عمومیکسب و کار ایرانیان

سریال های جدید ایرانی ۲۰۲۳

تماشای فیلم و سریال، یکی از سرگرمیهای فوق العاده‌ای هست که میشه در هر ساعت از شبانه روز به اون پرداخت و ساعات خوشی رو در کنار خانواده گذروند!

در سالهای اخیر، شبکه نمایش خانگی ایران سریالهای فوق العاده جذابی رو تهیه و تولید کرده که تقریبا تونسته نظر مخاطبان رو به خودش جلب کنه و بسیاری از افراد تماشای این سریالها رو در اولویت قرار میدن و تقریبا تمام این سریالهای ایرانی با استقبال خیلی خوبی مواجه شدند.برای دانلود آهنگ شاد کلیک کنید.

اگر شما نیز به دیدن فیلم و سریال علاقه مند هستید و تمایل دارید با بهترین و پر بیننده ترین سریالهای ایرانی آشنا بشید، حتما در ادامه با متا راز همراه باشید و با بهترین سریال های ایرانی جدید بیشتر آشنا شوید و دیدن این سریالهای جذاب رو در لیست کارهای مورد علاقه خود قرار بدید!

سریال جدید رهایم کن

رهایم کن با موضوع اجتماعی درام، محصول ایرانی نمایش خانگی سال ۱۴۰۱ است.

شهرام شاه‌حسینی بعد از ساخت اولین سریال نمایش خانگی به نام می‌خواهم زنده بمانم حالا دوباره با تیمی قوی و کلی بازیگر و داستانی جذاب قبل انقلاب را روایت می کند.

رهایم کن داستان خانواده ای را روایت می کند که رابطه آنها بر اثر تصادف تغییر می کند و سرنوشت آنها را در مسیر دیگری قرار می دهد. سریال دربارهٔ دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلدادهٔ پرستار بچه‌اش، مارال (هدی زین‌العابدین) است.برای دانلود آهنگ لری کلیک کنید.

سریال سیاه چاله

سریال سیاه چاله داستان یک مرد ۶۰ ساله به نام جمشید را بازگو می کند که در کهنسالی دچار بیکاری و اجاره نشینی شده است. در این وضعیت است که جمشید مجبور می شود به خانه پدری خود که یک ملک قدیمی در خارج از شهر است، برود و به همین واسطه است که از ماجرایی مطلع می شود که تصور می کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید ولی اقدام او هم خودش و هم این که همه اعضای خانواده را وارد چاله ای بزرگ تر می کند.

سریال ایرانی جدید سرگیجه

 سریالی درام و رازآلود

سریال سرگیجه یک داستان درام و جنایی می باشد.  خلاصه داستان: پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی

سریال آکتور

سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آنها

در لیست بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰، نام سریال آن‌ها می‌درخشد و دلیل آن ژانر نویی است که در این فیلم استفاده شده. البته در صنعت سینما و سریال سازی جهان سال‌های سال فیلم و سریال‌های ترسناک پخش شده اند.

ولی این‌بار شاید برای اولین بار در صنعت سریال‌سازی ایران شاید اثر دیدنی آن‌ها یکی از سریالهای نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ بودیم.

این سریال  درباره خرافات و رسوم جا افتاده در ایران و سایر کشورهاست. هر قسمت از این اثر درباره یک داستان مجزا و تاریک است. نمی‌توان گفت این سریال بسیار ترسناک است اما حداقل یک سر و گردن از سریال های خانگی و تلوزیونی دیگر جلوتر است.

بهترین سریال های خارجی از نظر imdb

سریال می خواهم زنده بمانم

«می خواهم زنده بمانم»، سریالی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است. قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه ۶۰ … ، سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد.برای دانلود آهنگ کردی کلیک کنید.

سریال زخم کاری

از برترین آثار لیست سریال های ایرانی خانگی ۱۴۰۰ باید به سریال «زخم کاری» اشاره کرد.

پخش این اثر از  سریالهای شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ شروع شد. زخم کاری از سریالهای شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ توانست در همان قسمت اول مخاطبین زیادی را با خود همراه کند.

فردی به نام مالکی مدیر موفق یک شرکت بزرگ است. اداره این شرکت به عهده ابراهیم ریزآبادی خواهد بود.

ریزآبادی مامور می‌شود تا برای امضای قرارداد مهم نفتی به نروژ برود. بعد از عقد قرارداد برای واریز پول که چندین میلیون دلار است مشکلاتی ایجاد می‌شود. و این تازه آغاز ماجراست…

معرفی بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ جهان

سریال خاتون

یکی از  پربیننده ترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ سریال پرطرفدار «خاتون» است.

این سریال ایرانی از همان قسمت اول توانست مخاطبین زیادی را با خود همراه کند. درام تاریخی عاشقانه خاتون به زندگی زنی با همین اسم در دهه ۲۰ کشورمان می‌پردازد.

زنی شجاع و جسور که برای زندگی ایده‌آل خود می‌جنگد اما گاهی اوقات حوادث او را از مسیر دلخواهش دور می‌کند.

فصل اول سریال خاتون یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰، طی ۸ قسمت در نیم فصل اول و ۲۳ قسمت در نیم فصل دوم بود. این سریال از آن دسته آثاری بود که پایان آن برای برخی از مخاطبان بسیار شوکه کننده به نظر می‌آمد.

سریال قورباغه یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید

قورباغه اولین سریال هومن سیدی و از برترین سریال های شبکه خانگی ۹۹ است که در ژانر جنایی معمایی و در ۱۵ قسمت از پلتفرم نماوا پخش شده است.

داستان این سریال درباره سه دوست است که برای دزدی به ویلای یکی از همکلاسی‌های دوران کودکیشان می‌روند، اما نقشه آنها آنطور که انتظار داشتند پیش نمی‌رود. این مجموعه از برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی قرار بود در نتفلیکس نیز پخش شود، اما مذاکرات سازندگان به نتیجه نرسید.

لیست بهترین سریال های نتفلیکس

سریال یاغی

مجموعه یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد.

سریال جزیره

از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ که به تازگی پخش آن آغاز شده باید به سریال «جزیره» اشاره کرد. این سریال پربازیگر در کیش فیلمبرداری شد و با بازی «امیر مقاره» یکی از خوانندگان مطرح کشورمان پرطرفدار به‌شمار می‌آید. جزیره از پلتفرم فیلیمو پخش و جز پرفروش ترین ها در ژانر خود محسوب شد.

سریال نمایش خانگی عاشقانه ۱۴۰۰ جزیره داستان زندگی خانواده‌ای ثروتمند با روابط پیچیده را روایت می‌کند که برای ساخت و ساز وارد کیش شده‌اند. روابط این آدم‌ها آن طور که نشان می‌دهند گرم و صمیمی نیست و دست‌های پشت پرده ممکن است حوادث زیادی را رقم بزند.

سریال نیسان آبی

پلتفرم فیلیمو بار دیگر پخش یکی از محبوب ترین سریال خانگی ایرانی ۱۴۰۰ را برعهده گرفت. سریال کمدی «نیسان آبی» تازه ترین سریال خانگی منوچهر هادی است.

او که با پخش سریال «دل» و «گیسو» مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت این بار یک سریال با ژانر کمدی را کارگردانی می‌کند. زوج حسین یاری و مهران غفوریان در این سریال باعث شده‌اند تا مخاطبین از کیفیت و داستان آن تا حد زیادی راضی باشند.

نیسان آبی از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ داستان زندگی دو دوست صمیمی را از کودکی تا اکنون که هرکدام صاحب خانواده هستند بازگو می‌کند.

یکی از این دو رفیق به نیسان آبی خود علاقه زیادی داشته و برای حفظ آن دردسرهای زیادی را تحمل می‌کند. رضا و جمشید که وضع مالی خوبی ندارند به‌طور اتفاقی با فردی آشنا می‌شوند که زندگی آنها را متحول خواهد کرد.

معرفی بهترین فیلم های IMDB با بالاترین نمرات

سریال قبله عالم

«قبله عالم» یک سریال ایرانی پخش خانگی محصول سال ۱۴۰۰ بود.

این سریال در زمان پخش خود با ممیزی های زیادی روبه رو شد تا جاییکه مخاطبین و اکثر بازیگران آن به شدت اعتراض کردند. قبله عالم  از سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی ۱۴۰۰ به موضوع زندگی ناصرالدین شاه پرداخته و اگر بدشانس نبود میتوانست از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ محسوب شود.

این سریال در چند نوبت توقیف شد و پس از مذاکرات زیادی نهایتا با پخش ۷ قسمت فیلیمو از توقف کامل آن خبر داد.

داستان سریال قبله عالم زندگی ناصرالدین شاه و مادرش را به زبان طنز بازگو می‌کند. صدراعظم جدید ناصرالدین شاه در صدد پیدا کردن یک بدل برای شاه ایران است تا جان او را از خطرات احتمالی حفظ کند. اما به دلیل برخی از اتفاقات ناصرالدین شاه و خانواده‌اش به ایران در سال ۱۴۰۰ می‌آیند.

سریال جیران

از سریالهای شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ که در سال ۱۴۰۱ دار شده، ساخته حسن فتحی جیران است. حسن فتحی پس از تجربه‌های موفقی چون «شب دهم»، «مدار صفر درجه» و مخصوصا «شهرزاد» این بار هم با یک سریال تاریخی به نمایش خانگی خواهد آمد.

داستان سریال درباره جیران (با بازی پریناز ایزدیار) یکی از دخترانی است که به تازگی به جمع درباریان ناصرالدین شاه قاجار وارد شده و شاه ایران عاشق او می‌شود.

بهرام رادان در این سریال نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی می‌کند. این فرصتی خاص و ویژه برای اوست تا توانمندی‌های خود را برای بازی در چنین نقش تاریخی نشان دهد. مریلا زارعی هم نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه را ایفا ‌می‌کند.

سریال بی گناه

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد.

بهترین سریال های ایرانی جدید |سریال ایرانی هیجانی

در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ساخت ایران ۳

این اثر از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است که به اتمام رسید. ساخت ایران دنباله دو قسمت پیشین خود است.

داستان این اثر از سریالهای نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ درباره غلام و مرتضی است که می‌خواهند پول شرط بندی را از ابی پس بگیرند.

آن می‌فهمند که ابی راهی ترکیه شده است پس تصمیم می‌گیرند به دنبال او تا ترکیه بروند.

سریال جادوگر

قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو، طی ماجراهایی درمی یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند. با اینکه پلیس آنها را شناسائی کرده اما آنها بخاطر طمع دست از رمالی نمی کشند و با کلاهبرداری می توانند به مال و منالی برسند که

سریال جادوگر به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

در این سریال احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

رئالیتی شو سریالی جوکر یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است.

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند.

سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است.

این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و ریلیتی شو می‌باشد.

سریال خوب، بد، جلف

«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است.

بازیگران مطرحی همچون «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی»، «حامد کمیلی»، «فرهاد آئیش»، «امیرمهدی ژوله» و «گوهر خیراندیش» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها می باشد.

لیست بهترین فیلم های تاریخی جهان/ ۲۱ فیلم پرهزینه و جذاب تاریخی

سریال آقازاده

سریال «آقازاده» (اقازاده) به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، نویسندگی و تهیه کنندگی «حامد عنقا» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد.

در این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد که در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد.

سریال گلشیفته

یکی بهترین سریال های ایرانی جدید گلشیفته میباشد ،گلشیفته سریالی پرطرفدار و کمدی به کارگردانی بهروز شعیبی بود که به خوبی دیده شد‌.

این سریال تنها یک فصل داشت و طی ۱۶ قسمت پخش شد. داستان این سریال نمایش خانگی به مشکلات چهار زن به نام‌های گلی، راحله، مژگان و سعیده می‌پردازد. آنها باید راه خود را در جامعه پیدا کنند و به استقلال برسند.

سریال ممنوعه

سریال ممنوعه یکی دیگر از سریال‌های معروف شبکه نمایش خانگی بود که طی ۲ فصل و ۲۶ قسمت پخش شد. قسمت‌هایی از این سریال در تهران و قسمت‌هایی دیگر در شمال کشور فیلمبرداری شدند. ممنوعه به معنای واقعی در زمان تولید خود هنجارشکنی کرد و برخی ممنوعیت‌ها را کنار گذاشت

داستان این سریال درباره یک زوج به نام‌های برکه و سامی است که به یکدیگر علاقه دارند. سامی گذشته پر از چالشی داشته و حال پدر او به این ازدواج رضایت نمی‌دهد و تمام تلاش خود را می‌کند تا ازدواج این زوج اتفاق نیافتد.

سریال مانکن

سریال مانکن یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی ۹۸ بود که در ۲۶ قسمت پخش شد.

داستان این سریال درام اجتماعی درباره رابطه عاشقانه زوجی به نام‌های کاوه و همتا است که مشکلاتی موجب جدایی آنها می‌شود. مریلا زارعی برای بازی در سریال مانکن در بیستمین دوره جشن حافظ برنده جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

این مجموعه در زمان پخشش تبدیل به پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی شده بود.

سریال هم گناه

یکی دیگر از سریال‌های شبکه نمایش خانگی پرطرفدار هم‌گناه بود که به خوبی دیده شد.

این سریال راجع به خانواده‌ای آبرومند و قدیمی به نام صبوری است. اعضای این خانواده شامل سه برادر و یک خواهر هستند.

فقط یک برادر در این خانواده افسر آگاهی است و بقییه در شرکت متعلق به خانواده کار می‌کنند. ورود یک جوان به خانواده صبوری زندگی آنان را دستخوش تغییراتی بزرگ می‌کند.

سریال ملکه گدایان یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید

ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی است. سهیلی‌زاده پس از تجربه نسبتا موفق مانکن در شبکه نمایش خانگی، یک ملودرام دیگر را برای پخش از این مدیوم آماده کرد. در خلاصه داستان ملکه گدایان که ستارگان بزرگی در آن حضور دارند آمده است: «امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه… هیچکس از سرنوشت خبر نداره… حتی شما…».

فصل یک «ملکه گدایان» در ۱۹ قسمت با موفقیت زیادی به پایان رسید. سهیلی‌زاده که تا کنون سریالهای موفقی برای تلویزیون ساخته است این بار هم به موضوع تکدی‌گری پرداخت. او همیشه دغدغه کودکان کار داشت. پیشتر از او سریال «آوای باران» را با این موضوع در تلویزیون دیده بودیم.

 

دکمه بازگشت به بالا