مراحل نصب ضد ویروس نود 32 بر روی ویندوز 10

 آموزش نصب کردن ضد ویروس نود 32

حفاظت اینترنتی در نود 32: ضد ویروس نود 32 (ESET NOD32 Antivirus) یکی از مشهور ترین و پر استفاده ترین آنتی ویروسها برای کامپیوتر های گوناگون از جمله ویندوز ، اندروید ، مک و لینوکس ساخته شده است که برای بکارگیری پریمیوم از آن بایستی اقدام به ارجینال کرده تا به داده‌های سیستم و موبایل های شما آسیبی وارد نشود و به دست اشخاص منفعت طلب نیفتد .

خرید لایسنس eset: با این وجود پیشنهادی که پیوسته برای تمام یوزرها می گردد این خواهد بود که حتما نرم افزار ویروس کش را در سامانه های مختلفی‌ که از آنها بکارگیری می کنید ، install نمایند تا در برابر حادثه های احتمالی به آسیبی به این سیستم ها وارد نگردد. به همین سبب درصورتی‌که شما قصد نصب شدن طرح ضد ویروس نود 32 دارید و ولی اصلاً اطلاعی در مقابل به آن ندارید ، در امتداد این شرح از جزء دانش فنی نمسار شما را با شیوه install ضد ویروس نود 32 ( how to install ایست nod32 antivirus ) دوست خواهیم شود . همراه ما باشید .

توجه : در حالت عمومی فرآیند نصب شدن هر یک از ورژن های ضد ویروس نود 32 یکی بوده است و در برخی موارد تنها ظاهر کاربری نرم افزار گوناگون می باشد . با این حال‌ در این مقاله آموزشی ما روش نصب‌ ضد ویروس نود 32 نسخه 14 را که جدیدترین نسخه‌ عرضه گشته این کمپانی بوده است را برای شما کاربران گرامی حاضر کرده ایم که با بکارگیری این مطلب آموزشی قادر خواهید بود ورژن های دیگر را همچنین نصب‌ نمائید .

راهنمای تصویری نصب نود 32 | اینترنت سکیوریتی نود 32

1 – در گام نخست حتما باید نرم افزار را آماده نمائید که در این مطلب آموزشی ما نرم افزار را در صفحه‌ دسکتاپ قرار داده ایم شما می توانید نرم افزار را نیز دانلود کنید . پس از آماده نمودن نرم افزار بر روی آن کلیک راست نمائید و پس‌ازآن گزینه “Run as adminstrator” را گزینش بکنید .

راهنمای نصب آنتی ویروس‌ نود 32

2 – پس از آن صفحه نصب نرم افزار نمایش داده شده و در پنجره ابتدا بایستی به یک گزینه توجه بسیاری داشته باشید و آن هم “install newer version” خواهد بود که درصورتی‌که قصد نصب شدن ورژن جاری دارید ، بایستی تیک‌ آن را حذف کنید و آن‌وقت گزینه Continue را گزینش بکنید . در غیر اینصورت بایستی اینترنت را روشن‌ نموده تا ورژن جدید‌تر را دریافت نمائید .

نصب رایگان آنتی ویروس نود 32

3 – قوانین بکارگیری این آنتی ویروس‌ در ابتدای نصب شدن نرم افزار برای شما آشکار خواهند شد و درصورتی‌که با این قوانین مشکلی ندارید بایستی گزینه متمایز شده‌ “I Accept” را گزینش بکنید .

آموزش نصب آنتی ویروس eset

4- در این قسمت اگر از قبل اقدام به ساخت اکانت eset کرده اید اقدام به وارد کردن نام کاربری و پسورد کنید (فقط در صورتی که لایسنس قانونی در اکانت eset شما وجود دارد). در غیر این صورت روی دکمه مشخص شده skip login کلیک کرده و ادامه دهید

نحوه نصب آنتی ویروس eset

5 – ممکن است در این مرحله با تصویر زیر رو به رو شوید. از این مرحله به بعد اگر تصویری نا آشناست آن را رد کرده و مرحله بعدی را مطالعه کنید. در این قسمت پنجره ای نمایش داده شده که الزاماً باید یکی از روش های فعال‌ سازی حساب‌ کاربری خودتان را گزینش نمائید . از این رو درصورتی‌که کد لایسنس فعالسازی ارجینال دارید بایستی از گزینه های طرف چپ استفاده‌ نمائید و درصورتی‌که قصد دارید بصورت موقت از این نرم افزار بکارگیری نمائید ، قادر خواهید بود از گزینه Free trial بکارگیری کنید تا به صورت موقت در زمان حدود 30 روز بتوانید از نرم افزار استفاده کنید و پس از آن اقدام به تهیه لایسنس جدید نود 32 کنید. ولی درصورتی‌که در طی نصب شدن تصمیم ندارید فرایند فعال‌ سازی را انجام‌ دهید ، قادر خواهید بود گزینه “Skip activation” را گزینش نمائید .

راهنمای نصب آنتی ویروس eset multi device security

5 – نرم افزار ضد ویروس نود 32 به جز بر خصوصیت هایی که خواهد داشت ، فعالیت‌ها دیگری را هم به شما ارئه خواهد داد که در هنگام install نرم افزار قادر خواهید بود مشخص نمائید که آیا احتیاج به این خصوصیت ها دارید یا نه ؟ برای نمونه قسمت نخست در عکس زیر برای ایست Live Grid بوده است که با گزینش گزینه نخست ، شما این گزینه را فعال‌ می نمائید که از این روش فن‌آوری ابری نود 32 برای شما روشن خواهد شد .

در قسمت دوم شما قادر خواهید بود خصوصیت نظارت اتوماتیک بر نرم افزار هایی که می توانند مثل یک بد افزار رفتار نمایند را بگیرید . به همین سبب باز هم پیشنهاد می گردد این ویژگی را با گزینش گزینه نخست یعنی . . .Enable detection را گزینش نمائید و پس‌ازآن گزینه Continue را انتخاب کنید.

آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 ورژن 12 13 14

6 – در این بخش هم شما قادر خواهید بود تجربه‌ کاربری بهتری ایجاد کنید که با گزینه ابتدا روشن خواهد شد . گزینه Install را گزینش بکنید .

آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 رایگان

7 – حال گام ها آغازین را گذراندید و بایستی صبر نمائید تا نرم افزار بصورت کامل‌ نصب‌ گردد .

آموزش نصب آنتی ویروس eset

8 – سرانجام بعد از سپری شدن یک دقیقه نرم افزار برای شما بصورت کامل‌ install شده و برای پایان نصب‌ Done را گزینش نمائید .

آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 ورژن 14

9 – پس‌از نصب شدن نرم افزار عکس پیش‌ نمایش‌ مشهور ویروس یاب نود 32 نمایان خواهد شد که چند لحظه ای الزاماً باید صبر نمائید .

راهنمای نصب آنتی ویروس‌ نود 32

10 – نرم افزار پس‌از چند لحظه اجرا‌ شده که حتما باید یک شیوه فعال‌ سازی کامل نرم افزار را انتخاب کرده تا اکتیو شود. تا این قسمت‌ نرم افزار بصورت کامل‌ برای شما نصب‌ گشته است‌ .

راهنمای نصب آنتی ویروس‌ نود 32

راهنمای فعال سازی نود 32 | اکتیو کردن رایگان نود 32

یکی از پراهمیت ترین و اصلی‌ ترین مشکلات یوزرهای آنتی ویروس‌ نود 32 ، روش فعال‌ سازی آنتی ویروس‌ نود 32 می باشد که در ورژن های گوناگون تفاوت خواهد داشت . منتها ضروری است تا ذکر کنیمکه این اختلاف بسیار نیست‌ و فقط با چند کلیک راحت قادر خواهید بود مثل ورژن های قدیمی‌ مبادرت به فعال‌ سازی آنتی ویروس نود 32 نمائید . به همین سبب در دنباله این مطلب با این فرایند در چند بخش آشنا‌ می شوید.

1 – ابتدا وارد صفحه اصلی آنتی ویروس نود 32 که نصب کرده اید شده و پس‌ازآن از منو طرف چپ گزینه “Help and support” را گزینش کرده و بعد از طرف راست‌ گزینه “Active product” را گزینش بکنید .

راهنمای نصب آنتی ویروس‌ نود 32

2 – پنجره جدیدی که باز می شود حاوی 3 گزینه متفاوت خواهد بود که در دنباله مطلب به آن اشاره خواهیم کرد؛

راهنمای نصب آنتی ویروس‌ نود 32

در این شیوه شما بایستی لایسنس 20 حرفی را که در خرید آنتی ویروس نود 32 دریافت‌ کرده اید وارد بکنید .

راهنمای نصب آنتی ویروس‌ نود 32

در این متد بایستی حساب‌ کاربری رسمی eset یا نود 32 خودتان را که از قبل‌ آماده کرده اید وارد بکنید تا نرم افزار برپایه خرجی که از قبل در حسابتان کرده اید فعال شود .

راهنمای نصب آنتی ویروس‌ نود 32

گزینه سوم هم برای خرید‌ بدون واسطه نود 32 می باشد که البته در ایران این گزینه عمل نخواهد کرد. برای خرید اشتراک از صفحه اصلی سایت ما استفاده کنید.

در این مقاله قصد داشتیم تا به راهنمای نصب آنتی ویروس نود 32 از 0 تا صد بپردازیم. پیشتر در مقاله ای به این نکته اشاره کردیم که نرم افزار نود 32 یکی از می باشد. در صورت تمایل به این مقاله نیز سر بزنید. همچنین برای مطالعه این مقاله عبارت های دیگری مشابه : نصب رایگان آنتی ویروس نود 32 آموزش نصب آنتی ویروس eset 2019 نحوه نصب آنتی ویروس eset با سی دی راهنمای نصب آنتی ویروس eset multi device security آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 ورژن 10 دانلود آنتی ویروس نود 32 کرک شده رایگان آموزش نصب آنتی ویروس eset 2020 آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 ورژن 14 را جستجو کرده باشید

منبع : menod

خروج از نسخه موبایل