ورزشی

غیبت ستاره منچستریونایتد در دیدار حیثیتی برابر لیورپول – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس شامگاه یک شنبه از ساعت ۲۰ تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه «آنفیلد» میزبان منچستریونایتد خواهد بود.

تیم منچستریونایتد که این روزها در حال سپری کردن بحران بزرگی است و نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است در دیدار امشب برابر شاگردان «یوگن کلوپ» ستاره خط میانی خود «برونو فرناندز» را به دلیل ۵ اخطاره شدن در اختیار نخواهد داشت و «اریک تن هاخ» نمی‌تواند از او در این مسابقه حساس استفاده کند.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا و حتی عدم راهیابی به مسابقات لیگ اروپا و کسب نتایج ضعیف باعث شده است انتقادات از عملکرد شیاطین سرخ افزایش پیدا کند. آنها در آخرین دیدار خود برابر لیورپول در فصل گذشته با نتیجه عجیب ۷ بر صفر شکست خوردند و دیدار امشب برای آنها یک جدال حیثیتی خواهد بود اما غیبت مهمترین بازیکن تیم در کنار این نتایج ضعیف ممکن است منجر به کسب یک نتیجه تحقیرآمیز دیگر برای آنها در مسابقه امشب باشد.

تیم لیورپول با ۳۷ امتیاز در صدر جدول لیگ جزیره قرار دارد و منچستریونایتد هم با کسب ۲۷ امتیاز هفتم است.

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا