اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

در شرایطی که در اکثر محورهای مواصلاتی ترافیکی سنگین (در مسیر بازگشت) قرار دارد، آزادراه تهران-شمال، محورهای چالوس و هراز (در مسیر شمال به جنوب) یکطرفه شده است.

به گزارش روابط عمومی، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور ترد از محور کرج – مسیر چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع‌رسانی ممنوع و ترافیک سنگینی در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب وجود دارد. ، همچنین تردد از آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) و تردد از محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده و ترافیک سنگین در محورهای هراز مسیر (شمال به جنوب) و در محدوده های لاریجان، بایجان وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک است.

وضعیت تردد در سایر مناطق شمالی به گونه ای است که ترافیک سنگین در محورهای فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل سفید، دماوند و روستای گلاهک، آزادراه رشت – قزوین محدوده پارک جنگلی سراوان، رودبار و شیرین سو و منطقه آزادراه پردیس. – تهران محدوده جاجرود گزارش شده است.

در سایر اجتماعات مواصلاتی نیز همین وضعیت وجود دارد، بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیکی در آزادراه قزوین – کرج محدوده های زیباشهر، ناصرآباد، گلشهر، مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران محدوده. چشمه شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا اتوبان آزادگان، در محور تهران – فشم وبالعکس حدفاصل حاجی آباد تا رودک، محور اردبیل آستارا وبالعکس محدوده گردنه حیران و کانون گالیکش – جنگل گلستان مشاهده شده است.

وضعیت جوی متفاوتی در محورهای مواصلاتی وجود به گونه‌ای است که محورهای شمالی بدون مداخلات جوی بوده و باران در برخی از مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، حال و بختیاری، خوزستان و گزارش‌شده گزارش شده است. است.

از سوی دیگر بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردشمار و گشت شعبه راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استناد حوزه های ممنوعه و ممنوعه، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن به روال عادی در جریان است. آخرین اخبار از آخرین تحولات در حوزه امنیتی چیست؟ همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰.۵ درصد است.

این خطرناک ترین تجربه روز است و خطرناک ترین تجربه روز آخرین فناوری است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا