عمومی

تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یا خرید فالوور؟

اهمیت خرید فالوور

خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن اینستاگرام جهت دسترسی به کاربران و مخاطبین بیش‌تر، علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب، از تنوع خاصی برخوردار بوده و طراحان این برنامه برای رسیدن به نقطه‌ی کیفی مطلوب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند. در نتیجه‌ی افزایش کیفیت برنامه، شاهد دستیابی اینستاگرام به مخاطبان بیش‌تری هستیم که این مخاطبان، همان مشتری‌های واقعی کسب و کارها هستند. یکی از راه‌های جذب این افراد در ابتدای راه، خرید فالوور اینستاگرام می‌باشد.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی و ایرانی
خرید فالوور

به یاد داشته باشید که افزایش روزافزون کاربران این برنامه، به معنای افزایش چشمگیر برندهای مختلف بوده که در این صورت رقابت با دیگر کسب و کارهای مشابه، سخت‌تر شده است. اما روش‌هایی نیز وجود دارد که فعالیت در این برنامه را آسان‌تر می‌کند و آن خرید فالوور می‌باشد. باید بدانید که خرید فالوور واقعی و فعال ارزان می‌تواند باعث افزایش تعداد کاربران شده و به شما و محصولات یا خدمات ارائه شده از سوی شما اعتماد بیش‌تری کنند.

اهمیت تبلیغات اینستاگرام برای برندها و مشاغل مختلف

خرید فالوور اینستاگرام نخستین کاری است که هر فردی در شروع کسب و کار خود بایستی انجام دهد. موضوع دیگری که در کنار خرید فالوور دارای اهمیت است، تبلیغات اینستاگرام می‌باشد. جالب است بدانید که برنامه اینستاگرام تاکنون نزدیک به ششصد میلیون کاربر داشته که از این میان، چهار صد میلیون از آن‌ها، فعالیت روزانه در این اپلیکیشن دارند.

خرید لایک اینستاگرام - خرید فالوور ایرانی
خرید فالوور

در ابتدای راه جذب کردن تعداد قابل توجهی از مخاطبین که می‌توانند مشتری خدمات شما در آینده شوند،  دشوار به نظر می‌آید اما روش‌های گوناگونی نظیر خرید فالوور و به دنبال آن تبلیغات می‌تواند به موضوع کمک کند. در سال 2015 اپلیکیشن اینستاگرام نسبت به راه اندازی بستری جهت تبلیغات بر پلتفرم خود اقدام کرد که این موضوع توسط کاربران این برنامه، نزدیک به یک میلیارد بازخورد مثبت داشت، به نحوی که تبلیغات اینستاگرام در یک سال گذشته و تنها به مدت شش ماه، دو برابر شد و به چیزی حدود پانصد هزار تبلیغ رسید. به دلیل افزایش روز به روز مخاطبین این برنامه و گسترش کسب و کارها، انتظار می‌رود که آمار ذکر شده در آینده افزایش چشمگیرتری داشته و شاید بتواند خود را به آمار تبلیغاتی که در گوگل ارائه می‌شوند، نزدیک شود.

افزایش مخاطبان و مشتری‌ها

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، این برنامه یکی از سریع‌ترین نرخ‌های رشد میان شبکه‌های اجتماعی را دارد. جالب است بدانید که طی تحقیقاتی که بر 26945 برند و کسب و کارهای مختلف انجام گرفت، شاهد رشد 100% مخاطبان این کسب و کارها از سال 2015 تا 2016 بوده‌ایم. به یاد داشته باشید که کاربران فضای مجازی، روزانه به طور متوسط بیش از پنجاه دقیقه از وقت خود را صرف برنامه‌های مختلف می‌کنند که این خود موجب افزایش رشد کسب و کارهای مختلف نیز می‌شود.

خرید فالوور اینستاگرام یا تبلیغات اینستاگرام

از آن‌جایی که فالوورهای اینستاگرام از اهمیت بالایی جهت جلب اعتماد مشتریان برخوردار است و موجب جذب دنبال کنندگان جدید می‌شود، نمی‌توان اهمیت خرید فالوور را نادیده گرفت. چرا که افزایش فالوور در ابتدای راه دشوار بوده و بهترین راه برای جذب آن خرید فالوور می‌باشد.  این که فالوور بخرید یا از طریق تبلیغات خود بخواهید مشتری بیش‌تری جذب کنید، هیچ منافاتی با یکدیگر ندارند بلکه می‌توانند مکمل یکدیگر نیز باشند. چرا که تبلیغات هر چقدر هم که با کیفیت باشند، باز هم بدون داشتن مخاطب، ارزش واقعی خود را از دست می‌دهند.

دکمه بازگشت به بالا