اقتصادی

ثبت ۱۲۰۰ محصول جدید در نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ایران‌ساخت

نهمین نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران از 2 تا 26 آذرماه 1400 برگزار می شود. 1200 محصول جدید برای شرکت در این دوره ثبت نام شد.

به گزارش روابط عمومی، این نمایشگاه که با هدف کلی تقویت اقتصاد مقاومتی و با حمایت صنعتگران، محققان و فناوران کشور برگزار شد، توانست فناوری واردات تجهیزات وارداتی را به میزان قابل توجهی بومی کند و عرضه و فروش تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی را تسهیل کند. و مواد در کشور

همچنین این رویداد فضایی برای توسعه بازار این محصولات با کیفیت ایرانی است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه بخشی از هزینه خرید مراکز تحقیقاتی دولتی را متناسب با سطح تجهیزات پرداخت می کند. این مدل از حمایت، سمت تقاضا را تحریک می کند و می تواند بدون تحمیل بار مالی جدید بر بودجه دولت، منجر به تغییرات قابل توجهی در ایجاد بازار محصولات دانش بنیان شود.

بر اساس آخرین برآوردهای این نمایشگاه منظم، از مرداد تا آبان 1400، فروش مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران بالغ بر حدود 1300 میلیارد ریال بوده است.

نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران که 23 آذرماه سال جاری برگزار می شود، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود و تا 26 آذرماه سال جاری به صورت انفرادی پذیرای شرکت کنندگان است و به صورت مجازی در سراسر جهان برگزار می شود. سال ها.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور، تولیدکنندگان بیش از 9 هزار محصول فناورانه، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در حوزه خدمات ایران سخت ارائه خواهند کرد./iranlabexpo.ir. در این برنامه حمایتی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به سطح تجهیزات نمایشگاه، بخشی از هزینه خرید مراکز تحقیقاتی دولتی را پرداخت می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا