ورزشی

مارول بازیگرش را اخراج کرد

مارول بازیگرش را اخراج کرد

کمپانی مارول پس از متهم شدن جاناتان میجرز بازیگر نقش منفی آثار اخیرش به آزار و اذیت یک زن، به همکاری خود با این بازیگر خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از صدور حکم پرونده جاناتان میجرز بازیگر شناخته شده هالیوودی و متهم شدن او به آزار و اذیت یک زن، کمپانی مارول این بازیگر را از پروژه‌های خود اخراج کرد.

جاناتان میجرز که با بازی در نقش شخصیت «کانگ» به یکی از کاراکتر‌های اصلی فاز پنج و شش دنیای سینمایی مارول تبدیل شده بود، چند ماه پیش به جرم حمله فیزیکی به یک زن و همچنین آزار و اذیت و اقدام برای خفه کردن وی در جریان یک درگیری خانگی، بازداشت شده بود.

به گزارش اداره پلیس نیویورک، قربانی که زنی ۳۰ ساله بوده، از ناحیه سر و گردن جراحات جزئی دیده و به بیمارستان منتقل شده بود. در همان زمان کمپانی مارول سیاست سکوت را در پیش گرفته بود و نسبت به این ماجرا اظهارنظری را ارائه نکرده بود.

اما ساعاتی قبل که خبر گناهکار شناخته شدن میجرز در تعدادی از اتهامات منتسب به وی منتشر شد، کمپانی مارول به طور رسمی به همکاری با این بازیگر پایان داد. این در حالی است که شخصیت «کانگ» تا کنون در دو فصل سریال «لوکی» و فیلم سینمایی «مرد مورچه‌ای و زنبورک؛ شیدایی کوانتومی» به عنوان ویلن یا شخصیت منفی اصلی حضور داشت و طبق برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار بود در آثار بعدی این کمپانی هم حضور داشته باشد و به دشمن مشترک «انتقام‌جویان» تبدیل شود.

خداحافظی با سلسله کانگ

فیلم سینمایی «انتقام جویان: سلسله کانگ» جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان» بود که طبق برنامه باید دقیقا ۵۰۰ روز دیگر یعنی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ (۲ می ۲۰۲۵) به نمایش درمی‌آمد. اما باتوجه به اخراج جاناتان میجرز و حذف شخصیت کانگ، مارول عنوان این قسمت را به «انتقام‌جویان ۵» تغییر داد!

باتوجه به جمیع جوانب به نظر می‌رسد که مارول قصد بازگرداندن شخصیت کانگ به داستان‌هایش را ندارد و باید این کاراکتر را حذف شده دانست. اگرچه تعدادی از طرفداران آثار ابرقهرمانی از مارول خواستند بازیگر دیگری را جایگزین میجرز کند و این شخصیت را در فیلم‌ها و سریال‌های بعدی نگه دارد. کمپانی مارول پیش از این هم اعلام کرده بود که قصد ندارد بازیگر دیگری را برای نقش «کانگ» جایگزین میجرز کند. (اینجا بخوانید)

طبق شایعات منتشر شده برخی از رسانه‌ها نام «دکتر دووم» یکی از شخصیت‌های منفی آثار کمیک را به عنوان ویلن اصلی و جدید مارول معرفی کردند. اگرچه هنوز این خبر به طور رسمی از طرف مارول تایید نشده است.

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا