ورزشی

مورایس: بهترین گزینه برای هدایت بنفیکا هستم

ژوزه مورایس اعتراف کرد که می خواهد مربی بنفیکا شود. سرمربی فعلی سپاهان معتقد است بهترین نامزد برای هدایت این تیم است.

به گزارش روابط عمومی و به نقل از آبولا،  سرمربی کنونی سپاهان در گفت‌وگو با روزنامه پرتغالی با ابراز تمایل به سرمربیگری بنفیکا، معتقد است که بهترین نامزد برای هدایت این تیم پرتغالی است. 

ژوزه مورایس درباره حضور در بنفیکا گفت:  من معتقدم که بنفیکا می تواند از تجربه ای که من به دست آوردم استفاده کند. من می توانم همان چیزی را که ژوزه مورینیو به پورتو داد، به بنفیکا بدهم. با نگاهی به دانش و تجربیاتم، فکر نمی‌کنم مربی دیگری به جز من در پرتغال وجود داشته باشد که ظرفیت بیشتری برای مربیگری بنفیکا داشته باشد. من بنفیکا را تقریباً مثل کف دستم می شناسم. من فرهنگ بنفیکا را می شناسم چون ۱۰ سال مربی جوانان بودم و می دانم بهره بردن از آکادمی چگونه است. من می دانم  ارزش های باشگاه چیست. من شک ندارم که توانایی مربیگری بنفیکا را دارم. این مسئله برای من و بنفیکا یک فرصت است.

خوزه مورایس ۵۸ ساله هم اکنون در سپاهان حضور دارد. او همچنین در آلمان، سوئد، اردن، عربستان سعودی، تونس، یمن، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، یونان، اوکراین و کره جنوبی کار کرده است.

او در پایان گفت: هدف بزرگ من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی یک باشگاه در پرتغال است و زمانی که این فرصت به دستم برسد، احساس می کنم که شرایط انجام آن را دارم و می توانم این کار را انجام دهم.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از سبک نوشتاری زیبا و توصیفات جذاب، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌های مفصل و زنده از رویدادها و مسابقات ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در به اشتراک گذاری احساسات و لحظات برجسته ورزش با شما دوستان ورزشی قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای هیجان انگیز ورزشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا