زنان با کدام گروه خونی در باروری به مشکل می خورند؟

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاینشاید باورش سخت باشد، اما اینکه چه گروه خونی دارید می تواند سرنوشت شما را در طول یک بیماری همه گیر تغییر دهد یا شانس ابتلا به گروهی از بیماری ها را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

Илан маск бастат фильтерынг racid racid!

عکس محصول پرچمدار اپل در حال ترک عادت است: بدنه آیفون 14 در حال تغییر است

در این گزارش تعدادی از این احتمالات بر اساس آخرین تحقیقات علمی در مورد گروه های خونی مورد بحث قرار گرفته است:

هر گروه خونی مستعد ابتلا به چه بیماری هایی است؟

به چند دلیل، مهم است که همه افراد گروه خونی خود را بشناسند. این روزها، پزشکان و محققان در حال انجام تحقیقات بیشتری در مورد تأثیر گروه خونی افراد بر سلامتی آنها هستند و به نکات بسیار شگفت انگیزی دست یافته اند. به عنوان مثال، تحقیقات اخیر نشان می دهد که افراد گروه خونی می توانند در افزایش خطر افسردگی یا دیابت موثر باشند. در این مقاله قصد داریم به نکات جالبی در مورد گروه های خونی مختلف اشاره کنیم. پس با ما همراه باشید.

مشکلات باروری در زنان با گروه خونی O

یکی از عواملی که ممکن است بر باروری زنان تأثیر بگذارد، گروه خونی آنهاست. در سال 2011، محققان مرکز باروری دانشگاه ییل، هنگام بررسی سطح هورمون محرک فولیکول (FSH)، به این نتیجه رسیدند که سطح این هورمون در بدن زنان با گروه خونی O معمولاً بالاتر است و این معمولاً یک نشانه کاهش ذخیره تخمدان این بدان معناست که احتمال بارداری زنان با گروه خونی O مثبت با افزایش سن کاهش می یابد.

گروه خونی سخاوتمندانه و جهانی است

در بیمارستان ها نیاز به گروه های خونی زیاد است. زیرا خون افراد با گروه خونی O را می توان به همه افراد دیگر اهدا کرد.گروه خونی O منفی می تواند به افراد دارای گروه خونی مثبت و منفی خون اهدا کند زیرا گروه خونی O آنتی ژن ندارد.

گزارش تفصیلی اینجا بخوانش.

227

خروج از نسخه موبایل