اقتصادی

رضایی: ما طرفدار اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که طرح صیانت به دنبال اینترنت اینترنتی، جمع آوری و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه به دنبال تضمین آزادی مردم، کار و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. است. ما بهترین و بهترین و بهترین، بهترین و بهترین، ارزان ترین و بهترین هستیم.

به گزارش روابط عمومی، ابراهیم رضایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی گفت: از روز گذشته پس از تصویب طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک فضایی سنگین علیه مجلس، کمیسیون مشترک و عمومی نمایندگان شکل گرفت و مجلس به ایجاد محدودیت در فضای مجازی شد.

وی افزود: هی مهردم مطمئن است که مجلس و کمیسیون مشترک به دنبال محدودیت هستند این طرح مطلقا به دنبال اینترنت اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی بلکه بالعکس به دنبال تضمین آزادی مردم، شغل و کسب و کار مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما بهترین و بهترین و بهترین، بهترین و بهترین، ارزان ترین و بهترین هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد که مجلس و نمایندگان حاضر به شنیدن نظرات صاحب نظران در این طرح است، در حال حاضر کلیات این طرح تنظیم شده و جزئیات آن با یک خرده جمعی تصویب خواهد شد.

وی در پایان از وزیر ارتباطات و فاناوری اطلاعات خواستار شد که درباره افت

به گزارش روابط عمومی، معاونت قوانین مجلس روز گذشته (شنبه) در نامهای رئیس کمیسیون ویژه طرح حمایت از حقوق کاربران، رایگیری روز سه شنبه کمیسیون ویژه و تصویب کلیات طرح صیانت را غیرقانونی دانست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا