فرهنگ و پیشینهکسب و کار ایرانیان

سریال جیران حسن فتحی تابستان 1400 در نمایش خانگی

به نقل از سایت رخشاره و فیلیمو سریال جیران با نام اصلی خدیجه خانم تجریشی، ملقب به فروغ السلطنه، یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین شاه بوده است. این ساخته پروانه ساخت را از شورای پروانه آثار غیرسینمایی گرفته و هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارند. پریناز ایزدیار که در سریال شهرزاد نیز نقش پررنگی شده اولین بازیگر معرفی شده این سریال هست و هنوز لیست سایر بازیگران و عوامل منتشر نشده است. ”جیران” محصول سال 98 است و نویسندگی آن را هم حسن فتحی و احسان جوانمرد مشترکا بر عهده داشته اند.

دانلود سریال های خانگی ایرانی رایگان از رخشاره

5 سریال ویژه بهار و تابستانی امسال مشخص شدند: سریال‌ هفت، سریال حرفه ای، سریال زخم کاری، جیران و سریال میدان سرخ. که میتوانید از سایت رخشاره دانلود کنید. به گفته روابط عمومی این سریال، قسمت اول میدان سرخ در اردیبهشت ماه 1400 پخش خواهد شد. همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره شد، داستان سریال جیران به زمان ناصرالدین شاه قاجار برمیگردد و زندگی او، همچنین عشقش به یکی از زنان حرمسرایش که نامش جیران است را روایت میکند. سریال «جیران» هم از این قاعده مستثنا نیست و داستان آن مربوط به دوره قاجار و پادشاهی ناصرالدین شاه است.

برای اولاد آدم هیچ قلعهای محکمتر از عشق نیست. برای اولاد آدم هیچ قلعهای محکمتر از عشق نمی‌باشد. تا بدین لحظه هیچ گونه اخباری مبنی بر تاریخ و زمان پخش سریال جیران حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی رسانه‌ای نشده است. باتوجه به کارنامه بهرام رادان، یک سالی است که او در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده، البته اگر فیلم گربه سیاه به کارگردانی کریم امینی که تهیهکنندگی آن را خود رادان به عهده داشت و سکانس کوتاهی در نقش خودش بازی کرد را در نظر نگیریم؛ سریال جریان اتفاق مهمی در کارنامه‌اش خواهد بود.

دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد …

اگر چه این دو سریال هر دو به برههای از زندگی و زمانه ناصرالدین شاه میپردازند اما سریال جیران مربوط به شاه جوان است و سریال دیگر مربوط به دوران کهنسالی او. سریال حرفه‌ای نیز یکی دیگر از سریال‌های در حال فیلمبرداری می‌باشد که در واقع نخستین حضور سیروان خسروی در نقش بازیگر است و از این بابت جنجال فراوانی را در پی خواهد داشت. اسماعیل عفیفه و احسان جوانمرد از دیگر اعضای اصلی اثر هستند که به عنوان کارگردان و نویسنده حضور دارند. اگرچه از این خلاصه داستان نمی‌توان مطالب زیادی را برداشت نمود اما با توجه به گفته‌های نویسنده اینگونه برداشت می‌شود که این اثر در رابطه با اوایل دوره حکومت ناصر الدین شاه می‌باشد. او عاشق اسب سواری و شکار است و در وقت شکار چکمه و لباس مردانه می‌پوشد و روحیه‌ی سلحشوری دارد. پادشاه کشور ظاهرا عاشق شده است، به نظر می‌رسد در تی و شو خانگی حسن قتحی داستان حول ماجرای عشق و عاشقی پادشاه و آهوی چشم زیبای قصه، جیران بچرخد. دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد … دوستعلی معیری نوه دختری ناصرالدین شاه در مورد جیران میگوید: جیران با همه زنان فرق داشته و گویی مرد بوده.

دانلود سریال خانگی جیران در رخشاره و تماشای آنلاین در فیلیمو

هم اکنون میتوانید با دانلود سریال جیران https://rokhshareh.com/jeyran-series/ نسخه اصلی، کیفت عالی، حجم کم لذت ببرید. سریالی تشکیل شده از ستارگان معروف سینما همراه با نقد سریال، بررسی سریال، خلاصه داستان سریال، معرفی سریال، موضوع سریال، معرفی هنرمندان سریال، اخبارهای تازه سریال و حاشیه‌های سریال با لینک مستقیم کاملا رایگان، لینک بدون پول، لینک نیم بها، لینک بدون کم کردن حجم اینترنت با انواع کیفیت سریال از سایت رخشاره دانلود کنید و در کنار خانواده لذت ببرید.

داستان سریال ایرانی جیران

داستان سریال جیران قصه‌ی عشق و عاشقی ناصر الدین شاه قاجار به دختری به نام جیران است. روزنامه هفت صبح نوشت: این سریال درباره زندگی ناصرالدین شاه قاجار است و به اتفاقهایی بعد از مرگ امیرکبیر میپرداز. داستان سریال جیران پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز میشود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر میگیرد. داستان این سریال پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران آغاز میشود و تا حدود شش سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را در بر میگیرد. خلاصه داستان چیزی در حدود 50 صفحه بود و با مطالعه آن متوجه شدیم که کار از پشتوانه تحقیقی خوبی برخوردار است.

پریناز ایزدیار در سریال جیران

پریناز ایزدیار – Parinaz Izadyar – بازیگر زن ایرانی و پرکار این روزهای سینما و نمایش خانگی، 34ساله است. حسن فتحی پس از سریال شهرزاد که بسیار موفق بود دومین اثر سریالی خود را روانه شبکه نمایش خانگی میکند. پیشنهاد می‌شود از سریال گیسو و سریال شهرزاد که اثر قبلی حسن فتحی در نمایش خانگی است دیدن فرمایید. جیران، سومین اثر فتحی است که در زمان قاجار سپری می‌شود. جیران زن ناصرالدین شاه با سایر زنانی که در دربار ناصرالدین شاه، شاه قاجار حضور داشتهاند فرق داشته است. البته با اخبار جدید منتشر شده مشکلات رفع شدهاند و این سریال در حال فیلمبرداری است.

خلاصه داستان جیران

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته است. در خلاصه داستان سریال جیران آمده است که: زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. در سریال هفت 7 بازیگرانی همچو امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میر امینی، رضا کیانیان، علی مصفا، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نیکی کریمی، هانیه توسلی حضور دارند تا یک کستینگ قوی و پرستاره را در این اثر شاهد باشیم.

موضوع سریال جیران

موضوع سریال جیران یک موضوع تاریخی است که در دوران قاجاریه در حال وقوع است. توضیحی که بتواند به ما در رفع لینک خراب کمک بکند. مدتی پیش برخی از رسانه‌ها ادعا کرده بودند که بازیگرانی همچ. معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از بررسی دو فیلمنامه و مطالعه نظریه کارشناسی دال برعدم شباهت، اقدام به صدور پروانه ساخت سریال جیران نموده است. اسماعیل عفیفه تهیهکننده سریال «جیران» درباره دلیل تاخیر در تولید این پروژه به خبرنگار مهر بیان کرد: ما سال گذشته مجوز ساخت سریال را دریافت کردیم و حتی با بازیگران قرارداد بستهایم با این حال به دلیل اینکه ساخت دکور برای کارهای تاریخی طول میکشد، تولید این سریال به تاخیر افتاد.

دانلود سریال های جدید ایرانی در سایت رخشاره

با یک کلیک به آثاری همچون سریال کلاغ، سریال سلام بمبئی، سریال دادزن، سریال خون خورده، سریال هفت، سریال سودا، سریال مریخی‌ها، دانلود رایگان سریال خاتون، سریال اسپینجر، سریال مترجم، سریال نیسان آبی، سریال سرگشتگی، سریال جسدهای شیشه ای، سریال گیسو، سریال دراکولا، دانلود سریال زخم کاری، دانلود سریال شاخ آفریقا، سریال حرفه ای، سریال کافر، سریال ماساژور، سریال میدان سرخ، سریال جیران، سریال قبله عالم، سریال آهوی من مارال، سریال نوبت لیلی، دانلود سریال یاغی، دانلود سریال آکتور، سریال جزیره در رخشاره دسترسی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا