علمی و پزشکی

بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

وی افزود: همه افرادی که در کشور واکسینه شده اند تحت نظر هستند، متاسفانه بیش از 85 درصد از بیماران فوت شده علیه کرونا واکسینه نشده اند و موج ششم اضطراب مربوط به کسانی است که واکسینه شده اند. گفت. نتوانست.

به گزارش روابط عمومی، دکتر بهرام عین اللهی در بازدید از مجتمع خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مصونیت از واکسیناسیون و واکسیناسیون به طور کامل و 100 درصد از شایعه مرگ و میر عروق کرونا جلوگیری می کند. تحقیقات علمی، دانشمندان و مراکز تحقیقاتی نشان داده اند که واکسیناسیون یکی از مهم ترین عوامل در مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب است.

وی افزود: یک یا دو سال است که این واکسن تولید نشده و 100 سال است که این واکسن در ایران برای مبارزه و کنترل و ریشه کنی بیماری هایی مانند سیاه سرفه، کزاز و فلج اطفال وارد ایران شده است، اما واکسیناسیون یک کار علمی است. ” ایران تاریخچه ای طولانی در پزشکی دارد. من به عنوان نماینده 20000 هیئت علمی و 800 مرکز تحقیقاتی می خواهم بگویم که واکسیناسیون برای حفظ جان مردم و عزیزانمان ضروری است. همه کسانی که می میرند تحت تأثیر ما قرار می گیرند، اما افراد باید با پوشش بالا واکسینه شوند تا سالم بمانند.

وزیر بهداشت گفت: امروز وضعیت این خوابگاه را بررسی کردیم. مشکلات و دانش آموزان.» آنها برای ما در اولویت هستند و مورد احترام هستند.

وی افزود: در ایمن سازی انسان نشان داده ایم که در مدت زمان کوتاه و در حدود دو ماه و نیم می توانیم بیش از 70 درصد جمعیت هدف را در مرحله اول واکسینه کنیم. ما قطعاً سعی خواهیم کرد مشکل رفاه دانشجویان و خوابگاه ها را حل کنیم. ” از مردم، نیکوکاران و سایر نهادهای شناخته شده و انقلابی تقاضا داریم در این امر بزرگ شرکت کنند. امیدواریم مشکلات کوتاه مدت دانشجویی مانند بازسازی و نوسازی ساختمان خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی حل شود، اما برای رسیدگی ریشه ای به مسائلی مانند تخریب و ساخت خوابگاه های جدید نیاز به زمان بیشتری است. .

وزیر بهداشت گفت: خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی تهران 2500 نفر ظرفیت دارد و با توجه به وضعیت نامناسب خوابگاه ها توانسته است 1700 نفر را در خود جای دهد. خوابگاه های زوجین این دانشگاه نیز مشکل دارند، اما تاکنون این خوابگاه 60 زوج را در خود جای داده است، اما دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد ساختمان هایی را برای اسکان دانشجویان اجاره کند. بهبود وضعیت خوابگاه ها یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است. به دانشجویان ساکن در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران قول دادم در هفته های آینده مجدداً به این خوابگاه مراجعه کنند تا ببینند آیا مشکلشان حل می شود یا خیر.

عین اللهی خاطرنشان کرد: می توان بودجه و منابع را صرف کارهای فانتزی و تزئینی کرد، اما اولویت ما بهسازی خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی و در صورت امکان منابع لازم در اختیار تهران است. دانشگاه علوم پزشکی را تأسیس می کنیم.

«دانشجویان پزشکی خیلی زود در عروق کرونا واکسینه شدند، اکثر آنها دو نوبت واکسن دریافت کردند، اگر دانشجویی بیمار شد، اقداماتی مانند ایزوله کردن او انجام دهید.

به گزارش وب دا، وی ادامه داد: خوشبختانه با میزان بالای واکسیناسیون در کشور، این بیماری رو به بهبود است. امروز همه دانشجویان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران از ماسک استفاده کردند. یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد، عدم اطلاع برخی از افراد در زمینه کرونا و واکسن است، اما بیشتر افراد واکسینه می شوند زیرا می دانند مقاومت بدنشان در برابر تاج در حال افزایش است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا