عمومیکسب و کار ایرانیان

آیا میتوان یک درآمد پایدار و مستمر از پیج اینستاگرام داشت؟

مهم­ترین علت افت بازدهی اینستاگرام

ممکن است زمان زیادی را صرف کسب اعتبار و جلب اعتماد فالوورها کرده باشید، ولی بعد از چند وقت می‌بینید فالوورها پست‌های شما را دیگر لایک نمی‌کنند و حتی کامنت‌گذاری و بازخورد سابق را ندارند. ادامه این روند نه چندان خوشایند، منجر به افت شدید فروش و در نهایت به کاهش کسب درآمد از اینستاگرام منجر می‌شود. دلایل زیادی ممکن است باعث این اتفاق شود.

مهم‌ترین علت افت بازدهی اینستاگرام، کاهش یا عدم فعالیت شما در چند وقت اخیر است؛ زیرا در این مدت رقبای شما بیکار ننشسته‌اند و با فعالیت حداکثری به جذب فالوورهای بالقوه و جدید مشغول بوده‌اند. حتی ممکن است فالوورهای شما نیز جذب آنها شوند. اما چرا این اتفاق می­افتد؟ چون شما حتی با وجود محصول و خدماتی باکیفیت بالا، پیج را به حال خود رها کرده‌اید و هیچ‌گونه ارزش‌گذاری برای مخاطبان پیجتان قائل نشده­اید. در نتیجه فالوورهای شما کم‌کم با پیج‌های پویا و فعال ارتباط برقرار می‌کنند.

حتماً مشاهده کرده‌اید وقتی چند پیج را فالو می‌کنید، پیج‌هایی در اولویت نمایش قرار می‌گیرند که پست و استوری‌های جدید داشته باشند؛ به همین دلیل، عدم فعالیت اخیر شما باعث می‌شود که پیج شما به انتهای صف نمایش برای فالوورها منتقل شود. در این حال فالوورهای شما که پیج‌های رقیب را فالو کرده‌اند، به‌خوبی توانسته‌اند با آنها تعامل پیدا کنند. به عبارتی ساده‌تر نیازهای آنها توسط رقبای شما برآورده شده است. شما دیگر مانند قبل برای آنها جذابیتی ندارید. شما اگر باز برگردید و مجدد فعالیت داشته باشید، در اولویت فالوورهایتان قرار نمی‌گیرید و مخاطبین خود را از دست می‌دهید.

چرا درآمدم از پیج اینستاگرام رشد ندارد؟

بسیاری از صاحبان مشاغل و کسب و کارها اعلام می‌کنند با وجود ارائه محصولات و خدمات متنوع و حتی فالوورهای خیلی زیاد، در یک نمودار خطی ثابت مانده‌اند. در واقع در مسیر کسب درآمد از اینستاگرام هیچ رشد و پیشرفتی نداشته‌اند.

دلیل این امر را باید در نوع مشتریان خود جستجو کنید. به طور کلی دو نوع مشتری وجود دارد:

  • مشتری معمولی: این نوع مشتری به محصول و خدمات معمولی از شما رضایت دارد.
  • مشتری باکیفیت: خواستار محصول و خدمات باکیفیت بالاتر و بهتر است.

پس وقتی شما به هر طریقی اقدام به جذب فالوور می‌کنید، باید به نوع مشتریان خود نیز توجه کنید که چه نوع محصول و خدماتی از شما انتظار دارند؛ زیرا مشتریان معمولی به دنبال دریافت خدمات و محصولات معمولی و ارزان‌قیمت هستند و در صورت ارائه همان محصول با قیمت ارزان‌تر، توسط رقیب شما به سمت همان پیج کوچ می‌کنند. مشتری معمولی به کیفیت کار اهمیتی نمی‌دهد و پیج شما را به دیگران معرفی نمی‌کند و کسب‌وکار شما را به خطر نابودی می‌کشاند.

در مقابل، مشتری باکیفیت کالا و خدماتتان را با تبلیغات اصولی شما انتخاب می‌کند. این مشتری از شما توقع ارائه خدمات بهتر و باکیفیت دارد و حتی ممکن است متحمل هزینه زیادی هم شود. او نسبت به شما متعهد و وفادار است و پیج شما را با کسانی به اشتراک می‌گذارد که همانند خودش باکیفیت هستند. این مشتری در چرخه برندسازی کسب‌وکارتان فعالیتی پویا و سازنده دارد. پس شما نیز باید محصول و خدماتی خاص و منحصربه‌فرد به وی ارائه دهید. در نهایت مشتری باکیفیت موجب رشد چشمگیر پیج و کسب‌وکار شما می­شود.

آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام چقدر مفید است؟

رایگان بودن محصول یا دوره ای، دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن نیست؛ اما باید توجه داشته باشید که اگر یک دوره‌ای شرکت کنید، با توجه به اینکه در دوره‌ها معمولاً یک استراتژی مناسب و برنامه کاری داده می‌شود، بهتر می‌توانید زمان‌بندی کنید و کارهای خودتان را مدیریت کنید.

به همین جهت آموزش‌های رایگانی که شما می‌بینید معمولاً به صورت گسترده هستند و شما نمی‌توانید که مهم‌ترین نکات را جمع‌آوری کنید و به نحو احسن استفاده کنید. آموزش رایگان کسب درآمد از اینستاگرام به شما کمک می‌کند فقط برخی از نکات را به صورت جسته و گریخته یاد بگیرید، اما نمی‌توانید به صورت کامل بر روی تمام مباحث تسلط پیدا کنید.

شما برای اینکه بتوانید مبلغ بالایی را به عنوان درآمد کسب کنید، باید برای یادگیری و آموزش سرمایه‌گذاری کنید؛ زیرا لازمه موفقیت هر کسب و کاری، آموزش و پیاده سازی ایده‌های جدید است. اگر قصد دارید تا به صورت جدی یک پیج پولساز در اینستاگرام راه اندازی کنید، توصیه می‌کنیم که در دوره VIP معجزه اینستاگرام میلاد حیدری شرکت کنید تا با اصول درآمدزایی از اینستاگرام آشنایی کامل پیدا کنید.

در کنار آموزش‌های رایگانی که می‌بینید، حتماً باید یک دوره کامل را پشت سر بگذرانید تا بتوانید به پول درآوردن از اینستاگرام بپردازید. زمانیکه شما بدانید که چطور یک پیج را به صورت اصولی راه اندازی کنید، می‌توانید که با تولید محتوای رایگان و اصولی، پیج خودتان را به بهترین پیج در حوزه کاری کارتون تبدیل کنید. واقعیت این است که درآمد از اینستاگرام دست‌یافتنی است و نیازمند این است که شما در کنار آموزش‌های رایگان بتوانید در یک پکیج کامل و تمام‌عیار شرکت کنید.

توانایی‌های خودتان را در زمینه اینستاگرام افزایش دهید تا بتوانید با یادگیری راهکارها و ترفندهای جدید سال ۲۰۲۲ در اینستاگرام، شناخت الگوریتم آن پیج پولساز با ایده‌های ناب داشته باشید.

کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه چگونه است؟

سرمایه و پولتان را در جیبتان بگذارید؛ زیرا اینستاگرام فضایی نیست که بخواهید برای پول درآوردن هزینه کنید. یکی از مزایای بسیار زیادی که فضای اینستاگرام جهت راه اندازی کسب و کار دارد، این است که برای شروع کار و حتی در ادامه کار نیاز ندارید که سرمایه آنچنانی داشته باشید. شما خواهید توانست که بدون سرمایه و با توجه به شرایطی که وجود دارد، آموزش‌های جامعه‌ای که می‌بینید، فقط از طریق تولید محتوا بتوانید محصول خودتان را به فروش برسانید و یا حتی خدماتی که ارائه می‌دهید را به نحو احسن از آن درآمدزایی کنید.

متوجه شدید که اپلیکیشن اینستاگرام ابزارهایی دارد که حتی پولی نیستند و از شما نمی‌خواهد هزینه‌ای بابت استفاده از آنها پرداخت کنید. به همین جهت این اپلیکیشن پولساز که اینستاگرام نام دارد، یکی از بهترین موقعیت‌ها برای شما است که هیچ کسب و کاری ندارید و می‌خواهید به صورت اینترنتی پول دربیاورید. اگر به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام بدون سرمایه هستید، همین حالا یک پیج راه اندازی کنید و با توجه به محصولی که دارید و یا خدماتی که ارائه می‌دهید، شروع به کار کنید و با تولید محتوا، فالوور جذب کنید. این کار بسیار ساده است که ما در طول دوره VIP معجزه اینستاگرام به تمام این مباحث پرداخته‌ایم تا بتوانید آموزش‌های صددرصدی در این زمینه ببینید. مراحل کار به این صورت است که شما ابتدا ایده موردنظرتان را برای راه اندازی پیج انتخاب می‌کنید و در ابتدا فکر می‌کنید که می‌خواهید چه کاری در اینستاگرام انجام دهید.

آیا محصول می‌خواهید بفروشید یا از طریق تبلیغات درآمدزایی کنید؟ به همین جهت شما باید یک استراتژی محتوایی مناسب را برنامه ریزی کنید و طبق اصول پیش بروید. سپس با توجه به تولید محتوایی که انجام داده‌اید، مخاطبان جذب پیج شما می‌شوند و خواهید توانست که هم از طریق فروش خدمات، از طریق فروش محصولات و هم از طریق تبلیغات درآمد بالایی را به دست بیاورید.

مراحل فروش در اینستاگرام (شگرد 3 مرحله ای)

در این قسمت میخواهیم به شما آموزش دهیم تا فروش پیج خود را بالا ببرید و درآمدزایی از اینستاگرام بکنید؛ زیرا خیلی‌ها میپرسند چطور فروش در اینستاگرام را بالا ببریم و چطور میتوانم فروش داشته باشم؟ دقت کنید که اینجا مراحلش را برای شما توضیح داده‌ایم. فروش در اینستاگرام سه مرحله دارد:

افزایش فالوور اینستاگرام از چه طریقی انجام میشود؟ از طریق اکسپلور و تبلیغ. نباید فقط از اکسپلور ورودی بگیرید؛ چون بعضی از حوزه‌های کاری اکسپلورشان پایین است و باید تبلیغ انجام دهند و نباید فکر کنید که فقط اکسپلور ورودی بگیرید و باید حتماً به تبلیغات با توجه به بودجه‌ای که دارید اهمیت دهید.

این روش برای افزایش فالوور اینستاگرام در کنار همدیگر، جذب مخاطب را برای پیج شما به همراه خواهد داشت. برای افزایش فروش پیج کاری خود در اینستاگرام حتما توصیه میکنیم ◀ ““ ▶ گاسی وب را دانلود کنید و عینا روش ها اجرا کنید.

حال شما باید چه‌کار کنید تا بهترین بازخورد را بگیرید؟ باید تولید محتوایی که انجام میدهید، ارائه تخصص به چشم بیاید؛ یعنی برای کسب درآمد از اینستاگرام باید خودتان را متخصص نشان دهید و تخصص خودتان را در محتوا و پست‌های خود به نمایش بگذارید.

اما چطور؟ چگونه میتوانید بگویید که متخصص هستید؟ زمانی که در محتوایی که تولید میکنید، احساس انتقال دهید ( احساس آن کالایی که دارید، خدماتی که دارید و یا آموزشی که دارید را بتوانید انتقال دهید )، اطلاعات کافی به کاربر بدهید و درنهایت لقمه آماده به فالوور بدهید ( مثلاً اگر درزمینهٔ آموزش بورس در حال فعالیت هستید، بگویید که فردا فلان سهام را بخر و یا فلان سهام را بفروش یا اگر پیج فروش لباس دارید در قالب استوری به فالوور بگویید که اگر میخواهید به مهمانی بروی، این مدل را بپوش ) یعنی قشنگ لقمه آماده بدهید، این‌طور نشان میدهد که پست شما تخصصی است. وقتی این مرحله را رد کردید، وارد مرحله تبدیل میشوید.

فالووری که وارد پیج شما میشود فالوور خنثی یا تازه‌وارد است و فالوور خیلی هم کنجکاوی است. شما باید این فالوور را علاقه‌مند کنید تا بعد، محصولات و خدمات را به آن فالوور بفروشید. میگویید چطور؟ پست و استوری بهترین گزینه و ابزار برای تبدیل کاربر به مشتری در اینستاگرام است. حال باید چه محتوایی تولید کنید؟ اینجا برای کسب درآمد از اینستاگرام نیاز به تولید محتوای فروش، بازاریابی محتوا و محتوای تأثیرگذار دارید که یعنی به‌قول‌معروف بلاگری کنید.

چه‌کاری باید بکنی تا محتوای فروش تولید بکنید؟ باید مشکل مخاطبانتان را پیدا کنید و راه‌حل به آنها بدهید که این موضوع را محتوای فروش میگویند. شما تا میتوانید باید مشکل فالوور را ببینید و پیدایش کنید و خودتان هستید که باید روش حل مشکل را به آنها آموزش دهید. در بحث‌های استوری نیز باید فالوور را به کسب و کارتان علاقه‌مند کنید. چطور؟ با ارتباط برقرار کردن بتوانید حس صمیمیت را در استوری به مخاطبان انتقال دهید. از زمانی که مخاطب وارد پیج شما شد، شما باید در 21 روز این کارها را انجام دهید؛ یعنی این تبدیل را انجام دهید تا به شما علاقه‌مند شوند.

  • 3) فروش محصول در اینستاگرام

در مرحله فروش شما باید با کمک گرفتن از استوری، فروش محصولات و خدمات خودتان را بالا ببرید. طبق آمار 80% درآمد از اینستاگرام یا فروش در اینستاگرام در استوری انجام میشود و استوری توانسته 80% در فروش تأثیر بگذارد. اینجاست که باید در استوری نهایی کردن فروش را انجام دهید. نهایی کردن فروش در اینستاگرام یعنی چی؟ یعنی بیایید مثلاً باکس بگذارید، بیاید و بگویید این محصول را داریم و برای خریدن، فلان عدد را بفرستید؛ یعنی در استوری فالوورتان را مجاب میکنید از شما خرید انجام دهند و اقدام به خرید را به‌صورت کامل برایشان عنوان میکنید. از این طریق و مراحل، قادر خواهید بود درنهایت به فروش برسید و درآمد بالایی کسب کنید.

آمار و ارقام اینستاگرام در سال 2021
تعداد کاربران اپلیکیشن اینستاگرام در هر ماه بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون نفر
میزان استفاده کاربران از اپلیکیشن بصورت روزانه روزی 30 دقیقه
میزان بازدید کاربران از کسب و کارهای اینستاگرامی بیش از 200 میلیون کاربر از مشاغل اینستاگرامی دیدن میکنند
میزان تعامل کاربران اینستاگرام نسبت به فیسبوک کاربران اینستاگرامی 10 برابر بیشتر نسبت به فیسبوک تعامل برقرار میکنند
میزان کاربرانی که بر روی پست محصول در هر ماه ضربه میزنند بیش از 130 میلیون کاربر در هر ماه

این 3 مرحله را باید حتماً در کسب و کار اینترنتی خود رعایت کنید و اگر میخواهید در اینستاگرام موفق شوید، باید این 3 روش را یاد بگیرید که به چه صورت است. یعنی از جذب تا فروش چه‌کاری باید انجام دهید که سپس موفق میشوید که بهتون قول میدهیم و فروش هم خواهید داشت.  در کنار این موارد استفاده از روش هایی مانند  buy instagram profile visits برایتان کار ساز خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا