استانی

جذب ۱۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان

روابط عمومی/لرستان مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: در حوزه جذب تسهیلات تبصره ۱۸ ما جزو استان‌های پیشرو بودیم، در سال گذشته بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان جذب کردیم و امسال نیز اعتبار خوبی در این حوزه داریم.

علی اصغر صفری‌راد دوازدهم آذرماه در مراسم تجلیل از مدرسان و دانشجویان که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در سالن جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان برگزار شد، آموزش یکی از زیرساخت‌های اساسی توسعه است و دانشگاه علمی کاربردی نیز با توجه به رسالت، ماهیت و اهداف ویژه‌ای که در تربیت نیروی انسانی ویژه، ماهر و کارآمد دارد به عنوان یک دانشگاه پیشرو و اثرگذار در بین دانشگاه‌های کشور شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: نقشی که دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها دارد در حوزه کار و اشتغال برجسته است.

صفری‌راد افزود: سیاست‌های دولت و استاندار که در استان پیاده شده با توجه به نیازهایی که نیروهای کارآمد و فهیم در پذیرش دانشجو در حوزه‌های اقتصادی استان دارند باید زیرساخت‌هایی را فراهم کنیم که صنایع به دانشگاه‌ها بیایند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان افزود: ما در حوزه تأمین زیرساخت‌ها شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام به تأمین اراضی ویژه‌ای برای دانشجویانی که بخواهند در این حوزه اشتغال داشته و اثرگذار باشند، کرده است.

وی اضافه کرد: استانداری این آمادگی را دارد که از سرفصل تشکیلات تبصره ۱۸ سهمی را برای مجموعه دانشگاه جامعه علمی کاربردی لرستان ایجاد کند.

صفری‌راد بیان کرد: در حوزه جذب تسهیلات تبصره ۱۸ ما جزو استان‌های پیشرو بودیم، در سال گذشته بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان جذب کردیم و امسال نیز اعتبار خوبی در این حوزه داریم و این قول را می‌دهیم دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی که بخواهند در این حوزه و بعد از فارغ‌التحصیلی کار کنند این ظرفیت‌ها را در استان برایشان ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا