استانی

جریان جبهه مقاومت پشتوانه جمهوری اسلامی است

روابط عمومی/تهران فرمانده سپاه شهرستان قدس گفت: زمانی که جمهوری اسلامی اراده می‌کند تا اقدامی را در منطقه انجام دهد جریان جبهه مقاومت پشتوانه این اقدام است.

به گزارش روابط عمومی، سرگرد پاسدار هادی حفیظی در اجتماع مردم شهرستان قدس در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: حرکت مقتدرانه و امنیت آفرینی که به دست سربازان ولایت و حافظان امنیت ملت بزرگ ایران در شب گذشته اتفاق افتاد باعث شد بار دیگر این ملت اقتدار خود را در مقابل زورگویی و وحشی‌گری رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارد. در این روزها شاهد بودیم که این رژیم کودک‌کش از هیچ جنایاتی علیه زنان و کودکان غزه دریغ نکرد زیرا این رژیم جزء بد نام ترین و وحشی‌ترین حکومت‌ها است. 

وی در ادامه افزود: لازم بود تا در پاسخ به تجاوزی که آنها به خاک ملت ایران داشتند جوابی در شأن داده شود که به لطف خدا و اقتداری که وجود داشت نیروهای مسلح ما با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پاسخ کوبنده‌ای به دشمن دادند.

سرگرد حفیظی در خصوص مولفه‌های گوناگون این عملیات تشریح کرد: کاری که انجام شد بسیار بزرگ بود زیرا رژیم صهیونیستی از این عملیات آگاه بود و ما از اصل غافلگیری در این پاسخ نظامی استفاده نکردیم. همچنین این عملیات صرفا با پرتاب پهباد و موشک به ثمر ننشست بلکه یک عملیات چندگانه سایبری و هکری در حوزه زیر ساختی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد تا این پیروزی حاصل شود. آخرین نکته، همراهی جبهه مقاومت با اقدام جمهوری اسلامی است که این پیامی برای دشمنان ما است.

حفیظی در پایان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان ما در منطقه غرب آسیا هزینه گزافی برای رسیدن به اهداف خودشان پرداخت کرده‌اند. باید مراقب عملیات روانی آنان باشیم زیرا این تنها ابزار آنها برای نا امید کردن مردم کشور است. نقطه امیدشان ایجاد عملیات روانی است تا به کشور ضربه وارد کرده و افکار عمومی را از اصل موضوع منحرف کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا