علمی و پزشکی

۳ راه‌ دسترسی بیماران به نسخ الکترونیک/ مطالبه بیمه سلامت از بیمه‌های تکمیلی

بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت با اشاره به ورود بیمه‌های تکمیلی به‌نویس الکترونیکی، گفت: مطالب ما این است که نسخه‌های بیمه پایه و تکمیلی نیز ارائه می‌شوند و بیمه می‌شوند و در مبدا خدمات دریافت می‌کنند، پرداخت نکند و نیاز به ایران ندارند. دریافت بیمه‌های تکمیلی مراجعه کند.

دکتر مهدی رضایی در گفت‌وگو با روابط عمومی، چالش د خسوص موجود در زمینه نسیه نویسی الکترونیک، گ،فت: نسخه نویسی الکترونیک از دی ماه ۱۴۰۰ در پروژه‌های دولتی و اختصاصی استقرار یافته‌ها و افزایش سامانه‌ها با مطالبات و درخواست‌های ارائه‌دهنده‌ها و دریافت خدمات تغییر و اصلاحات هستند و می‌توانند هر روز بهتر از قبل انجام دهند.

وی افزود: برخی از برنامه‌نویس‌های مهم همچنان در دستور کار هستند و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌اند که برخی از آنها می‌توانند به عدم یکپارچه‌سازی سرویس‌های نسخه‌های سازمان‌های بیمه‌گر اشاره کنند که می‌توانند سلامت وزارت بهداشت را به موضوع ورود پیدا کنند و طی چند هفته آینده انشاءالله خبرهای آینده را نشان دهند. خوبی در این زمینه بشنویم. وزارت بهایه اسستمیمدای خوبی گرفاند بیمهگمانها بیمه و ارائه ده بدرگماه دممتبدرگماه دهنیمهر وجود ندارد. آیا ما در این دنیا به خاطر خیر هستیم یا به خاطر خیر دنیا؟ شکرتکهایی که بخش سوسی آورده‌اند یکسان سازی سامانه‌ها را به نوعی می‌کنند و یکجا یماد بیمه.

شخصیت: این وضعیت هنر است.

برای مشاهده باید جاوا اسکریپت را فعال کنید.

و ذکر این نکته ضروری است که اصلاً اینطور نیست. در این زمینه کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. به یک سامانه خدماتی در سطح وزارت بهداشت در حال ثبت اطلاعات در نسخه الکترونیکی یا در بخش‌های سیستم‌های بیمارستانی بیمارستان‌های بیمارستانی یا HIS ها ثبت اطلاعات را می‌دهند اما هیچ کدام از اینها به عنوان مثال مرتبط و پرونده واحد الکترونیکی بیماران نیستند. چاره ای جز خدمت به مریض یا مریض نیست. هنوز پرونده الکترونیک سلامت به طور کامل شکل نگرفته است و این هم جزو تکالیفی است که در قانون بودجه ۱۴۰۱ به آن اشاره شده است و همیشه هم وزیر بهداشت برای این برنامه ملی فردی را منصوب کرده است. ان‌شاءلله که امسال شاهد تحقق کامل پرونده الکترونیک باشیم تا حلقه خدمات الکترونیک در حوزه سلامت کامل

وی به موضوع اسلاح سامانه‌ها و کاربر پسند شدن آنها اشاره کرد و گفت: این مرحله پایان روز است، اما مرحله بعدی پایان است و مرحله بعدی پایان روز است.

مطالبه بیمه سلامت از بیمه‌های تکمیلی

رایج ترین نوع فست فود رایج ترین نوع فست فود است: بهترین فست فود. در روزهای اول شاهد عدم هماهنگی بین بیمه‌های پایه و تکمیلی بودیم که با وجود نسخه‌نویسی الکترونیکی در بیمه، می‌شد اما بیمه پایه‌های تکمیلی هنوز نسخه کاغذی از بیمار می‌کردند. درحال حاضر دسترسی به بیمه‌های تکمیلی به بیمه‌های پایه ثابت است و می‌توان آنقدر که بیمه‌هایی مانند آتیه‌سازان دیگر از بیماران نسخه غیرقابل‌خواهند هستند. این یک هدیه عالی برای همه ماست. ما این بوده است که بیمه پایه و تکمیلی مشابه ارائه می شود و بیمه شده وجهی در مبدا دریافت خدمت، نکند و به این پرداخت خدمات بیمه پایه و تکمیلی توامان انجام شود و بیمار نباید برای دریافت بیمه‌های تکمیلی دریافت کند اما هنوز این خواسته ما محقق نشده است.

چگونه نسخه الکترونیک خود را روئیت کند؟

شما باید بدانید که چگونه به خودتان درسی بیاموزید بدون اینکه خودتان یاد بگیرید چگونه آن را انجام دهید. اولاً خود بیمه شده می‌تواند به سامانه غیرحضوری خدمات شهروندی مراجعه کند و خود را ببیند و این در واقع یک پرونده الکترونیکی است که می‌تواند هر درمانی را در آن مشاهده کند. راه دوم این است که نسخه‌های پزشک را پرینت می‌کند و در اختیار بیمار قرار می‌دهد و روش سوم هم این است که نسخه‌ای که در داروخانه انجام می‌شود، داروخانه نسخه بیمار را در اختیار او قرار می‌دهد. دو راه برای انجام این کار وجود دارد و این روش اختیاری است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا