عمومیکسب و کار ایرانیان

فیلم و سریال هایی خفن با موضوع سرقت

مخاطب همیشه عاشق به چالش کشیدن خود است و دوست دارد در روند داستان غافلگیر شود و دیگر چی بهتر از این که پای داستان هایی با موضوع سرقت وسط باشد داستان هایی پر از آدرنالین که به شما اجازه تکون خوردن پای فیلم یا سریال را نمی دهد. همونطور که فیلم و سریال هایی با این موضوع باعث میشود برای دیدن هر چه زودتر آن ها مشتاق شوید ما هم برای معرفی کردن فیلم و سریال هایی با این موضوع برای شما مخاطبان عزیز بی صبرانه مشتاقیم که در ادامه پست به آن بپردازیم.

حالا مرا میبینی Now You See Me

فیلمی در ژانر هیجانی و سرقتی که نسخه اول آن در سال 2013 به کارگردانی لویی لتریر اکران شد. این فیلم موقع پخش توانست کلی از دوست داران فیلم و سریال را غافلگیر کند و با سبکی و داستانی جدید و متفاوت مخاطب را مجذوب خود کند. استقبال و نکته نظرات مثبت به گونه ای بود که سازندگان را مجاب کرد نسخه دوم فیلم را به کارگردانی جان ام. چو در سال 2016 به نمایش بیاورند. داستان در خلاصه فیلم حالا مرا میبینی آمده است که یک مامور اف بی آی و یک کاراگاه پلیس بین الملل رد یک تیم شعبده باز را می گیرند. تیمی که در یکی از اجراهایشان به یک بانک دستبرد می زنند.

اوشن Ocean’s

از پرطرفدارترین سری فیلم های با موضوع سرقت میشود به مجموعه فیلم های اوشن اشاره کرد. فیلم هایی پر از ستاره که جدا از داستانی هیجانی و زیبا خود بازیگران آن میتواند دلیلی برا دیدن فیلم باشد. نسخه اول فیلم اوشن با نام 11 یار اوشن در سال 2001 ، نسخه دوم با نام 12 یار اوشن در سال 2004 و نسخه سوم با نام 13 یار اوشن در سال 2007 منتشر شد. از ستارگان این مجموعه فیلم می شود به جرج کلونی ، برد پیت ، مت دیمون ، آل پاچینو ، اندی گارسیا ، کیسی افلک ، کاترین زیتا جونز ، بروس ویلیس اشاره کرد. داستان فیلم درباره اوشن یک دزد حرفه ای و سارق سابقه دار است. بعد از مدتی که از زندان نیوجرسی آزاد می شود در پی دستبرد زدن به سه کازیون در لس آنجلس می شود.

خانه کاغذی Money Heist

معروف ترین و محبوب ترین سریال با موضوع سرقت می باشد که بعد از اعلام فصل پایانی آن موجب ناراحتی گسترده میان طرفداران آن شد. نام اصلی سریال La Casa De Papel به معنای خانه کاغذی می باشد اما پخش کننده جهانی سریالی برای راحتی تلفظ نام Money Heist به معنای سرقت پول را انتخاب کرد. سریال خانه کاغذی دو گروه سرقت آماده را به رهبری پروفسور (آلوارو مورته)، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به نمایش درمی آورد. از ویژگی های جالب این سریال این است که داستان سریال از قبل آماده نیست و نویسندگان منتظر پخش سریال میمانند و بر اساس واکنش مخاطبان ادامه سریال را می نویسند.

سریع و خشن Fast & Furious

یکی از جذاب ترین سری فیلم های اکشن و سرقتی سریع و خشن می باشد که تاکنون 9 سری از آن ساخته شده است و توانسته است طرفداران پروپاقرصی را با تعقیب و گریزهای خاص خود بدست آورد. اولین قسمت فیلم سریع و خشن در سال 2001 با کارگردانی راب کوهن منتشر شد و جدیدترین نسخه آن نیز در سال 2021 با نام F9 با کارگردانی جاستین لین منتشر شد.

از اتفاقات تلخ مربوط به این مجموعه فیلم می شود به مرگ بازیگر اصلی آن پل واکر اشاره کرد وی هنگام بازگشت از مراسم خیریه مربوط به قربانیان طوفان هایان به علت سرعت زیاد و برخورد با تیر چراغ برق ماشین منفجر می شود و وی و دوستش در آتش میسوزند. از بازیگرانی مطرحی که در این مجموعه فیلم به ایفای نقش پرداخته اند میشود به پل واکر، وین دیزل ، جان سینا ، جیسون استاتهام ، دوئین جانسون ، شارلیز ترون ، میشل رودریگز اشاره کرد.

دکمه بازگشت به بالا