دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت قبرس

یکی از ، مهاجرت تحصیلی می باشد ، دانشگاههای قبرس شمالی هر سال پذیرای دانشجویان زیادی از سرتاسر جهان می باشد و این موضوع نشان دهنده اعتبار و کیفیت بالای آموزشی این دانشگاه های می باشد، اما نکته این برای خیلی از دانشجویان متقاضی تحصیل در قبرس مهم است ، مورد تایید بودن مدارک توسط وزارت بهداشت ایران است ، رشته های پزشکی و دندانپزشکی از رشته های محبوب در بین دانشجویان ایرانی می باشد ، چرا که اگر بخواهند در ایران فعالیت کنند ، این رشته ها از بازار کار خوبی برخوردار است .

Universities approved by the Ministry of Health of Cyprus

هر ساله در ماه های بهمن و اسفند ، لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران در خارج منتشر می شود ، این لیست برای افرادی که قصد دارند تا بعد از پایان تحصیلات به ایران برگردند ، از اهمیت برخوردار است ، چرا که ادامه تحصیل  و یافتن شغل و زدن مطب و مجوز ها ، همگی به تایید وزارت بهداشت دارد و اگر دانشگاه محل تحصیل مورد تایید وزارت بهداشت نباشد ، آنگاه هزینه ها و زمان صرف شده برای تحصیل همگی بیهوده بوده است.

نکته مهم دیگر برای کسانی است که مشمول خدمت سربازی هستند و اگر شما در دانشگاه مورد تایید وزارت علوم و بهداشت تحصیل نکنید ، نمی توانید از قوانین مربوط به دوران تحصیل برای مشمولین بهره ببرید ، برای همین پیشنهاد می شود ، دانشگاه مورد تحصیل خودتان را با دقت انتخاب کنید.

دانشگاه های قبرس شمالی مورد تایید وزارت بهداشت ایران بر اساس 3 نظام رتبه بندی معتبر و بین المللی کیواس ، تایمز و شانگهای انتخاب می شوند و قعطا این دانشگاه های بجز اعتبار در ایران از اعتبار جهانی نیز برخوردار هستند ، به شما پیشنهاد می شود ، برای اخذ راهنمایی بیشتر به مشاور تحصیلی دادمهرعدالت مراجعه کنید.

تایید وزارت بهداشت در سال 2023

شما میتوانید آخرین لیست ، این دانشگاه ها را با کلیک روی بنر زیر دانلود کنید ، اما حتما جهت کسب اطلاعات بیشتر و آخرین اخبار به قسمت پشتیبانی مراجعه کنید.

آیا دانشگاه مدیترانه شرقی EMU ، مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد؟

با توجه به آپدیت سالانه لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران ، لطفا آخرین وضعیت را از قسمت پشتیبانی از ما سوال کنید.

  • کدام دانشگاه های قبرس شمالی مورد تایید وزارت بهداشنویسنده: زهرا قمی
  • مهاجرت به قبرس

سوالات متداول دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی

برای دریافت مشاوره رایگان جهت تحصیل در قبرس، انتخاب دانشگاه و بررسی کلیه مدارک و توانایی فردی شما و در آخر، تشکیل یک پرونده‌ی قوی مهاجرتی در کنار تیمی مجرب از متخصصین اخذ ویزای تحصیلی با داشتن مجوز رسمی از وزارت علوم، کافیه با ما تماس بگیرید:

مهاجرت تحصیلی به کشورهای پیشرفته آمریکایی و اروپایی اغلب هزینه‌های زیادی را شامل می‌شود که بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را نداشته و به همین دلیل نسبت به امکان مهاجرت دلسرد می‌شوند. اما واقعیت این است که مهاجرت تحصیلی همیشه نیازمند هزینه‌های گزاف نبوده و می‌توان با انتخاب کشورهای ارزان‌تر، نه تنها در هزینه‌های مورد نیاز صرفه‌جویی کرد، بلکه شانس خود را برای اخذ پذیرش و یا مهاجرت به کشورهای پیشرفته‌تر افزایش داد. از آنجایی که پذیرش تحصیلی در دانشگاه‌های برتر اروپایی و آمریکایی نیازمند داشتن رزومه‌ای قوی و سوابق تحصیلی عالی است، همه افراد ممکن است واجد شرایط دریافت آن نباشند. در چنین شرایطی تحصیل در دانشگاه‌هایی جوان‌ و با رتبه پایین‌تر می‌تواند فرصتی عالی برای تقویت رزومه تحصیلی افراد و داشتن یک مدرک معتبر بین‌المللی باشد.

مهاجرت تحصیلی آسان و ارزان به قبرس شمالی

یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی که هزینه‌هایی مقرون به صرفه داشته و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های آن برای همگان مقدور می‌باشد، کشور قبرس شمالی است. هزینه‌های زندگی در قبرس شمالی ماهیانه 300-600 دلار بوده و دانشجویان از طریق کار حین تحصیل خود قادر به پرداخت آن خواهند بود. شهریه‌های دانشگاه‌های قبرس شمالی همچون دانشگاه مدیترانه شرقی نیز بسیار ارزان و معادل سالیانه 4000 دلار است. به عبارت دیگر متقاضیان می‌توانند با کمترین هزینه به در بهترین دانشگاه این کشور مشغول به تحصیل شده و نه تنها رزومه خود را بهبود بخشیده، بلکه از امکان تبادل دانشجو با دانشگاه‌های مطرح آمریکایی و اروپایی نیز برخوردار گردند.

از دیگر مزیت‌های تحصیل در قبرس شمالی می‌توان به این نکته اشاره کرد که برای تحصیل در دانشگاه‌های کشور نیازی به ارائه مدرک زبان نبوده و دانشجویان پس از شرکت در آزمون ورودی زبان انگلیسی و تعیین سطح، می‌توانند در کلاس‌های آمادگی زبان انگلیسی دانشگاه شرکت کنند. این موضوع به همراه عدم نیاز به اخذ ویزا برای مهاجرت تحصیلی به قبرس موجب می‌شود تا تحصیل در این کشور برای دانشجویان فرآیند ساده‌تری داشته باشد.

دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم در قبرس شمالی

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که دانشگاه‌های قبرس شمالی از اعتبار کافی در سطح بین‌المللی برخوردار نیستند، اما واقعیت این است که سیستم آموزشی این کشور مورد تایید وزارت علوم ترکیه، ایران و بسیاری از دیگر موسسات اعتبارسنجی علمی قرار دارند. هر ساله وزارت علوم ایران لیستی از دانشگاه‌های مورد تایید در کشورهای مختلف جهان را منتشر ساخته تا متقاضیان مهاجرت تحصیلی بتوانند با دقت و آگاهی بیشتری مقصد تحصیلی خود را انتخاب کنند. در آخرین لیست منتشر شده توسط وزارت علوم مربوط به اعتبارسنجی دانشگاه‌های جهان در سال 20201-2022 برخی از دانشگاه‌های کشور قبرس شمالی نیز حضور داشته که از میان آن‌ها می‌توان به دانشگاه مدیترانه شرقی (EMU) اشاره کرد. این دانشگاه که در شهر فاموگوستا قبرس قرار دارد، یکی از جوان‌ترین دانشگاه‌های جهان محسوب شده که از استانداردهای علمی بالایی نیز برخوردار است. موسسه مهاجرتی ادب به عنوان نماینده رسمی دانشگاه مدیترانه شرقی در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه می‌تواند برای تمامی علاقه‌مندان تحصیل در این کشور پذیرش تحصیلی را دریافت کند.

از دیگر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم در قبرس می‌توان به دانشگاه‌ زیر اشاره کرد:

  • Kibris Ada Kent Universites

آیا مورد تاییدایران می باشد؟

قبرس شمالی دارای دانشگاه هایی با اعتبار بالا در رشته های پزشکی می باشد ، شما می توانید با تماس با مشاور تحصیلی دادمهر عدالت آخرین وضعیت را جویا شوید.

توضیجاتی در مورد کلاهبرداری

این موضوع به خصوص برای افرادی که قصد دارند در قبرس شمالی سرمایه‌گذاری یا خرید ملک داشته باشند اهمیتی دارد. دیدیم که وقایعی از اقدامات کلاهبرداری و نادرستی در صنعت املاک و مستغلات در جهان رخ داده است. به همین دلیل ملاحظات و دقت ویژه‌ای در این مورد به راهنمایی و نصیحت حرفه‌ای نیاز دارد.

یافتن یک وکیل رسمی در قبرس و معتبر یکی از اولین گام‌هایی است که باید بردارید. از طریق مراجعه به اتحادیه وکلای قبرس شمالی یا سایر سازمان‌های حقوقی و مربوطه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که وکیل شما دارای مجوزهای لازم و تجربه کافی برای راهنمایی شما در مسائل حقوقی مربوط به سرمایه‌گذاری یا خرید ملک است.همچنین، درخواست معرفی وکیل از دیگر اشخاص یا سازمان‌هایی که قبلاً در قبرس شمالی ملکیت داشته‌اند یا از خدمات یک وکیل رسمی استفاده کرده‌اند، نیز می‌تواند یک راهنمایی مفید باشد. اطمینان حاصل کردن از تخصص و صلاحیت وکیل شما، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

از دیدگاه عمومی، بهترین راه‌حل برای پیشگیری از کلاهبرداری در قبرس شمالی در هر حوزه‌ای از جمله امور ملکی، انجام تحقیقات دقیق و کامل در مورد شرایط قانونی، اصول املاک و مستغلات، و عوامل سرمایه‌گذاری مرتبط است. از دیگر مواردی که می‌تواند مفید باشد، می‌توان به درخواست مشاوره از چندین منبع معتبر حقوقی و مالی اشاره کرد تا در نهایت تصمیم صحیحی برای انتخاب وکیل خودتان بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا