علمی و پزشکی

کارت واکسن در سینماهای مردمی فجر چک می‌شود؟

به گفته معاون فنی مرکز حفاظت محیط زیست و کار وزارت بهداشت بلیت جشنواره فجر فقط به افراد واکسینه شده فروخته می شود اما سینماگران می گویند بلیت جشنواره فجر بدون درخواست کارت واکسن فروخته می شود. این یک مسئله است و هنوز دستورالعملی در مورد نحوه ورود تماشاگران به سینماها وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی، پیش فروش بلیت های چهلمین جشنواره فیلم فجر از صبح امروز پنجم دی ماه آغاز شد و حدود هفت ساعت بعد بخش قابل توجهی از بلیت های 22 فیلم بخش مسابقه این جشنواره (سودا سیمرگ) آغاز شد. ) منتشر شد. “) فروخته شد. در این مدت، فیلم‌هایی که تبلیغات بهتری داشتند، بیشتر از فیلم‌های پرمخاطب مورد توجه قرار گرفتند و برخی از سینماهای پرطرفدار خیلی سریع‌تر بلیت‌فروشی می‌کردند، اما لغو سری بلیت‌فروشی باعث شد که برخی از فیلم‌ها و سالن‌های سینما مخاطبان نسبتا کمی داشته باشند. .. ماجرای دیگری که برخی از مخاطبان روابط عمومی نقل می کنند طولانی شدن روند خرید تعدادی از فیلم ها به صورت جداگانه به دلیل کندی اینترنت است.

همچنین وزارت بهداشت باید به فروش بلیت افراد دارای کارت واکسن و لزوم اتصال زیرساخت فروش بلیت به سامانه «ایران من» توجه ویژه داشته باشد و وزارت بهداشت همچنان در حال تبادل دستورالعمل در این زمینه است. اقدامات لازم برای اتصال به این سامانه ملی و بررسی وضعیت واکسیناسیون افرادی که بلیت تهیه کرده‌اند، باید ستاد جشنواره نحوه برگزاری آن را مشخص کند. تماشاگران در سینماهای عمومی حضور خواهند داشت.

در همین رابطه سعید هانی، مدیر پردیس سینمایی صبا مال به روابط عمومی گفت: صدور کارت واکسن برای فروش بلیت ارائه نشده است، اما تنها دو سوم ظرفیت سالن های عمومی و پروتکل ها حفظ می شود، اما برای مخاطب ما هنوز کارت واکسن دریافت نکرده ایم. البته بلیت فروشی رو به اتمام است و در صورت اقدام، وزارت بهداشت می تواند نمایندگانی را در ایام جشنواره برای بررسی ورود افراد واکسینه شده به سینماها با همکاری دست اندرکاران جشنواره و سینماداران اعزام کند.

وی درباره بلیت فروشی فیلم های جشنواره نیز اظهار کرد: بعد از این چند ساعت، بلیت برخی از آثار تقریبا به طور کامل فروخته شده است و به طور کلی تقریباً همه آنها به جز چند مورد کم فروشی فروخته شده است. فیلم های. سایر فیلم ها فروش بالا و متوسطی داشتند.

هانی در مورد حذف بلیت فروشی نیز به صورت مخفیانه گفت: در واقع فروش سریال بیشتر به نفع سینماست، در حالی که فروش انفرادی بیشتر برای مخاطب محترم است، بنابراین نیازی به خرید بلیت فیلمی که دوست ندارد نیست. ، اما با توجه به مشکلات احتمالی، ممکن است در هنگام خرید چندین بلیط جداگانه داشته باشید و توصیه می شود در این زمینه اقدامات احتیاطی انجام دهید.

وی افزود: جدای از آن اگر فرصت های ویژه ای برای فیلم های با مخاطب فراهم شود، فرصت های خوبی وجود دارد. به نظر من برای حمایت از برخی سینماها، حذف اکران ویژه از سینماهای موجود مناسب نیست. نمایش فیلم ها

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا