اقتصادی

مصوبه قبلی سهام عدالت منتفی شد

رئیس فراکسیون سهام عدالت از تعیین تعلیف تعاونی‌های سهام عدالت در مجلس شورای اسلامی تا یک ماه آیین

به گزارش روابط عمومی، مهدی سعادتی در کانون سرمایه گذاری سهام عدالت با بیان اینکه در دولت‌های قبل به مشارکت‌های سهام عدالت توجهی نشد، امروز اظهار کرد: برنامه دولت رشد درصدی اقتصاد در هر استان است و سهام عدالت به دلیل ماهیت و میزان سرمایه‌ای که دارد. ، در این راستا حائز مهم است.

وی با بیان اینکه میزان سرمایه سهام عدالت بین 600 تا 800 هزار تومان است، گفت: این میزان سرمایه، بسیار زیادی را در دولت قبل به حساب می آورد و بارها در تعیین تکلیف آن سنگ اندازی می شود.

فراکسیون سهام عدالت با اشاره به انتخاب شرکت‌های استان‌های مردمی سهام عدالت در دولت قبل انجام شد: این انتخابات با حضور آغاز می‌شود اما در اتاق‌های بازرگانی قبل از انتخابات انتخاب می‌شود و قرار است این کار به صورت الکترونیکی برگزار شود. این دقیقاً همان شیوه اداره کشور است که او در روسیه از آن استفاده کرده است.

در وضعیت جدید، وزیر اقتصاد پیشرو در عرصه عدالت و عدالت شده است.

ئ ف د د د:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::: این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

سعادتی از اماده سازی طرح جامعی در مجلس شورای اسلامی برای ساماندهی، مشارکتهای سهام عدالت خبر داد و افزود: تصویب سازمان قبلی بورس درمورد سهام عدالت منتفی و قرار دادن ظرف یک ماه در آن مشخص شده و وظایف هر یک از نهادها و وزارتخانه ها مشخص شده است. هیچ نوع خاصی از سلاح و مهمات وجود ندارد.

پس از صرف هزینه های گزاف در هر شرایطی از پایتخت، هزینه های زندگی در آستانه افزایش یافته است.

اداره فراکسیون سهام عدالت ادامه داد: در دولت قبل از چند شرکت سودده مانند پتروشیمی شازند، پتروشیمی کرمانشاه و شرکت ملی حفاری توسط سازمان خصوصی سازی از پرتفوی سهام عدالت حذف شدند.

سعادتی با بیان اینکه دولت برای خود اختیار فراقانونی دارد، اظهار کرد: سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است که شرکت های سیمانی جزوه پرتفوی جاماندگان خواهد شد. تصمیم گیری در مورد احوال شخص جایز نیست. اگر می خواهید منصف باشید، باید آزاد باشید.

سمرایه‌های به شرکت‌های تعاونی نمی‌شود

در ادامه مراسم جودکی، مشاور فراکسیون سهام عدالت نیز درمورد فلسفه وجودی تعاونی‌های سهام گفت: شرکت‌های تعاونی فقط برای انجام نام‌های تاسیس عدالت اند. هیچ فناوری جدیدی در حوزه فناوری وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا