اقتصادی

ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن روستایی برای مددجویان/ سهم گلستان ۱۲۰۰ واحد

روابط عمومی/گلستان رئیس کمیته امداد کیشور گفت: کمیته امداد و کمیته ساخت و ساز ساختمان تا پایان سال 1402 بیش از 40 هزار واحد مسکونی در روستاها می سازد.

مرتضی بختیاری عصر امروز در مراسم بهره برداری از 150 واحد مددجویان مسکن روستایی کمیته امداد گلستان گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به فرماندهی فرمانده کل ارتش به خوبی انجام شد و در چند نوبت گزارش این اردو به مقام معظم رهبری ارائه شد و مقرر شد برای تشویق پیامبر(ص) اقدام شود.

وی افزود: در فراخوانی که مقام معظم رهبری در قالب دلسوزی، همدلی و کمک مؤمنانه صادر کردند، شاهد استقبال مردم در ابعاد مختلف و حضور قدرتمندانه آنان بودیم که باعث سربلندی ما در دنیا و حمایت از این طرح شد. بیش از 53000 پایگاه بسیج بود.

رئیس کمیته امداد کیشور تصریح کرد: در ابتدای شیوع ویروس مرگبار کرونا در فروشگاه های بیش از 50 درصد قیمت بازار به دنبال ماسک بودیم و در عین حال در زمان خرید ماسک در یکی از کشورها به سفارش آمریکا محموله را به فرودگاه فرستادیم امروز با کمک جامعه و مشارکت مردم صدور ماسک را متوقف کردیم.

بختیاری با بیان اینکه بسیج سازندگی در بحث مسکن به فقرا کمک کرد و یکی از توافقات ایجاد 40 هزار واحد مسکونی در روستا بود، تصریح کرد: در روستاها خانه سازی می کنند و پس از آن 40 هزار واحد مسکونی دیگر نیز به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکونی دیگر بر اساس نیازمندان در روستاها ساخته می شود که تعداد این واحدها به بیش از 50 هزار واحد مسکونی می رسد، تصریح کرد: حتی در مجلس یازدهم نیز به ساخت مسکن و حمایت از آن توجه شده است. محرومان

رئیس کمیته امداد کیشور قانون مسکن را یک قانون جامع دانست و تاکید کرد: در این طرح باید چهار میلیون واحد مسکونی در طول چهار سال ساخته شود که با این اتفاقات امیدواریم این مهم محقق شود. سهم این استان در ساخت 40 هزار خانه، 900 واحد مسکونی که با رایزنی به 1200 واحد مسکونی رسید، امروز 150 واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است.

پیام پایانی

دکمه بازگشت به بالا