علمی و پزشکی

اختلالی که می‌تواند پیش‌زمینه آلزایمر باشد

نتایج یک مطالعه تخصصی نشان می دهد که اکثریت مردم از اعلام اختمالیِ اولیه آلزایمر آگاهانه.

هیچ راهی بهتر از اشتباه کردن برای کمک به یک فرد وجود ندارد.

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می دهد بیش از 80 درصد از افراد آمریکایی با این مشکل آشنا و این افراد هستند که بر اساس آمار ملی این کشور حدود 18 درصد از افراد 60 سال و بالاتر از آن می توانند می شوند و این مشکل می تواند منجر به بیماری آلزایمر شود.

معیوب شخانظتی خفیف، مرحله اولیه از دست دادن حافظه یا سایر شناسایی های شناختی، مانند زابان یا اسرای. علائم این مشکل می تواند به اندازه های جدی باشد که مورد توجه فرد مبتلا و اطرافیان قرار گیرد، اما به اندازه های خفیف باشد که فرد آسیب دیده آسیب خود را در انجام بیشتر فعالیت های روزمره را حفظ کند.

بسیاری از مردم تحت تأثیر این روند قرار می گیرند. تحقیقات انجام شده حدود یک سوم افراد مبتلا به تشخیص خفیف در مدت پنج سال به زوال مازل

بسته به نوع این مشکل، ممکن است در به خاطر سپردن مکالمات، پیگیری مسائل، حفظ رشته افکار خود در طول مکالمه یا تکمیل کارهای روزمره مانند پرداخت صورتحساب مشکل داشته باشد.

برای تشخیص بهتر، تشخیص و درمان اختلال خفیف در ایالات متحده، انجمن آلزایمر این کشور یک نظرسنجی را روی بیش از 2400 bzrgsạl w 801 پزشک مراقبت های اولیه انجام داد. 50 درصد اخطارها در وهله اول داده شد.

اما زمان مرگ چیست، زمان مرگ چیست، زمان مرگ چیست، زمان مرگ چیست، زمان مرگ چیست؟

به گزارش شبکه خبری سی آن، همچنین بررسی ها نشان داده است که در شرایط فعلی اکثریت پزشکان مراقبت های اولیه در تشخیص تشخیص خفیف از روند طبیعی افزایش سن با مشکل هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا