استانی

رونمایی از اولین شماره کارت عضویت انجمن فعالان رسانه ای لرستان بنام شهید صارمی

به گزارش روابط عمومی لرستان ، در مراسمی و در حاشیه برگزاری اولین مجمع عمومی انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان لرستان از اولین شماره کارت عضویت انجمن رونمایی شد .

براساس این خبر ، اولین شماره کارت عضویت انجمن بصورت نمادین بنام شهید محمود صارمی خبرنگار شهید لرستانی که در سال 1377 در مزار شریف بدست طالبان به شهادت رسید توسط رشید صارمی برادر شهید رونمایی و در مراسمی بعنوان یادبود تحویل وی گردید .

در این مراسم محدثه مقدم رییس انجمن در این رابطه گفت: یاد و پاسداشت شهدا جز وظایف ذاتی ما و اهالی رسانه است و این اقدام کمترین کاری که توسط انجمن در حق شهید بود که با همراهی همکاران صورت گرفت.

وی افزود: باعث افتخار است کارتهای عضویت انجمن را بنام شهید محمود صارمی نامگذاری نمودیم و امیدواریم راه و رسم کاری ما در عرصه رسانه الگو گرفته از رفتار ، منش و مقاومت شهید صارمی و سایر شهدا باشد .

رشید صارمی برادر شهید محمود صارمی نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از اعضای انجمن فعالان رسانه ای استان و همچنین دوره قبلی خانه مطبوعات که تندیس شهید صارمی را ساخته و نصب نمودند تصویری از شهید محمود صارمی را به رسم هدیه به انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان اهدا نمود.

لازم به ذکر است مجوز انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان لرستان برای اولین بار در کشور آنلاین ماه سال 1401 صادر و فعالیت خود را در فضای رسانه ای استان آغاز نمود و پس از یکسال فعالیت، اولین مجمع عمومی آن برگزار و اولین شماره کارتهای عضویت آن نیز رونمایی شد .

همچنین در این مراسم افشین شیراوند مسئول تشکلهای صنفی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ، محدثه مقدم {رییس} ، سید احمد موسوی { دبیر} ، حمید مریدی {نایب رییس}، سهراب فرشاد{ خزانه دار}، مجتبی ساکی و فاطمه کردعلیوند بعنوان اعضای هیئت مدیره و غلامرضا مهرابی بعنوان بازرس انجمن حضور داشتند.

46

دکمه بازگشت به بالا