عمومیکسب و کار ایرانیان

با کت و شلوار مجلسی چه کفشی بپوشیم؟

با کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم ؟ چگونه کت و شلوار زنانه را با کفش ست کنیم؟ معمولاً انتخاب اول آقایان برای مراسم های رسمی کت و شلوار است که راحتی آن را با کفش مورد نظر خود ست می کنند. اما این ست در استایل بانوان انعطاف بیشتری دارد که انتخاب را برای آن ها سخت کرده است. امروزه مدل های متنوعی از کت و شلوارهای زنانه در بازار موجود است که خانم ها می توانند از آن ها در استایل رسمی، دانشگاهی یا حتی استایل روزمره خود استفاده کنند. اما سوالی که مطرح می شود اینست که با کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم ؟ انتخاب کفش مناسب پس از خرید به فاکتورهای مختلفی نظیر مدل کت و شلوار و اندازه آن، سلیقه و سبک شخصی و رنگ آن بستگی دارد.

برای انتخاب کفش مناسب کت و شلوار زنانه همچنین باید به مسائلی مانند موقعیت فصلی که در آن قرار دارید و همچنین رویداد یا مراسمی که قرار است در آن شرکت کنید توجه داشته باشید.

نحوه ست کردن کت و شلوار زنانه با کفش

ست کردن کت و شلوار زنانه با کفش می تواند به یک مسئله پیچیده برای بانوان تبدیل شود! دلیل این امر فاکتورهای مختلفی هستند که در انتخاب کفش مناسب اثرگذارند. اما پیش از هر چیز بهتر است سبک کت و شلوار خود را بشناسید و با مدل های مختلف کفش آشنا شوید.

استایل کت و شلوار زنانه مجلسی |با کت و شلوار چه کفشی بپوشیم زنانه

صندل پاشنه دار بهترین انتخاب در بهار و تابستان

اگر برایتان سوال است با کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم حتماً صندل پاشنه دار را امتحان کنید. صندل پاشنه دار به خوبی با کت و شلوارهای رسمی، مجلسی و مدرن هماهنگ شده و باعث می شود استایل شما خیره کننده و بسیار زیبا به نظر برسد.

اگر قصد دارید از صندل پاشنه دار در استایل رسمی استفاده کنید حتماً کفش های ساده را در نظر داشته باشید. اما برای شرکت در جشن عروسی یا مجلس های مختلف، صندل ظریف با پاشنه بلند باریک یا مربعی و بندهای توری بافته شده یا چرم گزینه بهتری است!

ست کردن کت و شلوار با کفش پاشنه بلند جلو بسته

به کفش های پاشنه بلند علاقه دارید؟ پس برای خرید یکی از آن ها تردید نداشته باشید! کفش پاشنه دار یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با کت و شلوار زنانه است. اگر می خواهید ظاهری مطابق مد روز داشته باشید حتماً کفش های پاشنه بلند نوک تیز را انتخاب کنید. این کفش ها به راحتی با کت و شلوار نفیس و گران قیمت شما ست می شوند و باعث رسمی تر شدن استایل شما خواهند شد.

اگر سبک کت و شلوارتان مدرن، رسمی یا مجلسی است، حتماً کفش های پاشنه دار جلو بسته را در نظر داشته باشید. همچنین کفش پاشنه دار برای کت و شلوارهای اورسایز نیز انتخاب مناسبی به شمار می رود.

کفش آکسفورد برای راحتی و زیبایی بیشتر

اگر به استایل کژوال و غیر رسمی علاقه مندید و برایتان سوال است که با کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم حتماً کفش آکسفورد را در نظر داشته باشید. شما می توانید کفش آکسفورد را با کت و شلوار اورسایز، اسپرت یا حتی رسمی ست کنید! کفش های آکسفورد حس راحتی را به شما هدیه داده و باعث اعتماد به نفس بیشترتان می شوند. این کفش ها برای مهمانی های غیر رسمی و محیط کار انتخاب مناسبی هستند.

کفش های موکاسین و کالج برای داشتن استایل شیک تر

اگر علاقه مندید با ست کردن کت و شلوار زنانه با کفش استایلی شیک و راحت داشته باشید، کفش های موکاسین و کالج را امتحان کنید. این نوع کفش ها برای محیط های اداری، دانشگاهی، قرارهای رسمی و غیر رسمی گزینه مناسبی هستند. شما می توانید به راحتی کفش های موکاسین و کالج را با کت و شلوار اسپرت یا رسمی خود ست کنید.

کفش تخت یا بدون پاشنه بهترین انتخاب زنان قد بلند

اگر قد بلندی دارید یا پاهایتان با پوشیدن کفش های پاشنه بلند اذیت می شوند، کفش تخت یا بدون پاشنه را امتحان کنید. این کفش ها با کت و شلوار رسمی و مجلسی به خوبی ست می شوند و احساس راحتی زیادی را به شما هدیه می کنند.

کفش اسپرت یا کتانی راه حلی برای راحتی شما

ممکن است تصور کنید امکان ست کردن کت و شلوار زنانه با کفش اسپرت یا کتانی وجود ندارد! اما به نظرتان کت و شلوار اورسایز و اسپرت با کفش های کتانی زیبا نمی شوند؟ امروزه حتی برخی از افراد کفش های اسپرت را با کت و شلوار رسمی ست می کنند و دست به ایجاد استایلی منحصر به فرد می زنند! البته این نوع استایل برای مهمانی های غیر رسمی توصیه می شود.

بوت و نیم بوت انتخاب مناسب فصل زمستان

کت و شلوار زنانه انتخاب مناسبی برای فصل پاییز و زمستان است؛ به خصوص اگر ست کت و شلوار شامل جلیقه نیز باشد! شما می توانید در این فصل از انواع بوت و نیم بوت استفاده کنید که می توانند شامل بوت های بدون پاشنه یا پاشنه دار باشند.

با هر سبک کت و شلوار زنانه چه کفشی بپوشیم

اینکه ست کردن کت و شلوار زنانه با کفش بستگی به سبک کت و شلوار ما دارد؛ برای مثال کفش های اسپرت گزینه مناسبی برای کت و شلوارهای مجلسی زنانه نیستند. همچنین با کت و شلوارهای رسمی بهتر است از کفش آکسفورد استفاده کنید.

کفش مناسب کت و شلوار رسمی زنانه

کت و شلوار رسمی زنانه معمولا از جنس حریر، ابریشم یا چرم تولید می شود. شلوار این ست می تواند تا روی ساق پا یا کمی بالاتر از آن باشد. همچنین ممکن است مدل شلوار به صورت بگ، راسته یا مام استایل دوخته شود. این نوع کت و شلوار برای مراسم های رسمی، قرارهای کاری و محیط های اداری انتخاب مناسبی هستند. بنابراین بهترین کفش برای کت و شلوار رسمی کفش آکسفورد است.

در کنار آن می توانید کفش جلو بسته پاشنه دار، کفش های نوک تیز و کفش بدون پاشنه را امتحان کنید. اما اگر به دنبال راحتی بیشتر و راهی برای کژوال تر کردن استایل خود می گردید حتماً به سراغ کفش های اسپرت یا کتانی بروید.

با کت و شلوار زنانه مجلسی چه کفشی بپوشیم

اکثر خانم ها کت و شلوار مجلسی را برای جشن عروسی، جشن تولد و مجالسی از این قبیل انتخاب می کنند. کت و شلوارهای مجلسی معمولا از جنس حریر و ابریشم تولید می شوند و مدل های بسیار متنوعی دارند.

برای ست کردن کفش با کت و شلوار مجلسی زنانه باید حتماً به مدل شلوار، رنگ کت و شلوار و فصل برگزاری مراسم توجه داشته باشید. اما به طور کل صندل ها و کفش های پاشنه دار انتخاب مناسبی برای کت و شلوار مجلسی هستند.

کفش مناسب کت و شلوار زنانه اسپرت

منظور از کت و شلوار اسپرت همان کت و شلوارهای غیر رسمی است؛ بنابراین کت و شلوار اورسایز نیز در این دسته قرار می گیرد. این کت و شلوارها معمولاً از جنس جین و کتان تولید می شوند و برای استایل خیابانی یا روزمره گزینه مناسبی به شمار می روند. اگر قصد شرکت در یک میهمانی غیر رسمی را دارید یا به استایل کژوال علاقه مندید، کت و شلوار اسپرت انتخاب مناسبی برای شما است.

معمولاً افرادی که پیرو سبک کژوال هستند چند کفش اسپرت و کتانی در کمد خود دارند که می توانند از آن ها در ست کردن کفش با کت و شلوار اسپرت خود کمک بگیرند. شما می توانید در فصل تابستان از کفش های صندل و در فصل زمستان از نیم بوت نیز در استایل خود استفاده کنید.

در موقعیت های مختلف چطور کت و شلوار زنانه و کفشمان را ست کنیم؟

معمولاً موقعیت هایی که در آن ها قرار می گیریم شامل مراسم های رسمی و غیر رسمی هستند. بنابراین شما می توانید با توجه به مهمانی یا مراسمی که به آن دعوت شده اید نوع کفش خود را انتخاب کنید.

کفش مناسب موقعیت های غیر رسمی

اگر قصد دارید به یک سفر تفریحی بروید یا دوستان خود را ملاقات کنید، کفش های اسپرت و بدون پاشنه انتخاب مناسب تری برای شما هستند. شما می توانید در این موقعیت ها از کت و شلوارهای اسپرت و اورسایز استفاده کنید. البته ترکیب کت و شلوار رسمی و کفش اسپرت هم برای موقعیت های غیر رسمی مناسب است.

قوانین ست کردن کفش با کت شلوار زنانه

قبل از این بخش در رابطه با چگونگی ست کردن کفش با کت شلوار زنانه سخن گفتیم، شاید این امر کمی برای شما گیج‌کننده به نظر برسد. در این بخش به بیان دو قانون بسیار مهم در زمان ست کفش با کت شلوار با قیمت مناسب خواهیم پرداخت. اگر بر طبق این دو قانون پیش روید، انتخاب برای شما آسان خواهد شد. دو قانون اصلی در ست کردن کفش با کت شلوار زنانه، عبارت است از:

انتخاب کفش مشکی

مطمئناً این جمله که لباس‌های رنگ مشکی امکان ست کردن با هر چیزی را دارند را شنیده‌اید. این سخن در رابطه با کت شلوار زنانه نیز صدق کرده و در صورت استفاده از یک کفش مشکی، می‌توانید آن را با هر رنگ کت و شلواری ست کنید. با انتخاب رنگ مشکی کفش برای کت و شلوار مشکی یا روشن یک استایل فوق‌العاده خواهید داشت.

انتخاب رنگ کفش تیره‌تر از رنگ کت و شلوار

در زمان ست کردن کفش با کت شلوار زنانه، رنگ کفش را تیره‌تر از رنگ لباس خود در نظر بگیرید. به عبارت دیگر، بهترین کفش برای کت و شلوار شما انتخاب رنگ تیره آن نسبت به لباش شما بوده و با این انتخاب در مجلس یا مهمانی به مانند یک الماس بدرخشید.

با توجه به قانون انتخاب آزاد در زمان پوشش در دنیای مد و فشن، هر نوع کفش را می‌توان با کت و شلوار و یا حتی کت  و دامن بپوشید. با این وجود در زمان انتخاب کفش و ست کردن آن با کت و شلوار ممنوعه‌های نیز مطرح است. به طور مثال کفش‌های اسپرت زنانه مانند بوت دخترانه را با کت تک و دامن، می‌توان خیلی راحت ست کرد. اگر دامن ندارید بهتر است به فکر خرید دامن زنانه برای ست کردن باشید.

چگونگی انتخاب رنگ‌بندی کفش با کت شلوار

پوشیدن کت شلوار یک استایل رسمی و شیکی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اما نکته بسیار مهم انتخاب کفش در زمان پوشیدن کت شلوار است. هنگام ست کردن کفش با کت شلوار زنانه، کفش مناسب انتخاب نشود، تمام زحمت شما در رابطه با انتخاب و خرید لباس از بین خواهد رفت. در زمان خرید کفش کت و شلوار رعایت نکاتی لازم بوده و از اصلی‌ترین این نکات، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کت و شلوار سرمه‌ای

کت و شلوار سرمه‌ای را با کفش قهوه‌ای ست کنید. سرمه‌ای رنگ سرد و قهوه‌ای رنگ گرم است. ترکیب این دو با هم یک تنوع به استایل شما خواهد داد. از دیگر مدل‌های ست کفش با کت شلوار سرمه‌ای، انتخاب رنگ شرابی است. این انتخاب دو حس مدرن بودن و کلاسیک بودن را به مخاطب القا خواهد کرد.

کت و شلوار خاکستری تیره

بهترین گزینه جهت ست کردن کفش با کت شلوار زنانه خاکستری تیره، کفش مشکی است. این ترکیب در عین ساده بودن، مناسب برای مراسم‌های رسمی خواهد بود. کفش به رنگ شرابی نیز برای این مدل کت شلوار انتخابی خوبی خواهد بود.

کت و شلوار مشکی

بهترین انتخاب جهت ست کردن کفش با کت شلوار زنانه مشکی، کفشی به رنگ مشکی است. در این زمان می‌توانید از یک شومیز رنگ روشن در زیر کت شلوار انتخاب کرده و بپوشید.

کت و شلوار خاکستری روشن

بهترین گزینه برای ست کردن کفش با کت شلوار زنانه خاکستری روشن، کفش قهوه‌ای روشن خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا