استانی

توقیف محموله ۴۰۰ کیلویی تریاک در شهرستان دنا

روابط عمومی/کهگیلویه و بویراحمد جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از توقیف محموله ۴۰۰ کیلوگرمی تریاک از دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و کامیون ایسوزو در محورهای مواصلاتی شهرستان دنا خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان دنا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری محور یاسوج – اصفهان به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو مشکوک شدند و به آنها دستور توقف دادند.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: رانندگان خودروها با بی‌توجهی به دستور پلیس از محل متواری شدند که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس شلیک به سمت لاستیک‌ها در نهایت خودروها متوقف و ماموران در بازرسی از آنها ۴۰۰ کیلوگرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

به گزارش روابط عمومی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با اشاره به اینکه در این راستا دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، بیان کرد: پلیس در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه روزی مجموعه انتظامی درحوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا