اقتصادی

شناسایی مدیران موفق در جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی

شناسایی مدیران موفق در جشنواره مدافعان اقتصاد عمومی

جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی در راستای شناسایی و الگوبرداری از مدیران موفق اقتصادی برگزار می شود.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، مشارکت مردم در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد یکی از اصول انقلاب اسلامی ایران است، مشارکت اقتصادی به معنای حضور و همکاری مردم به منظور تولید پس انداز و سرمایه گذاری هرچه بیشتر، توزیع مناسب و عادلانه تر، و استفاده بهینه از منابع طبیعی کالاهای لازم برای زندگی و اقتصاد در استفاده از منابع کمیاب است. بنابراین یکی از مشکلات اقتصادی کشور مشارکت مردم در اقتصاد و اقتصاد است.

جشنواره مردمی مدافعان اقتصاد به منظور شناخت و الگوبرداری از مدیران موفق اقتصادی به منظور دیدار با مدیران کشور متحول که با حمایت از تولید داخلی و رفع موانع به گشایش بازارهای اقتصادی کمک کرده و الگو هستند برگزار می شود. برای سایر مدیران اقتصادی که به دنبال ردومی تر کردن ایکستون استید، ایکھیں هستند.

هدف از طراحی و اجرای جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی تقویت این درک است که مدیران اقتصادی سالم و موثری نیز وجود دارند که در استفاده از ظرفیت های مردمی در اقتصاد و تحول نقش داشته اند. همچنین ویژگی‌های مدل‌های مدیریتی مناسب در حوزه اقتصاد برجسته شود و در بلندمدت تقاضای چنین مدل‌هایی را در مدیران اقتصادی تلقین کند تا این مطالبه به ارزشی جمعی و شاید حتی نهادی از مردم تبدیل شود. در مسیر سرنوشت برگزیدگان برای مدیران شایسته دیگری که شاید در فضای متلاطم مدیریتی کم انگیزه شده اند، امید بیافرینیم و قطب نمائی برای حرکت دیگران در مسیر درست ایجاد کنیم و مسئولان کمک کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره دائمی مدافعان اقتصاد مردمی، پس از افتتاحیه که در تاریخ 9 تیر 1401 با هدف ارائه نمونه هایی از مدیران موفق در عرصه مردم ساز اقتصاد برگزار شد. رویداد اصلی این جشنواره ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در بهمن ماه است که در دست اقدام است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا