خداحافظی با دور دوفرمان در خودروهای جدید
این کانسپت که به آن «گردش آسان» (ZF) می گویند، کمی عجیب به نظر می رسد، زیرا غیرعادی است و به نظر می رسد که چرخ های جلو در حال جدا شدن از محور جلو هستند. در واقع این سیستمی است که باید با دقت طراحی شود، زیرا برای رسیدن به چنین زاویه ای نیاز به فضایی غیرعادی و بزرگ در چاه چرخ دارید.
این سیستم فقط برای خودروهای دیفرانسیل جلو با کشش روی چرخ های جلو مناسب است، زیرا عملکرد چرخ های عقب با چرخش چرخ های جلو 80 درجه عواقب آشکاری را به همراه خواهد داشت.
بیشتر بخوانید:
220 46