رویداد روز

هواشناسی ۲۵ فروردین ۱۴۰۳/ بارش شدید باران در ۶ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روز جاری بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ، در ارتفاعات بارش برف و احتمال ریزش سنگ از کوهستان در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان و فردا در خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

همچنین برای فردا در برخی نقاط شرقی، غربی و مرکزی کشور، بارش پیش‌بینی شده است.

در این وضعیت لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی، آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت و خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد.

آسمان تهران امروز (۲۵ فروردین‌ماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی فردا یکشنبه (۲۶ فروردین ماه) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا همدان با کمینه دمای ۰ و ۱ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد سردترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

تیم تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در استفاده از سبک نوشتاری منحصر به فرد هستم. توانایی خلق تاثیر و ارتباط عاطفی با خوانندگان را دارم.
دکمه بازگشت به بالا