ورزشی

دوست داشتم در این تیم ملی بازی کنم

آفتاب‌‌نیوز :

رسول خطیبی که یکی از مهاجمان تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۰۷ بود و زیر نظر امیر قلعه‌نویی بازی کرد، معتقد است در آن دوره باید به قهرمانی می‌رسیدند، ولی شانس با این سرمربی یار نبود و حتی در دیدار روز گذشته مقابل ژاپن هم چنین اتفاقی برای او رخ داد.

خطیبی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل ژاپن عنوان کرد: خوشحال هستم که امیر قلعه‌نویی این‌بار و مثل آن دوره بدشانس نبود. سال ۲۰۰۷ هم تیم ما باید قهرمان می‌شد و باید کره را خیلی راحت می‌بردیم و بالا می‌رفتیم، اما شانس نداشتیم.

او با اشاره به بازی دیروز تیم ملی ایران مقابل ژاپن گفت: دیدار با ژاپن اگرچه برای ما خوش‌شانس نبود، اما توانستیم به پیروزی برسیم. اگر امیر قلعه‌نویی دیروز مقابل ژاپن خوش شانس بود، باید یک پنالتی و یک گل سردار آزمون اعلام می‌شدند، ولی با این وجود طوری بازی کردیم که توانستیم ژاپن را شکست بدهیم.

سرمربی پیشین تراکتور یادآور شد: باور کردنی نیست که ما مقابل ژاپن بازی کرده باشم و در یک نیمه از بازی بیرانوند را فقط ۲ بار ببینیم. این نشان می‌دهد که تیم ملی چقدر کار بزرگی کرد.

خطیبی اضافه کرد: واقعا همدلی را در تیم دیدم؛ به ویژه در صحنه‌ای که علیرضا جهانبخش پنالتی را از سامان قدوس گرفت، ولی سامان جلوتر از همه خوشحالی کرد؛ واقعا هیجان انگیز و دیدنی بود و نمی‌توان آن را وصف کرد.

مهاجم گلزن سال‌های نه چندان دور تیم ملی ایران عنوان کرد: یک لحظه دلم برای بازی کردن در کنار این بچه‌ها در لباس تیم ملی تنگ شد و امیدوارم قطر را هم شکست بدهیم و پس از آن تیم ملی خودش را برای دیدار با کره‌جنوبی در فینال آماده کند. اگر بتوانیم همین نمایش مقابل ژاپن را داشته باشیم، بدون شک بهترین تیم جام خواهیم بود.

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا