علمی و پزشکی

تارا با تغییرات ظاهری و امکانات بیشتر

محسن رضایی منش، دستیار پژوهش، طراحی و توسعه محصول ایران خودرو اعلام کرد که نسخه جدید گیربکس اتوماتیک در بهمن ماه 1401 عرضه می شود. این خودرو در نوع V4 از امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به نسخه فعلی برخوردار است. در عین حال، طراحان تغییرات ظاهری آن را در نظر گرفتند و آن را مطابق با آخرین روند صنعت خودرو طراحی کردند.

نسخه جدید قدیمی است

از جمله ویژگی های مدل V4 می توان به آینه های الکتروکرومیک، چراغ داشبورد، لامپ خورشیدی راننده، دوربین عقب پویا، صندلی های برقی راننده جلو و عقب قابل تنظیم، تودوزی متفاوت برای صندلی ها، صندلی های گرم شونده برای راننده و سرنشین جلو و صندوق عقب اشاره کرد. از پشت باز شد.به حرکت اشاره کرد.

در عین حال این خودرو مجهز به چراغ خوش آمدگویی برای درهای جلو (дер зир родри) است که بلافاصله پس از باز شدن درها می تواند زمین، راننده و سرنشین را روشن کند. این خودرو در حال حاضر به دستگیره سقف تاشو برای درهای عقب علاوه بر دستگیره سقف تاشو در سمت راست جلو مجهز شده است.

لازم به ذکر است که نوع اتوماتیک V4 از موتور ارتقا یافته TU5P استفاده می کند. این موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی می تواند 113 اسب بخار قدرت و 144 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت ترونیک به چرخ های جلو منتقل می شود. این گیربکس از 2 حالت رانندگی برقی و اسپرت نیز بهره می برد که با کلیدهای دنده شیفتر کناری قابل انتخاب است.

5858

دکمه بازگشت به بالا