علمی و پزشکی

ظرفیت تولید واکسن فخرا به تولید ۵ میلیون دز در ماه خواهد رسید

مدیر پروژه واکسن فخرا: “با توسعه ظرفیت کارخانه واکسن Fahra ، ما قادر خواهیم بود 5 میلیون دوز واکسن در ماه تولید کنیم و این ظرفیت در ماه نوامبر وارد زنجیره تولید می شود.

به گزارش روابط عمومی ، دکتر احمد کریمی مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: از مردادماه امسال ماهانه یک میلیون دوز واکسن تولید کرده ایم و اکنون این مقدار در انبارها تولید و ذخیره می شود. مجوزهای لازم به وزارت بهداشت صادر شده است. “

مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: زیرساخت های تولید یک میلیون دوز واکسن در ماه فراهم شده است و همانطور که در سفر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ذکر شد ، هنگامی که کارخانه واکسن فخرا به پایان می رسد به به 5 میلیون دوز در ماه افزایش می یابد و امیدواریم این ویژگی از ماه نوامبر در لیست قرار گیرد.

وی در مورد ثبت نام برای مرحله سوم کارآزمایی بالینی گفت: سایت ثبت نام ما از دو روز پیش شروع به ثبت نام کرد و از هموطنان عزیز خود در سایت fakhravac.ir که در مرحله سوم کارآزمایی بالینی شرکت خواهند کرد استقبال می کنیم. . “

وی افزود: همه افرادی که در این مرحله دخیل هستند قطعاً واکسینه می شوند و مردم یکی از واکسن های Fahra یا Sinopharm را دریافت می کنند که ما با این واکسن ها مقایسه می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا