استانی

رقابت ۱۵ هزار یزدی در نوبت اول آزمون سراسری‌ امسال/ ۶۳ درصد داوطلبان زن هستند

روابط عمومی/یزد نوبت اول آزمون سراسری‌ سال ۱۴۰۳ با رقابت ۱۵ هزار و ۳۲۴ یزدی طی روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود.

«سیدمحسن میرحسینی» نماینده تام‌ الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری، گفت: در سال جاری ۱۵ هزار و ۳۲۴ نفر در استان یزد برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها داوطلب شده‌اند که از این تعداد هفت هزار و ۱۶۷ نفر در محل دانشگاه یزد به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به این که در آزمون سراسری امسال درصد شرکت داوطلبان زن در استان یزد ۶۳ درصد و داوطلبان مرد ۳۶ درصد است، افزود: در این آزمون ۹ هزار و۶۸۸ نفر داوطلب زن و پنج هزار و ۶۳۶  نفر داوطلب مرد هستند.

میرحسینی در خصوص زمان و مکان برگزاری این آزمون در دانشگاه یزد، گفت: محل آزمون داوطلبان گروه‌ آموزشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه در ساختمان توحید، داوطلبان گروه آموزشی علوم انسانی در همان زمان، در سالن‌های فجر، غدیر و ساختمان علوم است.

وی اظهار کرد: داوطلبان گروه‌های آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه در سالن‌های غدیر و ساختمان توحید و داوطلبان گروه زبان‌های خارجی نیز عصر همان روز در محل سالن فجر به رقابت خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: محل آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در محل سالن‌های غدیر، فجر و ساختمان توحید است.

میرحسینی تأکید کرد: به‌منظور رفاه شرکت‌کنندگان، داوطلبینی که حوزه امتحانی آن‌ها سالن‌های غدیر و فجر است از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه و داوطلبینی که حوزه امتحانی آن‌ها ساختمان‌های توحید و  علوم است از ورودی بصیرت واقع در بلوار شهیدان اشرف به دانشگاه وارد شوند.

وی گفت: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون تا روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در سایت سازمان سنجش برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از روبط عمومی دانشگاه یزد، میرحسینی در پایان خاطرنشان کرد: به همراه داشتن کارت ورود به آزمون به همراه یک کارت شناسایی معتبر عکس‌دار الزامی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا