اعلام کرده بود.
به گزارش روابط عمومی، چهارمین نشست شورای عالی کار با حضور نمایندگان کارگر، کارفرمایی و دولت، وزیر صمت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده موسسه استاندارد از ساعت 18 آغاز و جامعه کارگری در انتظار اعلام رقم سبد معیشت کار و نتیجه ماهها بود. برگزاری جلسات مزایده از سوی شرکای اجتماعی است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا