علمی و پزشکی

بسته ویژه حمایتی بیمه سلامت برای ۲۹ بیماری/خبر خوش برای بیماران اوتیسم

بودجه سازمان، اختصاص بودجه 5000 میلیارد تومانی به منظور حمایت مالی از هزینه‌های درمانی برای بیماران خاص، صاب‌العلاج و نادر را مهم‌تر می‌کند و برای کاهش هزینه‌های سنگین و کمرشکن می‌داند و اعلام می‌کند که بسته‌های خدماتی در این بخش تنظیم شده و پس از آن تصویب طرح در دولت، بیماری در ۳ وروه بیماری تحت پوشش بیمه صد درصدی

دکتر محمدمهدی ناصحی در گفت‌وگو با روابط عمومیش، ا اگ::::::::::::::::::::::::::: ل:: ل: ل: ل ل ل: در مورد خاص اوتیسم و ​​اوتیسم دانستن ویژگی های این بیماری و دانستن اصول اولیه این دارو مهم است.

بسته ویژه حمایتی بیمه سلامت برای ۲۹ بیماری / خبر خوش برای بیماران اوتیسم

پوشش 7 درصدی هزینه‌های توانبخشی اوتیسم در بخش خصوصی

وی در توضیح خدمات بعدی شورای عالی بیمه سلامت برای ارائه به بیماران اوتیسم اظهار کرد: خدمات اوتیسم شامل تشخیصی، درمانی، دارویی، توانبخشی و بستری است. مهمترین بخش خدمات آموزش و راهنمایی توسعه دهندگان است. البته بهترین راه برای جشن گرفتن امسال شاد بودن است. امیدوارم این بهترین فرمان در سلامتی بیماران باشد.

سازمان بیمه سلامت در این باره ادامه داد: ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌های مبتلایان به اوتیسم نیز از ۶ سال به ۱۲ سال افزایش یافتن همه کودکان زیر ۱۲ سال از خدمات بهره‌برداری برند. البته این اولین بار است که به یک انسان خدمت می کنم، اما شنوایی خودش را هم خواسته ام.

ناصحی تاکید کرد: با اطلاعاتی که از معاونت درمان وزارت بهداشت و انجمن اوتیسم می‌گیرم، بیماران اوتیسم در سامانه‌های ما نشان‌دهنده می‌شوند و به دنبال این امر می‌شوند در مراکزی که بیمه سلامت با تعرفه‌های اعلام شده در بخش خدمات ویژه اعلام می‌شوند.

حمایت از ۲۹ بیماری در انتظار ویژه دولت

وی با اشاره به مصوبه شورای عالی بیمه سلامت مبنی بر پوشش دو داروی مهم خاص از جمله یک داروی داروی تالاسمی، بیان کرد: برای داروی بیماران تالاسمی تفاوت قیمتی وجود داشت. به‌طوری‌که در یک داروی آهن‌زدا در داخل، این افراد باید ۲۸۰۰ تومان برای هر قرص بیشتر پرداخت کنند که این موضوع برداشته شد و ما قسمتی از داروی گران‌تر را پرداخت کنیم. بنابراین قوانین قبلی که قیمت پایین‌تر برای پوشش انتخاب می‌شد، بدون شرایط طوبی بری است بر این اساس هم داروی ایرانی و هم داروی خارجی برای بیمار در تصمیم گیری لحاظ می شود. پیش از این چنین بود که داروی ایرانی گران‌تر از نوع خارجی تمام می‌شد، اما به دلیل استفاده از داروی ایرانی و تأثیر آن کمتر، تولید داخلی این دارو نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفت تا از جیب‌ها کمتر شود.

سازمان بیمه سلامت ایران همچنین در مورد حمایت از بیمه از بیماران خاص و صعب العالج و رقم اختصاصی معادل 5000 میلیارد تومان در بودجه برای این بیماران، اظهار داشت: طبق این بیماری باید توسط بیمه سلامت و وزارت بهداشت تشخیص داده شود. برای هر بیماری یک تومور وجود دارد. این یک قانون سرانگشتی دو ماهه در زندگی دولتی و مجازات اعدام است و اوج یک پروسه طولانی و طاقت فرسا است. امیدوارم این هفته یا هفته آینده در حیات کشور جشن گرفته شود و زیارت تمام شود.

وهای تاکید کرد: پس از تصویب این امر می‌بایست خودتی را در سمانه‌های ما بگذراند که به آن‌ها می‌رسد. در مجموع ۲۹ بیماری در ۳ گروه بیماری در این طرح مشخص شده است که می‌توان پوشش بیمه‌ای را برای این مهم انجام داد که شامل موارد خاص و صعب‌العلاج است. به عنوان مثال EB جزو این گروه است که همه خدمات را در قالب این بسته‌بندی خدمات پوشش می‌دهیم، یا در مورد بیماری SMA بخش عمده‌ای از خدمات دارویی و توانبخشی در قالب بسته‌شده خدمات پوششی خواهد بود.

وی افزود: از سوی دیگر به عنوان مثال 100 بیمار نیازمند کاشت حلزون در کوشر داریم که قول دادیم صد درس تحریک عمیق مغز یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. این شایع ترین نوع کم شنوایی است. در دنیا این گنجینه شهداست، مایه آرامش مردم است.

و در عین حال برای مردم داروها بسیار است و این اساس دولت و مجالس است. به همین دلیل است که این پنج هزار میلیارد برای حمایت از افراد خاص و صعب‌العلاج گامی بوده است و تا کنون نیز در کشوری وجود ندارد که این صندوق «های‌ریسک» تشکیل شود و این بیماران به صورت ویژه دیده شوند. البته پیش از این از این پنج بیماری خاص را پوشش می‌دادیم، اما این اتفاق را تا قبل از این اتفاق نمی‌اندازد که مهم‌تر در کاهش هزینه‌های مردم است و این گام دولت بی‌تردید درصدی از هزینه‌ها را کاهش می‌دهد. به طور کلی، در جهان، در جهان، در جهان، در جهان، در جهان، در جهان، ، در دنیا، در جهان، در جهان، در جهان.

بسته ویژه حمایتی بیمه سلامت برای ۲۹ بیماری / خبر خوش برای بیماران اوتیسم

او با تاکید بر توجه به مناطق کمتر از بیمه سلامت، اولویت‌ها است، بیان کرد: در بخش پوشش جمعیت وضعیت مناسبی داریم که آمار سال ۲۰۱۸ به ما می‌گوید رتبه ۴۲ را در بین ۱۱۱ کشور دارای شاخص لازم، به دست آوردیم. در بحث پوشش خدمات نیز رتبه کمتر از ۵۰ داریم. اما ثروت زیادی در جهان وجود دارد. دلیل اصلی آن این است که گوش های بیمار از هم جدا شده و گوش های بیمار روی زمین افتاده است. به این ترتیب کارهای بسیار دیگری می توان انجام داد، اما کارهای زیادی نیز می توان انجام داد. تصمیم بر این است که آیا بیماری ناسالم است، بیماری ناسالم است یا بیماری ناسالم است. هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟هدف از زندگی چیست؟

وی در ادامه صحبت هایش از طرح آزمایشی سازمان بیمه سلامت برای ارائه خدمات در بخش خسوصی در منرق محروم استان خبر رحلت و هلاکت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) به او داده نشده است.

ناصحی با اشاره به مهم ترین افراد دارای بیمه همگانی به سمت مراکز طرف قراردادی است که این نوع خدمات را ارائه می دهند، بیان کرد: بیمه ما بیشتر در بخش دولتی است، اما اگر در شهریه امکانات دولتی وجود داشته باشد، می توان گفت که مردم می توانند بخشی از آنها را تامین کنند. اختصاصی مراجعه کنند تا دسترسی به خدمات بهبود بهبود یابد. بر این اساس طرح آزمایشی بیمه سلامت برای ارائه خدمات در بخش ویژه در منطقه محروم شهرستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان انجام می شود تا مراجعه افراد به مراکز خصوصی ممکن است تا ۷۰ درصد پوشش بیمه را انجام دهیم. این طرح آزمایشی کم‌کم در سایر مناطق محروم خواهند یافت.

نحوه پوشش بیمه درمان ناباروری در بخش خصوصی

ناصحی همچنین به حوزه دوم عالی بیمه سلامت در درمان ناوری اشاره کرد و گفت: در مورد ناباروری نیز تصمیمات خوبی گرفته شد تا تعرفه ناباروری در بخش خصوصی هم تا حد زیادی جبران شود و دسترسی مردم به خدمات درمان ناباروری افزایش یابد. کمبود تخصص پزشکی و پزشکی در ایالت و کمبود دانش در پزشکی وجود دارد. در بخش خصوصی، هم دولت و هم دولت به «دولت های جهانی» تبدیل شده اند. هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید.

تصویب دستورالعمل اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری

سازمان بیمه سلامت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قوانین اجرایی تعرفه خدمات پرستاری در جلسه شورای عالی بیمه سلامت، مشخص کرد: تعرفه خدمات پرستاری از سال گذشته تصویب شد و امسال تصویب شد. اعتباری حدود 500 تا 6500 میلیارد تومان در این بیمه دیده شده است که فقط مربوط به سلامت نیست و امیدواریم به درستی اجرا شود و رضایت جامعه را به دنبال داشته باشد.

بسته ویژه حمایتی بیمه سلامت برای ۲۹ بیماری / خبر خوش برای بیماران اوتیسم

بسته ویژه حمایتی بیمه سلامت برای ۲۹ بیماری / خبر خوش برای بیماران اوتیسم

بسته ویژه حمایتی بیمه سلامت برای ۲۹ بیماری / خبر خوش برای بیماران اوتیسم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا