ورزشی

لونین: اکنون همه من را می شناسند

سنگربان رئال مادرید اعتراف کرد که در گرفتن ضربه پنالتی برناردو سیلوا خوش شانس بوده است.

به گزارش روابط عمومی، آندره لونین سنگربان اوکراینی رئال مادرید ستاره دیدار این تیم برابر منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

جدال رئال مادرید و سیتی بعد از تساوی یک بر یک به ضربات پنالتی کشیده شود و درخشش لونین و دو ضربه پنالتی که از سیلوا و کواچیچ گرفت باعث شد تا رئال برنده این بازی شود و به نیمه نهایی راه پیدا کند.

به نوشته آس، لونین بعد از بازی گفت: بعضی بازی ها نمی توان زیاد توپ را در اختیار داشت و ثابت کرد که شما تیم برتر هستید. این یکی از چنین بازی‌های بود. بازی کردن برابر تیم منچسترسیتی آن هم در خانه حریف بسیار سخت است و باید حساب همه چیز را کرد. از بازیکنان به خاطر تلاش زیادی که از خود نشان دادند تشکر می‌کنم به ویژه خط دفاعی تیم که امشب بسیار خوب بود.

او درباره مهار ضربه پنالتی برناردو سیلوا گفت: خوش شانس بودم که زیاد به گوشه نرفتم. به خودم گفتم که باید حرکت نکنم چرا که احساس کردم به وسط می زند. خوشبختانه احساسم درست بود و این ضربه پنالتی مهار شد.

لونین در پایان گفت: تجربه سختی بود و شاید این سخت‌ترین بازی دوران فوتبالی‌ام بود. عادت به چنین بازی‌های نداشتم با این حال خودم را با شخصیت بزرگ رئال وفق دادم و چنین چیزی به من کمک کرد تا شب خوبی را تجربه کنم. بر این باور هستم که با درخشش در بازی امشب دیگر همه من را می‌شناسند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا