علمی و پزشکی

زالی: مثبت شدن تست‌های PCR مراجعان سرپایی نشان از چرخش بالای اُمیکرون دارد

دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی رئیس جمهور آمریکا با اشاره به کشورهای دیگر با سویه امیکرون تاکید کرد: بالا رفتن و مثبت شدن تستهای پیسیآر در مراجعین سرپایی نشان دهنده چرخش بالاتر است.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا زالی گزارش کرد: تعداد موارد جدید در 24 ساعت gdẖsẖth dr ạstạn thrạn bh 250 mwrd rsy̰dh ḵh 142 بیمار جدید در بخش مراقبتهای ویژه بستری شدند.

وی با اشاره به این که با احتساب این که تعداد بیماران تهرانی با تشخیص مشکلات به تعداد دو هزار و 357 بیمار می‌رسند اضافه می‌شود: قریب 699 نفر از این بیماران در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

صبح، صبح، بعد از ظهر، بعد از ظهر، بعد از ظهر، بعد از ظهر، بعد از ظهر، بعد از ظهر، بعد از ظهر، بعدازظهر، بعد از ظهر.

Zạly̰ tạḵy̰d ḵrd: bh ṭwrḵly̰ dr mjmwʿ 48 درصد تست های pcr در هفته گذشته شهر تهرانی که به مراکز درمانی و یا سرپایی مراجعه کرده اند مثبت بوده است، این است که این عدد در مقایسه با هفته گذشته عدد 10 تا 15 درصد بوده است.

وی تاکید کرد: باررفتن و مبت شدن تست های پی سی آر در مراجعان سرپایی نشان دهنده چرخش بالار ویرو.

دانشگاه نسبت به مقامات ارشد هشدار رئیس داد و خواستار رعایت دقیق ترشیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ما، عدم حضور در فضای مسقف و ویژه انجام سریع واکسیناسیون نوبت سوم شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر زالی گفت: در حال حاضر حاضر مجموع افراد واکسینه شده در برابر سطوح در تهران بالغ بر 23 my̰ly̰wn w 500 هزار نفر است که سه میلیون و 540 هزار نفر تا نفر نوبت سوم را دریافت کرده اند, 9 میلیون و 400 هزار نفر نوبت دوم و مجموع افرادیکه در نوبت اول واکسینه شده و میلیون و 520 هزار نفر هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا