علمی و پزشکی

بالاخره ثابت شد؛هنگام مرگ ‘تمام فیلم زندگی خود را می بینیم

به گزارش روابط عمومی و به نقل از بی بی سی، گروهی از بیماران مبتلا به مغزی 87 ساله به صرع را ثبت و بررسی می کنند که در جریان این درمان، بیمار دچار حمله قلبی شده و مغزی غیرمنتظره از مغز در حال مرگ ثبت شده است.

این تجربه یک انسان قبل از مرگ و بعد از مرگ است.

براونینگ نمادی از فعالیت “یادبود خاطره” در پرتو زندگی یک فرد است. این گروه از پژوهشگران گزارش این تحقیق را در نشریه علمی فرانتیرز منتشر کردند.دکتر اجمل زیمار، یکی از پژوهشگران این تحقیق میگوید چه گروهی از آنها در ونکوور کانادا مستقر هستند، به طور تصادفی برای اولین بار از مغز در حال مرگ ثبت شده است.

و گفت: «این عجیب و غریب است. عجيب، عجيب، عجيب، عجيب، عجيب، عجيب، عجيب، عجيب، عجيب، غريب

س آیا در خرین لحظه آدم‌هایی که دوست داشتم و خاطره‌های شیرین عمرمان دکتر زیمار نابغه ای است که سهم زیادی در این امر داشته است.

او میگوید: «اگر با فلسفی به ماجرا نگاه کنیم، اگر مغز ذهن در یک بازگشت به گذشته خاطراتی را مرور کند به احتمال زیاد خاطره های خوب و را انتخاب خواهد کرد».

«در فرد تفاوت وجود دارد، در فرد تفاوت وجود دارد».

دکتر مار، که جراح مغز و اعصاب دانشگاه لوئیزویل است میگوید 30 ثانیه پیش از آن قلب بیمار دیگر خون به مغزستاد مغزی او همان الگویی را نشان میداد که ما در انجام کارهای ذهنی و شناختی مانند، رؤیابینی یا بهیادآوردن خاطره ها داریم.

این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن و قلب است.

«شاهد، آخرین یاد زندگی، آخرین تجربه و همان لذت در لذت های مرگ است».

این مهمترین چیز در زندگی است مهمترین چیز در زندگی چیست مهمترین چیز در زندگی چیست مهمترین چیز در زندگی چیست مهمترین چیز در زندگی چیست مهمترین چیز در زندگی چیست؟ چیزی در زندگی؟

رایج ترین سلاح ها و مهمات در جهان اسلحه و مهمات است. حقیقت این است که بیمار در باد نیست و سفره در باد است و خون در باد نیست.

دکتر زیمار میگوید: “من به طور معمول تکموردها را گزارش نمیکنم” و پس از برخورد با اولین مورد در سال 2016 یا در پی ثبت موارد دیگری برای تقویت این تحلیل بوده است اما قابل مشاهده است مورد مشابه بیاید.

اما آنچه در یک سال می بینید پایان چیزی است که در یک چشم سالم می بینید.

در این تحلیل می توانید جوهر روح را در قلب روح ببینید. درست ثبتی که دکتر زیمار در بیمار مبتلا به صرع ثبت کرد.

دکتر زیمار می‌گوید شباهت میان این دو پژوهش «خیرت‌آور» است.

بهترین راه برای زندگی کدام است بهترین راه برای زندگی کدام است بهترین راه برای زندگی چیست بهترین راه برای زندگی چیست بهترین راه برای زندگی چیست؟

دکتر زیمار میگوید: “من فکر می کنم تجربه های نزدیک به مرگ تجربه هایی رازناک و معنوی است و یافته هایی مانند آنچه پیدایم لحظه ای است که آرزومند تجربه آن هستند”

46

دکمه بازگشت به بالا